Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Slanke dennen/Zwaargewichten

Geplaatst door Bloem123 op May 3, 2005 om 11:04

May 3, 2005 om 11:04
Hallo, tjeempie, ik heb hier zoal eens rondgekeken, maar in mijn ogen zijn er hier alleen maar slanke dennen te vinden. Mensen die 60 kg. wegen en toch eigenlijk liever 58 kg. willen zijn. Of nog erger mensen die 48 kg. wegen en liever 45 kg. willen wegen. Het lijkt wel of ik het enige zwaargewicht op deze site ben. Zijn er echt niet meer mensen die boven de 100 kg zijn en willen afvallen?

Groetjes,
Angelique
May 3, 2005 om 12:14
klik eens bij de opties in je profiel op Race, dan kom je terecht bij mensen die ongeveer hetzelfde wegen!
May 3, 2005 om 14:33
Hoi Hoi,

Ten eerste wil ik je ook even wijzen op het tabblad 'race', zodat je mensen kan vinden die hetzelfde gewicht of BMI hebben als jij...

Daarnaast wil ik je even zeggen dat er van de 7197 deelnemers maar liefst 6581 deelnemers een BMI vanaf 25 hebben!
En maar 26 deelnemers een BMI onder de 18.5 hebben!

Als ik de indeling van het Voedingscentrum ga aanhouden, dan heb je een gezond gewicht tussen een BMI van 18.5 en 24.9 en kan ik dus het volgende concluderen:

- 0.36% heeft ondergewicht
- 8.19% heeft een gezond gewicht
- 9.49% heeft overgewicht
- 81.95% heeft ernstig overgewicht!

Hoezo alleen maar slanke dennen :?

:knuffel: Saskia:
May 3, 2005 om 15:16
als we straks nou allemaal een gezond gewicht hebben, kan de site opgeheven worden!

of we gaan lekker over koetjes en kalfjes kletsen :D
Onbekend
May 3, 2005 om 16:35
Ik ben het met Saskia eens, er zijn niet alleen aar slanke dennetjes hier hoor. En bij een deel van de slanke dennetjes (zoals Saskia bijvoorbeeld) moet je ook wel even naar de geschiedenis kijken hoor! Want wij (ja ik ook) zijn niet altijd slank geweest hoor! Ik had 25 kilo overgewicht toen ik op deze site kwam! Inmiddels ben ik wel op gewicht, maar ik reken mezelf toch niet to de slanke dennetjes die hier komen om 2 kilo af te vallen hoor!
May 4, 2005 om 13:55
Ook leuke ex-100-plus dames hoor :D
Eva
May 4, 2005 om 16:48
hihi ik ben ook zo'n ex 100+ dame... dat is cool
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.