Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Bevindingen nieuwe 25/8 release. (Weekend 27/8 en 28/8)

Geplaatst door Avla op August 26, 2011 om 11:03

August 26, 2011, gewijzigd door Avla op August 26, 2011 om 17:03
Bevindingen nieuwe 25/8 release. (Weekend 27/8 en 28/8)
Ik dacht dat als we nu met zijn allen netjes onze weekend bevindingen bij elkaar zetten, is het makkelijker terug te vinden en te behandelen. Dan komen er wat minder dubbele meldingen. Kunnen ze meteen doorstomen…
Deze topic is dus voor 27 en 28 augustus. Vóór die datum nog niet hier reageren maar die andere van 26 aug....:pijldown:
August 26, 2011 om 11:35
Ik wil de eerste zijn :irri06:
August 26, 2011, gewijzigd door Jolijt op August 26, 2011 om 14:46
:):)

Sorry ik wilde deze reactie verwijderen maar dat lukt dus niet....
Toch al de eerste opmerking dus :knipoog:
August 26, 2011 om 17:03
:pijlup:
Onbekend
August 26, 2011 om 19:08
Als ik rechtsboven bij "zoeken" de naam van een buddie intyp, kom ik niet in het profiel van die buddie.
August 26, 2011 om 20:09
Steeds weer geef ik in de gewichtstabel aan dat ik de recentste eerst wil. Het systeem schijnt maar niet te kunnen begrijpen dat ik dan ook de meest recente van alle invoeren op de eerste pagina bovenaan wil hebben. Hij geeft nu de meeste recente van de oudste pagina bovenaan. Om dan naar mijn meeste recente invoer te gaan moet ik eerst naar pagina 10, dan kan ik naar 14, dan naar 18 en pas dan kom ik bij de laatste pagina waar dan wel weer mijn laatste invoer bovenaan staat.
August 26, 2011 om 20:18
Blijf deze nieuwe opzet nog steeds een drama vinden. Het invoeren van gewicht is omslachtig. Ik weeg me twee keer per dag en vul dat ook altijd in. Het avondgewicht is echter nogal eens net na 12 uur. Dat wil ik dan toch bij de vorige dag hebben. Staat er dan weer het gewicht van nog weer een dag daarvoor. Heb net de gewichten van de laatste drie dagen weer zitten aanpassen. Om het dan nog maar helemaal niet te hebben over het eetdagboek. Dat kost nu zeker de dubbele tijd van wat het eerder kostte. Ook is bij het eetdagboek bij bv soep de aanduiding ml verdwenen.
Ik loop hier al ruim 5 jaar rond en heb al een aantal aanpassingen en vernieuwingen meegemaakt. Van deze aanpassing ben ik tot nu toe wel het minst vrolijk (understatement).
Ik zie het nog een paar dagen aan in de hoop dat er nog een aantal zaken wordt aangepast anders grijp ik maar weer terug naar mijn eigen exel tabelletje.
Onbekend
August 27, 2011 om 01:37
Ik had mijn grafiek zo ingesteld dat ik alleen de recente resultaten zag (vanaf januari dit jaar) en nu zie ik alle jaren weer. Ik weet ook niet hoe ik dit aan moet passen.

Ook heeft 1 buddie haar account verwijderd, maar ze staat nog steeds in mijn buddie lijst. Hoe haal ik haar daar weg?
Onbekend
August 27, 2011 om 03:46
Terp3: Boven je grafiek op je pagina staan een aantal woorden waar je op kan klikken. Zo ook "instellingen" (helemaal rechts) als je daarop klik kan je invoeren hoever je je grafiek zichtbaar wilt hebben. (Bijvoorbeeld 10 jaar of 3 maanden etc). succes.

August 27, 2011 om 03:52
Waar is mijn BMI meter? Ik mis dat direct als visueel ingestelde. Gewicht zegt me zo weinig; BMI vind ik veel belangrijker!
Ook de BMI in de grafiek ben ik kwijt. Heel jammer.
Ik vind het nog geen verbetering. Sorry!

