Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buddies Dordrecht / Zwijndrecht / HI Ambacht gezocht

Geplaatst door Kathy1978 op November 28, 2011 om 06:16

November 28, 2011 om 06:16
Hoi iedereen,
Ik ben sinds kort bezig met ik valtaf. Ben op zoek naar buddies in de plaats waar ik woon Zwijndrecht of dichtbij om eens samen iets actiefs te doen, zoals fietsen, fitnessen, zwemmen etc.
Ben 32jaar, woon alleen en heb 4 huisdieren, 2 katten en 2 konijnen.

Ben benieuwd,

Caroline
November 28, 2011 om 11:37
Hebben jij leuke konijnen die bij elkaar zitten of toch gescheiden. Ik en mijn partner zijn echte konijnenliefhebbers. Wijzelf hebben er 6 in de vorm van 3 echtparen waarvan de heren gecastreerd zijn. Verder hebben wij nog 3 cavia's vogels binnen en buiten en vissen binnen en buiten. Ik woon in het uiterste puntje van de Achterhoek. Ik had vroeger een tante in Zwijndrecht bij Schiedam wonen. Maar zij leeft al een aantal jaren niet meer. Een andere tante heeft jarenlang in Vlaardingen gewoond, maar woont nu in Arnhem.
De cavia's en konijnen komen allen uit een asiel.
Net als met konijnen en cavia's heeft mij heel goed geholpen om afgepast te eten en afgepast boodschappen te doen (alleen lekkere dingen in huis halen als je bijv. visite krijg) en de schijf van vijf. Hierdoor ben ik nu lekker op mijn streefgewicht gekomen. En lukt het tot nu toe aardig goed om dit vast te houden. Hierdoor kan ik de balans steeds beter volgen.
November 28, 2011 om 15:59
Hoi, wat leuk een reactie. De konijnen zitten lekker bij elkaar. Het zijn echte maatjes. Het mannetje heet Bob, en het vrouwtje Beertje, natuurlijk gecastreerd. Ik dacht dat ik al een dierentuin had met 2 katten en 2 konijnen. Wel de dieren aten in het verleden beter dan ikzelf, lekkere verse groenten, haha, ja met dieren ben ik gek. Nu inderdaad de schijf van 5.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.