Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Herbalife-buddies gezocht!

Geplaatst door op August 7, 2011 om 09:32

Onbekend
August 7, 2011 om 09:32
Hoi

Ben jij, net als ik, gestart met Herbalife en vind je het leuk om daar over te kletsen en elkaar te steunen? Reageer dan in deze discussie. Ik ben niet op zoek naar anti-Herbalife-ers!!! Die discussie ken ik nu wel.
Dus: wie kletst er mee?

Ellen :muis2:
Onbekend
August 16, 2011 om 03:24
Hai hai
Hier een berichtje van mij. Ik ben vandaag weer met herbalife gestart.
Had eerst gedaan en was prima afgevallen. Maar ik was ook distributeur en komt er een druk op je te staan en ik ben gewoon geen goede ondernemer. Dus eindelijk laten versloffen. Van het weekend met mijn man gepraat. Ik voelde toen ik herbalife gebruikte mij ook veel vrolijker en gezelliger. Dus ik ben vandaag begonnen met herbalife en hoop dat ik nog meer buddies hier kan vinden
veel liefs Marlène:zen2:
Onbekend
August 16, 2011 om 04:18
Echt storm loopt het nog niet hier! Blijkbaar is Herbalife niet zo populair. Ik moet zeggen dat ik ook erg sceptisch was/ben, maar ik begin er toch langzaam in te geloven. Niet eens perse voor de kilo's, maar wel omdat ik merk dat ik veel minder behoefte heb aan suiker, slecht eten enz. Blijkbaar is mijn lijf erg blij met wat ik er nu in stop....?
Vraagje: hoe krijg ik de klontjes uit mijn shake?

Ellen
August 24, 2011 om 08:55
Hoi!

Harder shaken ;-)

Ik gebruik het ook af en toe als ontbijt of als ik 's avonds nog honger heb. Echt hongerstillend vind ik het absoluut niet, ik ben na men shake al aan het uitkijken naar het volgende eetmoment wat ik zelf echt niet tof vind. Het is wel altijd lekker. Zeker de vanille met aardbeikes en sinaasappelsap samen in de blender!
Maarja ik blijf dus een enorm niet gevuld gevoel hebben erna (en ik neem al 2 goed volle lepels i.p.v. 2 afgestreken lepels)

Bij jullie gaat het goed neem ik aan?
August 29, 2011 om 14:53
Ik ben ook begonnen afgelopen vrijdag. Misschien wel met een beetje andere reden dan jullie, maar iig toch ook wel om er me af te vallen en ervaring op te doen! (zie mijn dagboek) Heb ook zoiets van: Ja, shake op! En nu? Mis denk ik een beetje het kauw- en tafelzitten gevoel. :ikwilnueten: En mijn shake gaat vnl in de blender. :mixen: Een banaan erdoor! Vult ook al weer meer.
Hoop wel dat jullie een goede coach hebben!?
Onbekend
August 29, 2011 om 15:15
Ik heb mijzelf jaren zelf gecoacht. En het ook een prima coach gehad
Dus daar ligt het niet aan. ik heb wel weer een lekker gevoel terug, en dat heb ik toch ander half jaar gemist
Hoop dat het allemaal lukt bij je met alles
Succes
Natuurlijk mis je het eet en kauw moment weleens ik eet er dan een kiwi, appel of zo bij en drink de shake met een rietjes.
Een slokje en dan denk ooooeee wat vult ie goed mijn lichaam weer die shake wat een genot

veel liefs Marlène
Onbekend
September 6, 2011 om 14:21
Morgen/overmorgen begin ik ook met mijn eerste herbalife ervaring.

Vind het wel duur, maar als het me helpt om 20 kg af te vallen is het ok voor mij, hihi.

Mijn 'coach' is mijn collegatje van op 't werk dus kan haar dagelijks lastigvallen, zij gebruikt het nu al een jaar en is 8 kg op 4mnd afgevallen.

:fugi:
Onbekend
September 25, 2011 om 03:18
Hoi meiden

Ik ga nog steeds lekker. Bij mij ging het vooral om meer eiwitten eten. Ik heb een grote spiermassa (60 kg) en at veel te weinig "bouwstenen". Nu eet ik dus meer, maar wel de juiste dingen. Ik heb intussen de visolie en multivitamine gewoon van "de Tuinen", is goedkoper. Bij de Herbalifeconsulente koop ik alleen de shakepoeder en de kruidenthee. Dan vind ik het wel te doen qua prijs. Ik eet immers ook heel veel niet, omdat de behoefte er niet is (koekjes, chips enz)
Hoe gaat het bij jou LOxy?

