Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

afgevallen ???? Volgens de site niet!!!!Volgens mij wel

Geplaatst door Topanga op August 26, 2011 om 08:32

August 26, 2011 om 08:32
Nou stond ik vanmorgen helemaal happy te wezen op mijn weegschaal, want ik ben maar liefst 2.5 kg afgevallen. Staat er bij mijn profiel Topanga weegt momenteel 109.6 kg en is NOG NIET afgevallen.
Baal baal baal. Kan dit aub veranderd worden???? werkt erg demotiverend.

Topanga
Onbekend
August 26, 2011 om 08:46
Had ik gisteren ook maar toen ik uitlogde en weer inlogde stond het opeens wel goed - misschien het proberen waard :)
Onbekend
August 26, 2011 om 12:15
Mijn gewicht wordt wel genoteerd op
http://gueswho.valtaf.nl/body
Maar dat kan ik pas zien als ik zelf de pagina reload.

Verder wordt mijn gewicht niet aangepast sinds voor de sitevernieuwing.
Op de startpagina, http://gueswho.valtaf.nl/, boven in de balk wordt het niet aangepast, waar dus staat:
Gueswho weegt 98.00 kg maar is nog niet afgevallen. Nog 26.00 kg te gaan.
Dit moet inmiddels dus 95 kilo zijn en nog 23 kilo te gaan.
En op het tabblad 'overzicht' die onder de zelfde url valt, dus het lijstje onder de foto, daar wordt het ook niet aangepast. Staat nog steeds de oude info.

Ik gebruik IE 8 en wordt geregeld geupdate.
Ik heb al in en uitgelogd maar dat helpt niet.

Onbekend
August 27, 2011 om 02:42
Ik heb dat ook en waar kan ik mijn afslankplan vinden?
August 27, 2011 om 02:55
Nu heb ik vanmorgen mijn gewicht weer ingevoerd. 109.2kg Gisteren 109.6, nu geeft ie aan dat ik 0.40 ben afgevallen, maar kom echt van 112.1. Ben dus 2.9 afgevallen. Ik baal echt. Ik kan uit en inloggen wat ik wil, niks helpt.

Topanga
August 27, 2011 om 03:35
Ik ben ook 4,9 kilo afgevallen sinds 1 augustus 2011(heb alle oude gegevens moeten verwijderen anders was het nog meer) maar de site blijft stug volhouden dat ik 3 kilo kwijt ben.
Ik heb dit al een paar keer aangegeven op het forum hier in diverse reacties en ik heb gisteren maar een mail gestuurd maar het gewicht klopt nog steeds niet. Dus ff opnieuw inloggen werkt hier niet maar ik wil wel graag zo snel mogelijk het juiste afgevallen gewicht zien! Vind het zooo demotiverend.
Gelukkig hou ik zelf nog een excelsheet bij met daarin tevens een afvalplan. Dus wat ik hier nu mis heb ik zelf nog. Eigenlijk heb ik met mijn youw8 profiel en mijn excelsheet deze website niet eens meer nodig.

Dus maak me eens blij en wijzig dat gewicht in de juiste voor ik besluit dat ik het echt niet meer nodig heb omdat er niets meer van klopt!

:miekie:

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.