Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

dating

Geplaatst door Burdie op November 17, 2011 om 08:33

November 17, 2011 om 08:33
voor mij hoeft dit niet misschien dat er iets aan gedaan kan worden.

Grtz Bert

HI KUNNEN WE WORDEN FRIEND? S

Mijn naam is Jennifer ben een mooi jong meisje op zoek naar ware liefde relatie en bescherming, ik heb doorgemaakt uw profiel valtaf.nl site vandaag, en ik was erg blij om contact met u op voor ons om ons meer te leren kennen. U weet dat op afstand, de leeftijd en inderdaad kleur niet kan echte liefde of vriendschap te stoppen, dus ik zal het op prijs stellen veel, als je terug antwoord me (jennifer_teamh@yahoo.in) Om me mijn foto's en meer informatie over mijn zelf te sturen naar u en om u te vertellen des te meer reden waarom ik contact met je. Ik wacht op uw positieve reactie, zorg en

hebben een mooi day.this is hier mijn email (jennifer_teamh@yahoo.in)
jennifer

HI CAN WE BE FRIEND?S

My Name is Jennifer am a beautiful young girl looking for true love relationship and protection, i Have gone through your profile valtaf.nl site today, and I was very happy to contact you for us to know ourselves more. You know that distance, age and indeed color cannot stop true love or friendship, So I will appreciate it much, if you reply me back ( jennifer_teamh@yahoo.in ) To enable me send my pictures and more information about my self to you and to tell you the more reason why i contacted you. I wait for your positive reply, take care and

have a nice day.this is my email here ( jennifer_teamh@yahoo.in )
Jennifer
November 17, 2011, gewijzigd door Avla op November 17, 2011 om 08:41
Houston, we have got exterrestrial intruders here, too!

17-11-2011->14:20u

Littlejenny24 heeft een nieuwe reactie geplaatst bij privégesprek

HI KUNNEN WE WORDEN FRIEND? S

Mijn naam is Jennifer ben een mooi jong meisje op zoek naar ware liefde relatie en bescherming, ik heb doorgemaakt uw profiel valtaf.nl site vandaag, en ik was erg blij om contact met u op voor ons om ons meer te leren kennen. U weet dat op afstand, de leeftijd en inderdaad kleur niet kan echte liefde of vriendschap te stoppen, dus ik zal het op prijs stellen veel, als je terug antwoord me (jennifer_teamh@yahoo.in) Om me mijn foto's en meer informatie over mijn zelf te sturen naar u en om u te vertellen des te meer reden waarom ik contact met je. Ik wacht op uw positieve reactie, zorg en

hebben een mooi day.this is hier mijn email (jennifer_teamh@yahoo.in)
jennifer

HI CAN WE BE FRIEND?S

My Name is Jennifer am a beautiful young girl looking for true love relationship and protection, i Have gone through your profile valtaf.nl site today, and I was very happy to contact you for us to know ourselves more. You know that distance, age and indeed color cannot stop true love or friendship, So I will appreciate it much, if you reply me back ( jennifer_teamh@yahoo.in ) To enable me send my pictures and more information about my self to you and to tell you the more reason why i contacted you. I wait for your positive reply, take care and

have a nice day.this is my email here ( jennifer_teamh@yahoo.in )
Jennifer

PS vergeet na dit bericht niet je "links in E-mails" te deactiveren in je privacy menu.
November 17, 2011 om 08:54
Hoi, heb de spammer net gekicked. We houden het in de gaten.

Groet,
Clyde
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.