August 27, 2011, gewijzigd door Peanut op August 27, 2011 om 04:19
Ik heb zojuist mijn gewicht ingevoerd, maar mijn oude gewicht bleef steeds zichtbaar. Na even te hebben gewacht en een paar keer gerefreshed is mijn nieuwe gewicht nu wél zichtbaar in de grafiek en op mijn overzichtspagina, maar nog niet onder het logo. Daar staat nog mijn oude gewicht en mijn oude gewichtsafname. Kan iemand daar naar kijken?

Verder begin ik al goed te wennen aan de nieuwe look :top:

Edit: blijkbaar had ik gewoon nog iets langer moeten wachten :)
August 27, 2011 om 04:37
Quote Tini:
Steeds weer geef ik in de gewichtstabel aan dat ik de recentste eerst wil. Het systeem schijnt maar niet te kunnen begrijpen dat ik dan ook de meest recente van alle invoeren op de eerste pagina bovenaan wil hebben. Hij geeft nu de meeste recente van de oudste pagina bovenaan. Om dan naar mijn meeste recente invoer te gaan moet ik eerst naar pagina 10, dan kan ik naar 14, dan naar 18 en pas dan kom ik bij de laatste pagina waar dan wel weer mijn laatste invoer bovenaan staat.

Dat vind ik ook een groot probleem. Kan hier naar gekeken worden?
Onbekend
August 27, 2011 om 04:54
Ik wil gewoon de oude opzet terug, vind dit helemaal niks.
Als het niet gauw verandert hou ik er mee op, vul ik zelf wel een lijstje in.
Helemaal BAH !!!
Onbekend
August 27, 2011 om 05:25
Reactie verwijderd. 't Is al voor elkaar.
August 27, 2011 om 07:38
Als ik de datatabel wil inkijken onder het tabblad 'gewicht' krijg ik steeds een foutmelding. Ben ik de enige die dit voorheeft of zijn er nog mensen? Misschien is het ook gewoon omdat ze nog één en ander aan het bijschaven zijn aan het afslankplan, maar ik kan er al sinds gisteren niet meer bij...
August 27, 2011 om 07:45
Ik sluit me aan bij Peanut, ik keek altijd heel hoopvol naar dat zinnetje onder het logo. Dat gaf me altijd een enorme kick.
Maar nu blijft dat zinnetje maar hangen op mijn vorige gewicht.
Kan iemand van beheer daar ajb naar kijken??
Dank!
August 27, 2011 om 07:52
huh, nu staat het er ineens wel. Duurt dus een paar minuten schijnbaar? Merk toch dat ik nog behoorlijk zit te mopperen op de vernieuwde site. Hopelijk is dat over een paar dagen over.
Onbekend
August 27, 2011 om 08:06
Ik ben het met margrietje 01 eens: Ik mis toch wel de BMI meter.
Je keek er toch altijd even naar of het wijzertje al weer wat terug ging.

Ook staat er dat ik 25 kg ben afgevallen. Terwijl mijn startgewicht 110 kg was en ik nu 100 kg weeg. Dat is bij mijn weten 10 Kg.
Ik heb inderdaad meer gewogen. Veel meer, tijdens mijn zwangerschap. En dat heb ik voor de gein toen ingevuld. Om te laten zien aan mijzelf hoeveel het ook al weer was. En nu rekent ie dus van daaruit. Dat hoeft van mij dus echt niet.
Onbekend
August 27, 2011 om 08:08
Katsumi - bij mij loopt tab "datatabel" ook steeds vast dus kan ik niks mee. Weet niet of dit op eerste dag van deze nieuwe layout ook al zo was want ben toen overal en nergens geweest op de site om uit te vogelen hoe alles hier werkte. Maar vandaag krijg ik dus ook die foutmelding als ik daar op klik.
Onbekend
August 27, 2011 om 08:13
ow ik heb net nog een bevinding gevonden dat niet helemaal soepel werkt. Links waar voorheen ook de dagboekjes stonden (vind ik ook jammer dat die weg zijn daar maar dat is mijn persoonlijke mening :) staat een hele waslijst met links. Als je daarop klikt kom je helaas niet naar de link van betreffende website maar allemaal openen ze dan de links van deze website. Lijkt me ook niet correct.

