Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Eindelijk beginnen

Geplaatst door Erica1st op November 16, 2011 om 18:44

November 16, 2011 om 18:44
Ik ga vanaf vandaag beginnen met mijn gewicht naar beneden proberen te krijgen. Ik wil dit doen door middel van t 1000 kcal dieet. Wie doet r met mij mee? Ik kan wel wat buddies gebruiken.
November 17, 2011 om 02:41
welkom bij de clubs
veel succes
en als je een buddy wilt mag je me best toevoegen
November 17, 2011 om 02:58
Veel succes.
Als je wilt tellen heeft Alva een leuke spreadsheet.
Hij kan je goed helpen.
Als je lid wordt van de site heeft Anne de Graaf veel voedingstips en weekmenu`s.

Als je het breder wilt aanpakken ben je altijd welkom bij de Club Weg met de Weegschaal.
Wij kijken naar de werkelijke behoeftes van lichaam en geest.
Dus gezonde voeding+ beweging + ......!

Groetjes appelperzik
Onbekend
November 17, 2011 om 10:20
Heel veel succes.
November 17, 2011 om 13:34
1000 Caloriendieet lijkt mij wel heel streng. Is het niet verstandiger om eerst met 1500 calorien te beginnen. Mocht je na 3 weken nog niets zijn afgevallen, kan je het aantal calorien alsnog verlagen. Dat heeft meer effect. En krijg je als je op gewicht ben ook veel minder last van snoep en vreetneigingen.
Even een halfuurtje tot een uurtje extra wandelen of fietsen helpt ook heel goed.
Groetjes
November 18, 2011 om 14:03
Hoi
Welkom hier. Ik ben het met Riannemaas eens 100 cal is een crashdieet en werkt vaak niet op langetermijn. Als je dan streng wilt doen hou het dan op 1300 maar ik zou niet lager gaan.

Vriendelijke Groetjes Sedna
:mickeywelkom:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.