Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Zonnatura thee

Geplaatst door Essiebessie op May 3, 2005 om 09:09

May 3, 2005 om 09:09
Ik drink die thee ook.
Vind hem best lekker.
Weet niet of het helpt maar ik val wel af.
Ook door mijn eetpatroon te veranderen.
May 4, 2005 om 03:23
ik had al eerder iets gevraagd over ideaal gewicht thee en verder naar onderen in het forum kun je dit lezen onder het kopje ideaal gewicht thee.
ik drink het niet meer want mij leek het niet echt gezond omdat je maar twee kopjes per dag mag en moet opbouwen en niet langer als 6 weken gebruiken. dan ga ik mij al afvragen waar om dit niet mag en ik ben er dus mee gestopt.
ik hoop dat je er wat aan hebt en als je wel doorgaat wees er dan wel voorzichtig mee want het is dus geen gewone thee.
groetjes taz
May 9, 2005 om 07:56
Ik durf die thee dus niet meer te drinken, 2 kopjes en ik haalde het toilet al haast niet meer!!!!! Nee, ik wil wel afvallen, maar niet op die manier ;-)
June 6, 2005 om 02:46
Ik heb die thee ook ooit gekocht, maar ben snel gestopt met drinken: ik vind de thee echt niet lekker en heb ook niet het idee gehad dat het hielp!
Misschien ligt het aan mij, ik heb al een darmziekte, maar ik heb niet het idee dat dat spul werkt.
June 6, 2005 om 17:06
na 2 koppen merk ik direct verschil, het begint meteen te rommelen.
Echt gezond zal het niet zijn om dit vaak te gebruiken, maar het helpt goed als je 'verstopt' zit :)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.