August 27, 2011 om 10:19
Onder je profielfoto staan vier blokjes met Gewicht, doel, BMI en afgevallen. Bij de eerste drie staat de tekst ervoor maar afgevallen staat achter het getal. Voor de eenduidigheid is het mooier ook ‘afgevallen’ voor het getal te zetten.
Mijn grafiek vind ik nu te onduidelijk. Aanpassen gaat wel maar wordt niet vastgehouden. Iedere keer als ik terugkom op mijn profielsite staan de ‘oude’ instellingen daar weer. Nog veel liever wil ik de lay-out van de grafiek zoals hij voorheen was.
In de grafiek wil ik mijn allereerste startgewicht zien. Dit correspondeert met het aantal afgevallen kilo’s. Daarvoor heb ik hard gewerkt en dat wil ik zien en laten zien. Mijn afvalplan pas ik echter regelmatig aan, daardoor heb ik in de loop der jaren al vele afvalplannen doorlopen. Het meest recente afvalplan wil ik zien in de grafiek en dat correspondeert dan weer met het getal bij ‘doel’. In de vorige setting kon het startgewicht en het doel afzonderlijk van elkaar worden ingesteld. Blijkbaar kan dat nu niet meer. Dat is mijns inziens dan een behoorlijke achteruitgang. Het excuus dat dit technisch niet mogelijk zou zijn is een non-excuus. Als dat voorheen wel kon lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat dat nu niet meer kan. Dat zou betekenen dat de techniek achteruit gaat.
August 27, 2011, gewijzigd door Sonja58 op August 27, 2011 om 10:32
Ben nu aangekomen maar gewicht, blijft 18.35kg normaal veranderde dat als je een nieuw gewicht invoerde, dat je bent aan gekomen of afgevallen was????
August 27, 2011 om 10:34
Zie ook mijn youw8 weegschaal logo niet meer staan bovenin, en het afval boek van valtaf???
Onbekend
August 27, 2011 om 15:18
Privébericht versturen werkt niet in mijn profiel.

En tig andere dingen die ik al gemeld heb de afgelopen dagen.
Onbekend
August 27, 2011 om 16:03
Eerder kon ik (vervelende) reacties verwijderen in mijn dagboek en ook reacties van leden van de clubs waarvan ik moderator ben.
Nu kan ik dat niet meer.
Onbekend
August 27, 2011 om 16:04
Buddies verwijderen kan ook niet meer :neen:
August 27, 2011 om 16:22
Ik mis de datum van de laatste login, of kijk ik er zo overheen? Fijn om te zien of iemand nog actief geweest is op de site.

Wat ik ook lastig vind is dat de voedingstabel steeds terugspringt naar het hoofdscherm wanneer ik een voedingsmiddel heb toegevoegd. Dat betekent veel extra handelingen, zeker bij een uitgebreide avondmaaltijd. ;}

Zoals veel andere mensen mis ik het BMI metertje.

