Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

teveel bezig zijn met HET afvallen!!!!!!!!!!!

Geplaatst door Fem op June 23, 2004 om 16:25

Fem
June 23, 2004 om 16:25
is het niet zo als wij vrouwen of mannen teveel bezig zijn om onze kcal te tellen en elk uur van de dag aan eten denkt van hoeveel daar in zit en hoeveel daar weer in zit, dan schiet het toch niet op en dan lukt het in de meeste gevallen niet want dan word je er harstikke gek van om alleen de hele dag met afvallen bezig te zijn? lijkt mij hoor want afvallen moet wel leuk blijven natuurlijk en geen obsessie!! vriendelijke groet fem heb je meer vragen of tips kijk bij me naam en schrijf wat.
June 23, 2004 om 17:12
Kan inderdaad zo zijn. Maar bij veel mensen hier die lekker aan het afvallen zijn zie ik het niet als obsessie. Ik vind het leuk om elke dag even op deze site te kijen, maar ik weeg me bijvoorbeeld wel maar 1 keer per week. Eetdagboek vul ik wel elke dag in (1 keer per dag) Wat ik wel herken is dat ik aan het begin van een dieet (heb nu inmiddels 2 pogingen ondernomen) heel veel met eten bezig ben en dat dat vanzelf over gaat als je in een bepaald patroon zit.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.