Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Inlineskaten... hmm, voorlopig effe niet meer...

Geplaatst door Leske op May 3, 2005 om 15:35

May 3, 2005 om 15:35
Ben afgelopen zondag gaan inline-skaten en op m'n kont gevallen. Deed wel pijn, maar 't viel wel mee. Heb nog kunnen verderdoen, maar toen ik thuiskwam en me wou neerzetten, ging dat niet meer... Heb echt afgezien!
Maandagmorgen dan maar naar de dokter op controle geweest en nu blijkt m'n heiligbeen (= de uitloper van je bekken; het beentje boven je staartbeentje) ofzo geraakt te zijn.
-> Gevolg: pillen slikken tegen de pijn en ontsteking en de hele week thuisblijven aangezien ik op't werk niks kan gaan doen (kantoorbaantje = veel zitten, en dat lukt momenteel niet zo best...).
Moest vandaag twee keer serieus hard niezen, en 'k moet jullie zeggen dat dat geen deugd deed daar aan m'n achterkant! Hopelijk gaat het vlug beter, want zo thuiszitten en niet ziek zijn, dat vind ik maar niks. Zeker omdat je verder niks mankeert, enkel dat kleine stukje achteraan werkt niet te goei mee. Is best wel lastig, want kan ni eens m'n eigen sokken of schoenen aandoen. En als ik iets laat vallen op de grond, moet ik op m'n knietjes gaan zitten om het te kunnen opnemen (was vanmorgen dus echt wel k*t toen ik buiten de post uit m'n handen liet vallen, recht in het natte gras!!!)
Maar soit, ik hou jullie via m'n dagboekje wel op de hoogte van m'n derrière-historie.

Kusjes xxx,
Leske

PS: Zijn er mensen die iets sootgelijks hebben meegemaakt? Zo ja, hebben jullie een oplossing om toch op een bepaalde manier aan sport te kunnen doen? Heb echt geen zin om gedurende 1 à 3 weken stil te zitten!!! Alle voorstellen zijn van harte welkom.
May 3, 2005 om 16:03
Hoi,

Ik ben ook een held op sokken wat betreft skaten, maar doe het toch! Ik zie eruit als gekke henkie, want ik heb kniebeschermers, polsbeschermers, elleboogbeschermers en een Helm op mijn kop! Wat ik je kan aanraden is de volgende dat je het probeert, wat meer naar voren te staan, want door dat je te ver naar achteren hangt val je juist op je kont...

May 3, 2005 om 16:18
Heb echt wel de juiste houding aangenomen hoor. 't Is alleen foutgelopen bij het stoppen :o) Ik was aan het afremmen omdat ik een kruispunt naderde, en toen ik volledig stilstond, zat ik ineens pardoes op m'n achterste. Heb de reflex gehad om op m' pols te vallen, maar had gelukkig m'n polsbeschermers aan... Spijtig dat ik nog niet zoiets heb als een poepbeschermer :o) Heb wel al op internet gevonden dat er soortgelijke broeken bestaan (www.dainese.be). M'n vriend heeft me al lachend al gezegd dat ie er me zo één zal kopen, zodat ik binnenkort veilig op m'n derrière kan vallen :o)

xxx
May 3, 2005 om 16:25
hoi je kan ook een snowboardbroek aantrekken, die hebben speciale kontbeschermers hihi...

succes met de pijn
May 4, 2005 om 06:13
Ik heb het inderdaad als kind gehad. Ik weet niet meer hoe het kwam, maar ik moest inderdaad ook op een zwemband gaan zitten.

En ik moet je teleurstellen, want sporten zit er echt even niet in de komende tijd. Hooguit wat armoefeningen, maar ik zou daar niet het huis voor uit gaan als ik jou was.

Heel veel succes en hoe meer rust je neemt, des te sneller gaat het over.
Ans
May 4, 2005 om 09:36
Auwwww! Vervelend zeg! Heel veel beterschap! Volgens mij gebeuren met remmen inderdaad de meeste ongelukken! Beterschap.

P.S. Ik skate al jaren en ben zo gracieus als een olifant. Ik ben echter pas een keer op mijn kont gevallen. Misschien later nog eens een keer voorzichtig proberen en het remmen beter oefenen? Het is zo leuk!
May 6, 2005 om 08:56
Intussen zijn we nu 5 dagen na het derrière-incident en nog steeds kan ik niet deftig op een stoel zitten... 'k Hoop echt wel dat het dit weekend betert, want wil maandag echt wel terug gaan werken (ben ni het type dat heelder dagen kan thuis zitten en niks doen...). Én, 'k wil ook zo graag terug kunnen gaan sporten, want heb gemerkt dat deze week echt wel een rot-week is hoor! Door het feit dat ik me enerveer aan m'n derrière (en deze keer niet omdat ie te dik is ) ben ik veel vlugger geneigd om naar zoetigheden te grijpen...
Moet echt op de één of andere manier een oplossing vinden om wat te kunnen sporten zonder me te forceren of pijn te doen.

Greetz,
Leske
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.