August 27, 2011 om 16:35
Nog een ding. Ik vul al van begin af aan mijn sportdagboek in op basis van leeftijd/gewicht/activiteit. En nu mag ik ineens zo'n 300 kcal meer hebben op basis van dezelfde gegevens! Lijkt me toch sterk. Blijkbaar hanteerde de site eerst een andere methode dan nu. Zou fijn zijn als dat ook ergens kenbaar werd gemaakt, en als er een keuzemogelijkheid was tussen de oude en de nieuwe methode. Aan de getallen te zien gebruiken jullie nu de formule van Harris&Benedict 1984.
August 27, 2011 om 16:38
`...en waarom wordt Special Care ineens Afvallen met Anne? Ik heb helemaal niks met Anne (sorry Anne, niet persoonlijk bedoeld) maar wilde gewoon gebruik kunnen maken van het afschermen van mijn profiel en het uitsluiten van reclame. En beide voordelen ben ik nu kwijt......
August 27, 2011, gewijzigd door Viooltje64 op August 27, 2011 om 16:56
Ik heb nog een probleempje. Wanneer een bericht (zowel een reactie in een db, al een stuk in mijn eigen dagboek) te lang wordt, dan gaat de scrollbar niet mee naar beneden. Ik zie dan dus niet meer wat ik typ.

August 27, 2011 om 17:19
GEK word ik er van dat ik geen lang dagboekje kan schrijven. Grrrrrr........

Heb vanavond al stiekem naar andere soortgelijke websites zitten kijken. Zag er eentje waar ze nog wel zo'n handig schuifje hebben; dat mis ik echt. Samen met het BMI metertje. Die grafiek nu vind ik toch een stuk minder.
August 27, 2011 om 17:44
@Marjolein0507
Een lang bericht in je dagboek (of waar dan ook) zou je eerst en word kunnen maken. Dan even knippen en plakken.

Ben benieuwd hoe die andere site heet. Overweeg ook hier te stoppen.
Onbekend
August 27, 2011 om 18:28
Nou ik denk dat dat wel wordt opgelost met dat dagboekje,
is waarschijnk even niet over nagedacht.
Denk dat het meest wel goed zal komen.
Jammer dat er niet eerst even is getest door een site apart te laten draaien om eerst de fouten op te lossen.
En ons in te lichten wat er allemaal ging gebeuren dat was wel zo netjes geweest.
Zal nog wel even druen denk ik voordat alle bugs weg zijn.
August 27, 2011 om 20:19
Jeetje, nu staat in de datatabel ook de data die nog te gaan zijn, tot het eind van je afslankplan.
Waarom is het zo moeilijk om de laatst ingevulde dag op de eerste pagina helemaal bovenaan te krijgen?? :heelboos:
August 28, 2011 om 02:02
Voeding > Calorietabel > Zoeken werkt bij mij ook niet meer (Firefox op Win).

Groetjes,
:silkje:
August 28, 2011 om 03:23
@Silkje

Boven in bij de tabel staat (in blauw) rubriek en zoeken en publiek of persoonljk.
Je hebt een vergroot glas nodig, maar het staat er echt.
Je klikt op rubriek en zoeken. Er schuift dan een schermpje naar beneden.
Je typt in wat je zoekt en vaak hoef je al niet eens op zoeken te klikken, dan staat het er al.

Neem je publiek of persoonlijk dan schuift er ook wer een schermpje uit en kun je aanvinken of he een veel gebuikte van je is, of een die niet in de tabel staat maar wel door jou gebruikt is. Dan moet je wel op de knop zoeken drukken.

Succes. Ik werk met IE8 en daarin werkt het, dus moet het in firefox helemaal werken. Volgens de redactie dan.
August 28, 2011 om 04:02
Ik heb (nog) 2 bugs:
1. Als je een tekst in wil voeren die groter is dan het standaardschermpje, springt het scherm steeds terug naar boven. Dat is heel vervelend typen.

2. Alle gegevens worden wel erg langzaam verwerkt. Zo heb ik net mijn afslankplan bijgewerkt, maar pas zo'n 2 minuten later kan ik dat ook op mijn profiel zien. Hetzelfde met het wijzigen met mijn introductietekst. En eerder al vermeld, het invoeren van een nieuw gewicht.

En ik kan nog steeds het afslankplan niet vinden. Elders las ik dat het wel beschikbaar zou moeten zijn, maar ik kan het dus niet vinden. Wie weet waar het staat?

