Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ideeen om betaalde deelname aan de site te voorkomen?

Geplaatst door Poppi op June 23, 2004 om 12:24

June 23, 2004 om 12:24
een zorgverzekeraar? die wil zich hier vast wel aan koppelen, maar ik weet niet zo goed hoe dat werkt met sponsorgelden e.d.
ik ben ook weg als het geld gaat kosten, dan ga ik weer naar www.overgewicht.nl
June 23, 2004 om 12:31
Bij 40punten betaal je EUR 1,30 per drie maanden. Dit is voor iedereen wel te doen toch? Als je ziet hoeveel moeite en tijd er in een site wordt gestoken, vind ik het 't waard. Daarbij, door minder te snoepen spaar je toch geld uit?

Ik blijf wel als het mij een klein bedrag gaat kosten.
June 23, 2004 om 17:10
Accounts wissen van mensen die een tijd niet actief zijn geweest is op zich wel duidelijk, alleen zal Emiel niet helpen, want het aantal hits blijft dan nog steeds gelijk. Ik zou zeggen: zoek sponsors. Mensen laten betalen: lijkt me niet verstandig (drempel wordt ook erg hoog) en kost ook wel weer wat om dat allemaal te regelen lijkt mij.
June 24, 2004 om 06:11
als iedereen het snoep- en chocoladegeld wat hij/zij uitspaart op de rekening van emiel stort kan hij 200 jaar vooruit. ik wil trouwens nog mijn wedstrijdje met pats winnen, dus ben ik genoeg gemotiveerd om te blijven!
June 24, 2004 om 08:58
hmmm, weet je dat niemand hierbij nadenkt (ik ook niet dus) en eigenlijk schaam ik me nu een beetje dat ik me heb aangemeld, want die paar miezerige kilootjes die moet ik er ook alleen af kunnen krijgen zonder aanmoediging,en zo zullen er meer zijn, en dan zijn de mensen die de steun van medelijners echt nodig hebben de dupe, hierbij mijn excuses.
June 24, 2004 om 09:13
staan we op nr 1 in de top 100 van alle tijden

ik loop niet weg hoor bij een kleine bijdragen

bij de meeste afval cluppies betaal je al gauw 10 euri per week en daarbij ook nog eens inschrijfgeld.

voorstel :
1 euri per aanmelding
7,50 euri perjaar.

June 24, 2004 om 09:15
ben vergeten mijn reknr te vermelden waar jullie het op kunnen storten :)
June 24, 2004 om 09:52
moosie, je hoeft je niet te schamen hoor. deze 'dienst' is er voor iedereen die wat kwijt wil of het nou 1 of 100 kilo is. anders zouden mensen die van 30 kilo willen afvallen 3 kilo voor hun streefgewicht ook moeten afhaken, omdat je je alleen maar mag aanmelden als je meer dn 5 kilo wilt verliezen. én dan krijg je ook nog dat mensen hun streefgewicht steeds verder gaan opschuiven om ook nog te mogen blijven.

en voor wat betreft dat geld dat we uitsparen door niet te snoepen, dat steken veel mensen in een abonnement voor een sportschool/club...

June 24, 2004 om 16:21
boete betalen voor elke kilo als je aankomt
:))
met uizonderingen ....voordeel voor de vrouwen de
:ongi: tijd
:vakantie:
verjaardag en feestjes
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.