Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Haiiii allemaal!

Geplaatst door Chantal77 op November 17, 2011 om 15:27

November 17, 2011 om 15:27
Gisteravond heb ik mij aangemeld op deze site. Ongeveer twee jaar geleden ben ik met behulp van Weightwatchers 25 kilo afgevallen, waarvan er inmiddels weer 5 bij aan zijn gekomen. Graag wil ik niet alleen deze 5 kilo eraf, maar in totaal ongeveer 10 kilo.

Momenteel ben ik ook geen lid van WW, maar zoek ik wel een site waar ik het calorieverbruik in de gaten kan houden. Voor zover ik het even snel heb bekeken, zou dat op deze site kunnen dus ik ga me daar straks even in verdiepen.

Ook zou ik het leuk vinden om wat mensen bij mij uit de regio (Zuid-Limburg) te leren kennen om elkaar hetzij via de site, hetzij irl te stimuleren bij het afvallen.

Hopelijk ga ik via deze site weer de motivatie vinden om af te gaan vallen. De knop moet weer om en toen ik destijds met WW bezig was heb ik die knop absoluut gevonden. Het kost wat moeite, maar hopelijk gaat 't me weer lukken.

Iedereen succes!!
November 18, 2011, gewijzigd door Sedna op November 18, 2011 om 13:59
Hoi Chantal
Welkom op Valtaf.nl Ik zelf ben 20 kilo kwijt met WW en ben ik danks zei WW op mijn streefgewicht. Op deze site kan je anders alles lezen om zelf aan de slag te gaan met WW: Klik Hier
Heel veel Succes en groetjes Sedna
:welkombloem:
November 19, 2011 om 05:32
Hoi Chantal,

alle begin is moeilijk, maar het gaat je vast lukken!
Ik herken veel in je verhaal. Ik ben een aantal jaar terug 30 kilo afgevallen, maar er zijn er ook weer een aantal terug aan. Aangezien ik nooit, maar dan ook nooit meer tegen de 100 kilo wil gaan wegen ben ik weer begonnen met afvallen. Die knop omzetten is niet makkelijk, maar met vallen en opstaan lukt het wel.
Zullen we elkaar als buddy's steunen en elkaar er doorheen slepen?
:veelsucces:

Liefs Bianca
November 21, 2011 om 05:01
Hoi chantal,

Als je je aandacht alleen op de voeding met het tellen wilt richten, ga dan naar Avla.
Hij heeft een leuke spreadsheet.

Mogelijkheid 2:
Volg de methode van Meijke van Herwijnen bij de club "Weg met de weegschaal"(uiteindelijke doel dus!!).
Deze methode gaat een stapje verder dan alleen letten op gezonde voeding en beweging. Het is niks geen speciaal dieet en Meijke is geen dieetgoeroe. Niet tellen dus.
Meijke heeft een stuk verder gestudeerd op het gebied van de voeding(Universiteit)
We letten ook op andere factoren die een rol spelen in de voeding.Dus gewoon gezonde voeding en beweging en het herkennen van de werkelijke behoeftes van je lichaam.
Door de club kun je je eigen inzicht in je eigen situatie vergroten en ook die van de andere clubleden. We leren van elkaar.Je kunt je gewoon vrijblijvend aanmelden bij de club "Weg met de Weegschaal"en gewoon weer afmelden als het je niet bevalt.
Als je meer info wilt ,laat het me maar even weten.
Ik heb een leuke samenvatting van Meijke`s methode.

Kies vooral de methode die het beste bij je past.

Groetjes appelperzik
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.