Ellen
Onbekend
September 28, 2011 om 14:20
Beste Dames,

Blijkbaar zijn er niet zoveel mannen aanwezig hier. Ikzelf heb zopas mijn Herbalife intakegesprek gehad. Morgen worden de produkten verzonden en vanaf maandag ga ik van start.
De resultaten zullen dan hopelijk snel volgen...
Aan allen alvast veel succes,

Groeten, Peter
September 30, 2011 om 08:25
Hey Peter,
Leuk om iid eens een man te horen! En er is een opmars hoor in het gebruik van Herbalife bij mannen. En niet alleen op het gebied van afslanken. Ze hebben gewoon een mooi product en een hele mooie uitgebreide verzorgingslijn. En ik kan het weten! Heb je de mooie sportlijn 24 al gezien. Als je een voetballiefhebber bent, vast wel.
Ik wens je veel succes, energie en wat je er verder ook mee wilt bereiken.
Groetjes, Susan

October 6, 2011 om 06:57
Hallo, vorige jaar ben ik begonnen met Herbalife. Ik moest er in het begin er echt aan wennen. Ik vond het ook erg duur en vond in het begin de chocolade lekker maar daarna de Cappuccino. Gebruikte het 2x per dag. Ben eens gaan rondkijken en zag dat ze bij het kruidvat ook zoiets verkochten. Ik heb het duurdere merk gepakt (rest ook geprobeerd maar was niet zo lekker en voldeed niet aan de voedingseisen zoals herbalife) maar bij het duurdere merk (weet de naam zo niet) wat iets van 22 euro koste, dus de helft goedkoper dan Herbalife vond ik erg goed smaken, eigenlijk lekkerder dan Herbalife. Heb zelf nog eiwittenpoeder gekocht bij de Tuinen, wat ze bij natuurvoeding winkels en Erica ook verkopen, wat stukken goedkoper is dan Herbalife en hetzelfde inzit en dat er doorheen gedaan..Ben hierdoor 15 kilo afgevallen. Ben er na een jaar mee gestopt. Shake kwam mijn oren uit en op het werk hebben we geen koelkastje dus szomers smiddags was de shake lauw en dat was niet lekker. Heb zelfs de shake meegenomen op vakantie naar the USA en ik ben eerlijk, heb er nooit van genoten, heb er nooit aan kunnen wennen, nooit echt lekker gevonden maar ik wilde perse afvallen. Daarna nog 5 kilo afgevallen zonder shakes, was erg bang als ik zou stoppen dat ik zou aankomen maar daar ben je altijd zelf bij. Als soms smiddags gewoon de shake uit je oren kwam en misselijk werd van de soja.. dan let je wel op dat je niet aankomt. hahaha als ik weer ooit aankom ga ik wel weer shake, ik vind het knap dat mensen eraan beginnen, het is moeilijk, maar de moeite waard. voor vragen kan je altijd mij mailen. Ik verkoop geen Herbalife, vind het dus goed spul maar als je naar je geld kijkt, ga dan eens rond neuzen naar de andere shakes. Groetjes van Anja en succes.
Onbekend
October 6, 2011 om 07:17
Hai Boygeorge wat knap van je! Ik heb toender tijd ook ander shakes geprobeerd maar het lukt mij niet zo als bij herbalife. En ik begrijp je bewegredenen.Maar 's ochtends als ik opstaat vind het nog steeds heerlijk om een shake te maken en te drinken. Dan om een uur of tien ook nog een en dan naar de rauwkost. Maar als je nu op gewicht bent en blijft
Compliment van mij

warme groetjes Marlène
April 15, 2012 om 11:55
Jeetje wat is het hier stil zeg. Ik eet de producten al 3 jaar! Vooral als ontbijt, want iets kauwen vind ik dan niks. Na een jaar van andere dingen proberen, toch weer terug gekomen bij Herbalife en voel me weer super. Meer energie en een heerlijk ontbijt.

Omdat ik toch de laatste kilo's eraf wil hebben, ga ik nu wat strakker op het programma. Wat ik andere mensen leer, moet ik toch zelf ook kunnen :) ?

Ben benieuwd wat de ervaringen zijn bij anderen.

