Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Jas iets te krap, motivatie of dom idee

Geplaatst door op October 7, 2011 om 14:31

Onbekend
October 7, 2011 om 14:31
Net een nieuwe jas besteld via een postorderbedrijf, normaal pas ik in XL, die was helaas te klein, dus XXL besteld. Deze jas kan dicht, maar voor het mooie zou die eigenlijk nog ietsjes ruimer moeten zijn. Maar ik vind em zo leuk..... Nou twijfel ik dus, hou ik hem, en zie ik het als extra motivatie, ik bedoel, 5 kilo is 1 kledingmaat, dat zou te doen moeten zijn. Maar aan de andere kant, als dat niet lukt, trek ik hem niet aan waarschijnlijk. Kan ik hem altijd nog verkopen, maar toch....

Wat zouden jullie in zo'n geval doen?
:kaatjeb:
October 7, 2011 om 14:34
hier zelfde hoor, was zo'n leuke jas in de winkel. Grootste maat die ze hadden, mouwen zitten wat krap, rest is goed. Ik zie wel, kan hem wel aan maar straks hartje winter met een dikke trui?
Onbekend
October 7, 2011 om 14:42
@Sapjes, hij is er dus niet groter hihi, anders had ik dat zeker gedaan. En inderdaad, ik schommel al een tijd rtond hedt zelfde gewicht, dus misschien is dit wel het duwtje in de rug om toch weer even verder te komen. 't liefst max. 80 kilo.

@Jenny, leuk om te lezen dat ik niet de enige ben :-) Ik verklaarde mezelf al een beetje voor gek.
October 8, 2011 om 06:19
Ik heb vorige jaar zomer ook een jas gekocht in de uitverkoop. Hij was zó leuk. Maar hij paste net niet. Ik heb hem wel gekocht. En deze zomer kon ik hem aan.
Het is een gok, maar voor mij pakte het goed uit.
Onbekend
October 8, 2011 om 06:33
Ik heb op dit moment een broek aan die ik 2 jaar geleden heb gekocht, ook via een postorderbedrijf, en die me nu voor het eerst past. Toentertijd dacht ik ook al heel hoopvol 'als het goed is, pas ik er deze winter wel in'. Toch heeft het dus nog even geduurd bij mij voor de knop écht om ging, en nu past 'ie dus inderdaad.
October 8, 2011 om 12:59
Houden die jas! Als je hem zo mooi vindt, is dat een leuke motivatie om die paar extra kilo kwijt te spelen. Hang hem mooi in het zicht, zodat je oog er dikwijls op valt en dan weet je waar je het voor moet doen.
Ik heb ook een hele hoop kleren die net ietsie pietsie te klein zijn, maar ik gooi ze niet weg hoor. Ooit geraak ik er nog wel eens in...
Onbekend
October 9, 2011 om 04:43
Ik hen em inderdaad gehouden, en met een dun shirtje past ie net, dus ik ga er helemaal voor!! Op het moment gaat het supergoed met afvallen, ik moet het nu alleen ff volhouden weer hahaha....
Onbekend
October 9, 2011 om 08:23
Ja inderdaad houden. Zo leuk straks als je hem "gewoon" aan kunt!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.