:groetjes:
August 28, 2011 om 04:03
@ Peanut:

Bij je eigen voorblad op gewicht en dan datatabel of bedoel je dat niet?
August 28, 2011 om 04:07
Volgens mij is het al eerder genoemd, maar is het mogelijk dat foto's verplaatst kunnen worden in volgorde (die functie heb ik op de kidzsite van mijn kids ook. Je sleept 'm naar de goede plek en de volgorde wordt aangepast. Nu staat nl. alles wat ik bloedig op volgorde had staan compleet door elkaar.
Onbekend
August 28, 2011 om 04:09
De nieuwe site begint enigsinds iets te wennen, maar ik blijf ook dezelfde problemen houden die Peanut hierboven beschrijft.

Het is erg jammer dat er van te voren geen melding is geweest van de nieuwe layout. Veel meer mensen zouden dan meer begrip hebben voor de foutjes die er nu nog zijn.

Onbekend
August 28, 2011 om 04:52
In het oude release kon je het SC kroontje verbergen.
In het nieuwe release kan dit niet meer?
Onbekend
August 28, 2011 om 05:11
Het cirkeldiagram met onderverdeling in Ontbijt, Lunch, Diner, Overig, Tussendoortje en Snack werkt niet goed.
August 28, 2011 om 05:14
Ik zie hier geen klacht over de mogelijkheid van anderen om mijn dagboekjes en reacties daarop met foto en al naar hyves, facebook e.d. door te kunnen sturen?

Vinden jullie dit geen inbreuk op jullie privacy?

Nou, ik wel! Als ik wil dat het op facebook of hyves komt, wil ik dat het mijn eigen keus is en niet die van een of andere buddy. Je weet maar nooit wie het dan leest! Er staan toch privédingen in zoals hoe moeilijk het is om af te vallen o.i.d. en dat hoeft mijn baas of buren niet te weten.

Graag zou ik willen dat de keus alleen bij mij lag en niet bij iedereen die in mijn dagboekje kan komen, dus beheerders: graag niet toegankelijk maken voor anderen maar alleen voor diegeen waar het dagboekje van is.

Ik kan nu dus gewoon bij iedereen waar ik in het dagboekje kan het betreffende boekje met reacties en foto's gewoon zo doorsturen zonder accoord van de eigenaar van het dagboekje.

Dit is zelfs wettelijk niet toegestaan en een inbreuk op je privacy!

Komt nog bij dat ik hierdoor (ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen gekregen) mijn SC wilde opzeggen en wat zie ik? Mijn abonnement loopt nu af op 9 maart 2013 en niet 2012, dus mag ik voor straf ook nog een jaar extra betalen!

:camira:
August 28, 2011 om 05:17
@Camira
Er is (in dit forum) een apart topic over privacy!
August 28, 2011 om 05:19
@Jolijt
Je was me voor, ik was even een link ophalen :DD:.

@Camira
Die is er welhoor en al aardig uitgebreid ook.
Zie de link hier onder.
http://afslankservice.plusonline.nl/discussion/20576/voor-clyde-en-emiel-privacy/
August 28, 2011 om 05:22
De site is sneller dan vroeger, het zoeken in de tabel ook. Fijn!
Toch ben ik veel langer bezig dan vroeger om mijn dagboek in te vullen, omdat je steeds extra kliks hebt:
- steeds klikken op Toevoegen (en naar beneden scrollen als je al veel ingevult hebt) Mag hier een sneltoets voor??
- steeds opnieuw het vinkje bij Recent zetten Kan dit standaard aan blijven staan?
- als je iets wilt verwijderen moet je eerst het item aanklikken Kan het rode kruisje weer op de 1e pagina?