:groetjesvanmij:
April 15, 2012 om 12:57
word deze topi nog gelezen, ik ben zelf ook weer begonnen met herbalife nog ervaringen
Onbekend
April 26, 2012 om 12:34
hoi hoi,
ik doe het sinds 3 weken en het bevalt me erg goed, totaal nu 3,5 kilo afgevallen, wil er tien af, dus bijna op de helft, zelf bestel ik het via via en dat scheelt enorm veel geld.
ik denk niet dat er veel mensen hier zijn die herbalife doen, maar wie weet reageren er meer.
April 30, 2012 om 02:28
Zoals in het andere topic reeds gezegd, gebruik ik de producten van Herbalife ook af en toe. Niet persee om af te vallen, maar bij mij helpt het enorm tegen de eetbuien. Het is inderdaad wel duur, maar ik vind de shakes wel heel lekker. Ik heb het leren kennen via mijn babysitgezin en de vrouw des huizes is dan ook mijn coach. Ik vind de begeleiding toch niet min, het wordt vaak onderschat, want uiteindelijk is het vaak die ene stok achter de deur. Ik heb haar ook al bezig gezien met andere mensen (ze telefoneert ook geregeld enzo naar hen) en ze doet dat echt super ^^
Onbekend
April 30, 2012 om 05:03
Hallo,

Ik ben sinds febr ook begonnen met Herbalife en inmiddels 27.5kg afgevallen. Het gaat dus prima.

Iedereen heeft het erover dat het zo duur is...maar dat geld zou je anders ook uitgeven ook brood/beleg/koek/snoep/frisdrank etc..dus heft elkaar wel op.

Vind alle shakes smerig, maar het is voor een goed doel hahahaha
May 1, 2012, gewijzigd door Emmalief op May 1, 2012 om 11:18
Ik ben vandaag onverwacht begonnen. Had nog wel een Atkins-ontbijt, maar als lunch dan mijn 1e shake. Wel even wennen. Ik heb momenteel een warrig hoofd van de honger. Heb tussendoor een appel gegeten. Ik krijg nog nadere uitleg van mijn coach over tussendoortjes e.d., maar ik wilde vandaag persé beginnen. Hebben jullie tips? Over tussendoortjes en avondeten?
Groetjes,
:emmalief:
May 7, 2012 om 05:06
Ik ben zelf 2 maanden geleden gestart met Herbalife producten te gaan gebruiken. Voornamelijk de Herbalife24 voor sporters. Ik ben namelijk personal trainer en onlangs ook gestart met de verkoop van de producten.

@emmalief - als tussendoortje kan je de proteinereep van herbalife gebruiken.

@marie80 - heb je alle smaken shakes wel geprobeerd? en ook met fruit een smoothie gemaakt?
May 7, 2012 om 07:25
Ik heb vroeger in een hotel gewerkt waar geregeld meeting waren van Herbalife, maar ik spreek nu over begin jaren '90... Ik was daar toen receptioniste en had van één van de Herbalife-verkopers een gratis pakket gekregen. Ik vond het toen niet zo lekker en je moest er toen een heleboel pillen/vitamines bij slikken.

Maar ondertussen zijn we 20 jaar verder dus ik neem aan Herbalife ook mee geëvolueerd is? Lees ik nu goed dat dit ook een proteïnedieet is? Is het nog altijd 2 maaltijden vervangen door een shake? Hoe duur is dat ongeveer? Op hoeveel moet ik rekenen voor vb. een maand Herbalife?

May 7, 2012 om 08:30
@Pekineesje: Het is ca. € 5,00 per dag. Maar je spaart natuurlijk wel geld uit dat je anders aan rommel uit zou geven. Ik vind het ook niet goedkoop, maar het is wel goed te doen.
May 7, 2012 om 11:24
Hoihoi,

Ik ben afgelopen week ook weer begonnen met herbalife.
Het honger gevoel heb ik inderdaad ook met een shake.
Nu maak ik de 2 shakes tegelijk en doe hier en grote appel en mineola in.
Ik eet al vroeg vanwege werk in de zorg, maar heb nou gen honger meer tot half 1.
(tussendoor nog wel een stuk fruit)
Marie80, dat is nog best snel gegaan vanaf maart 27.5 kg eraf, dat zou voor moij ook super zijn.
June 1, 2012 om 18:07
Ook ik ben al een aantal weken bezig met Herbalife, bevalt erg goed! Lijkt me leuk om in de dagboekjes ervaringen uit te wisselen met anderen. :)
August 19, 2012 om 06:51
Ben nu 2 maanden bezig met Herbalive en ben 9 kg afgevallen. Doe 3 afgestreken lepels in 250 ml Soya melk. Ik voel me elke dag beter worden. Drink ook 3 l water per dag.
Moeten niet gaan verlangen dat ons lichaam, dat we eerst hebben verwaarloost, nu op één twee drie weer slank gaat worden. Heeft zijn tijd nodig. Dus geduld en volhouden.

groetjes Miloke
August 22, 2012 om 16:25
Ben gisteren begonnen met Herbalife... in een opwelling, dat wel!

Ik vervang nu 2 maaltijden met shakes, maar vraag mij af of er ook mensen zijn die het avond eten vervangen? Ik heb ook de Personalized Protein Powder gekregen omdat ik sport en dus meer proteine nodig heb, maar deze heb ik nog niet gebruikt.

Heb ook 2 potten proteine gekocht bij de Decathlon: Aptonia Whey Protein die ik eigenlijk alleen na het sporten wil gaan innemen.

Ik vraag mij wel af of al die proteines wel goed zijn voor ons lichaam?
Onbekend
January 19, 2013 om 10:37
Hi!
Zijn er nog mensen die willen kletsen hier?
Groetjes
February 28, 2013 om 06:10
Hallo Allemaal ik ben pas begonnen met herbalife in eerste instantie om me fitter te voelen en dadelijk af te slanken ben op dit moment zwanger en mag niet echt lijnen maar mag wel gezonde voeding gebruiken. Probeer me gewicht nu vast te houden dat scheelt straks weer een aantal kilo's!!
November 1, 2014 om 11:02
Hallo allemaal,
hoe gaat het met de Herbalife gebruikers?
Ikzelf ben van maandag begonnen en het bevalt me wel.
Bij jullie ook :soultje:
groetjes :-)
November 14, 2014 om 15:02
ik ben van in augustus bezig, en voel er me goed bij, neem twwe chakes met telken 2 lepels proteinen. ter afwisseling doe ik er nu bevroren woudbessen bij en dat is supper lekker en zo krijg ik fruit binnen.
mijn smaak is volledig aan het veranderen bv ik was vroeger koffieverslaafd en druk nu nauwelijks koffie. ik dronk geen water en nu vraagt mijn lichaam water.
'smiddags eet ik op het werk,(klein beetje aardappelen een stukje vlees en veel groenten zonder saus.) tussendoor wel telkens een proteine reep. als ik dit doe sta ik 'savonds niet voor de frigo en mijn buikvet begint stillaan de slinken.
ik zal blijzijn tegen nieuwjaar 95 te wegen en volgendjaar met pasen 90.
veel moed iedereen
Onbekend
March 17, 2015 om 05:42
ben sinds vorig jaar oktober bezig en intussen al 30 kilo kwijt :) Tien ervan voor de Herbalife, 20 met. Ik voel me super met de herbalifemethode en ga rustig verder ;)

Onbekend
April 23, 2015 om 04:42
HBL is niet erg hip hè?!
Ik ben er erg blij mee, val nu (met alleen shake als ontbijt, verder de dag low carb) zo'n 5 kilo per maand af!
Onbekend
August 11, 2015 om 03:50
Herbalife werkt wel goed voor mij. Ik merkte het niet zozeer aan mijn gewicht, maar meer an de centimeters die van mijn middel vlogen! En dat was fantastisch. Ik baalde aleen dat het zo duur was. Dat is de reden geweest dat ik de knoop heb doorgehakt en er mee gestopt ben. Wie weet begin ik er binnenkort weer mee, als het me nu echt niet zelf lukt.
January 26, 2018 om 03:47
Ik gebruik nu enkele maanden herbalife en ik moet zeggen dat ik me veel beter voel. Energierijker, opgewekter. Ook mijn bloedwaarden zijn veel verbeterd, lager cholesterol, minder suiker, ik ben gewoon een veel gezonder mens geworden. Dat heeft mijn huisarts bevestigd. Ook heb ik veel minder hongergevoel bij het nemen van de shakes. Ik neem ze in met sojamelk, wat lekker mager is. Iedere dag fiets ik 30 minuten op mijn hometrainer. Mijn enige fout is dat ik graag een aperitiefje drink in het weekend. Verder eet ik alles wat vliegt zwemt en rent. Dus geen varkensvlees noch rundsvlees. Ik heb geleerd heel gevarieerd en veel groenten te eten wat bovendien heel lekker is. Ik zou het iedereen aanraden!

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.