Verder blijft het probleem dat het scherm niet meeschuift bij lange teksten in de dagboekjes. Bij reacties schijnt het nu opgelost te zijn, hoera!
August 28, 2011 om 05:28
@jolijt en boekenkind

Ik wist dat daar een aparte topic voor is, maar omdat ik daar geen antwoord op mijn vragen krijg en ook niet op mijn email naar info@valtaf.nl ga je iets anders proberen nietwaar?
August 28, 2011 om 05:29
@Camira

Dat is zo, Je hebt gelijk.
Maar helaas, we krijgen allemaal geen antwoord.
August 28, 2011 om 05:34
@redactie

Mag ik me bij Jolijt aansluiten.
Wat betreft het eetdagboek dan.
Kunnen jullie mij ook duidelijk maken waarom ik, als ik bij kortgeleden gebruikte een artikel oproep, ik gebruik nooit de totale product naam, ik ook alle dingen krijg die ik ooit in die 2 jaar eens gebruikt heb. Ik heb ze ooit eens aangeklikt, of ik ze ooit gegeten heb weet ik al helemaal niet meer. :DD:
Kan dat beperkt worden tot zeg 1 jaar geleden.??

Wat betreft sneller. Ja en nee.
Soms reageert iets veel sneller dan eerst, maar is iets anders net stroop. Ergo in tijd is het gewoon net zo traag.
August 28, 2011 om 05:45
Dat ik langer lid blijf vind ik geen probleem, als ik maar niet hoef bij te betalen :haha:.

August 28, 2011 om 06:01
Ik heb een probleem in de chat. Ik zie mijn foto bij een andere karin staan, nl karin 1976, als ik dat profiel wil aanklikken gaat dat niet open????
August 28, 2011 om 06:12
Ik zie het liefst de oude opzet van de site terug. Hier kan ik (nog) niet aan wennen. Het nieuwe gewicht invoeren duurt lang eer het zichtbaar is bij je naam. Je introductietekst wijzigen is een uitdaging omdat je tekst iedere keer verspringt.

:binkelientje:
August 28, 2011 om 06:16
Wij zijn op het moment compleet uit elkaar. Gescheiden van profiel. :supercry:

Mijn, door ValtAf "ex"-vrouw Eavla, en ik.

Wij kunnen -waar we ook de ook de keuze uit maken mbt de beveiligingsopties- niet eens bij elkaar in de dagboeken komen! Blijft "gewoon" op geblokkeerd staan.

We weten wel elkaars password...
Onbekend
August 28, 2011 om 06:17
Wij zijn op het moment compleet uit elkaar. Gescheiden van profiel. :supercry:

Mijn, door ValtAf "ex"-man Avla, en ik.

Wij kunnen -waar we ook de ook de keuze uit maken mbt de beveiligingsopties- niet eens bij elkaar in de dagboeken komen! Blijft "gewoon" op geblokkeerd staan.

We weten wel elkaars password...
August 28, 2011 om 06:33
Hi allemaal,

Kan iemand mij helpen bij het volgende:

Mijn oude dagboeken kan ik niet verwijderen, zie daar nergens een knop voor en ik wil mijn afgevallen kilo's weer op 0.00 zetten en dat lukt mij ook niet.
Heb de redactie ook gemaild, maar......

Alvast bedankt!
Onbekend
August 28, 2011 om 06:37
@Peggynicole,

Ik heb mijn dagboekjes + reacties verwijderd via "Opties" (rechtsonder)
August 28, 2011 om 07:03
@Nijntje35: ja dat bedoel ik. Ik had over dat regeltje 'datatabel' heengelezen. Dankjewel!
Ik moet wel zeggen dat ik het op een of andere manier nog wel een onoverzichtelijke tabel vind.

@Camira: ik neem aan dat de betreffende dames en/of heren zelf ook gewoon weekend hebben en dat daardoor reactie nog even uitblijft.
August 28, 2011 om 07:37
@justxbeingxme en allen, maar dan moet ik alle reacties op mijn dagboekjes 1 voor 1 verwijderen! Is er geen knop die het hele dagboekje + reacties in één keer kan verwijderen of heb ik die over het hoofd gezien?
Onbekend
August 28, 2011 om 07:41
Ik wil graag mijn dagboekjes verwijderen.
Nu heb ik hierboven gelezen bij opties,maar dat staat bij mij alleen bij de reacties.
Moet ik dan mijn account helemaal verwijderen??

Hoop dat iemand een oplossing weet!
August 28, 2011 om 07:45
Ik wil mijn BMI-meter terug of mijn BMI in de grafiek, dat is een betere graadmeter voor mijn gezondheid dan alleen de kilo's...

Mag ik die alsjeblieft weer terug?

Verder werkt het snel, da's wel heel fijn!

August 28, 2011 om 08:16
We komen er net in onze club achter dat we elkaars reacties kunnen bewerken !!! Dat kan toch niet de bedoeling zijn ?!
August 28, 2011 om 08:23
@Nijntje, heb net weer een mail gestuurd naar de redactie, hoop wel antwoord te krijgen, want ze zijn heel stil. Ik snap dat ze het druk hebben, maar ik word er een beetje moe van zo. Ik word weer bezocht door een vrouw en haar alter ego ('ander profiel' noem ik het maar), kan dus ook geen volledige dagboeken verwijderen en krijg mijn afgevallen kilo's niet verwijderd (terug op 0.00). Ik heb geprobeerd (net) om mijn hele profiel te verwijderen, maar zelfs DAT kan niet!!!
August 28, 2011 om 09:02
Ik vind het lastig invullen wat betreft het eetdagboek.
in het verleden kon je bv thee invoeren en hoefde je alleen maar de tijd opnieuw in te stellen.
nu moet je telkens nieuw artikel invullen of doe ik iets niet goed?
ik neem bv 3 x dezelfde hoeveelheid bv 175ml om 6uur ,7:30,10:30
nu moet je het steeds opnieuwopzoeken en dat is met meerdere dingen.
ook bv bolletjes 3 bolletjes per dag is 3x opzoeken.
ik ben nu maar even gestopt met nivullen omdat ik er gewoon veel langer mee bezig ben nu.
maar wil het zeker weer hervatten zodra het makkelijker is gemaakt.
:jojo72:
August 28, 2011 om 09:31
@Peanut: Natuurlijk weet ik dat ze ook weekend hebben! Maar die emails heb ik donderdag al gestuurd, dus...
En ook ik heb weekend, maar daar komt nu niets van terecht, zit alleen maar op die valtafsite om dagboekjes en reacties te wissen voor het geval dat...
Was niet nodig geweest als ze wat meer hadden nagedacht.

Mijn weekend is dus naar de kl*te...

Fijn weekend allemaal!
August 28, 2011, gewijzigd door Avla op August 28, 2011 om 13:54
Hoe kan je nou iemand "volgen"?

Is dat wat anders als buddies?

Kan je dat ergens instellen?
August 28, 2011 om 14:05
@Avla

Ik heb 33 volgers waarvan 23 buddies. Van die 33 zijn er dus 10 die voor de nieuwe release eenzijdig waren. Die lui en je buddies heten nu dus je volgers. Volkomen van de zotte. Ik wil die eenzijdige gewoon kwijt. Een aantal is al 18 maanden of meer niet op de site geweest.
Maar nee ik heb volgers. Me and my shadows dus.
August 28, 2011 om 14:21
Inderdaad, volgers zijn wat vroeger eenzijdige buddies waren. Wat overigens ook een vrij bizarre kreet is als je er over na gaat denken :)
August 28, 2011 om 15:10
Boekenkind en Jolijt, bedankt voor de uitleg!

August 29, 2011 om 01:14
Ik kan niet op mijn eigen profiel komen als ik inlog, dus niet naar mijn buddys of bij hen reageren.

Eens kijken of dit berichtje hier wel blijft staan.

En ja, ik weet dat het 29/8 is, maar kan geen nieuwe topic openen.:DD:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.