Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hoe gewicht en maat in één grafiek?

Geplaatst door Tangobeer op December 4, 2011 om 20:51

December 4, 2011 om 20:51
Het zal vast wel ergens staan, maar het is niet duidelijk. Hoe zorg ik dat ik mijn gewicht én mijn buikomtrek tegelijk in één grafiek zie?
:panda:
December 5, 2011, gewijzigd door Boekenkind op December 5, 2011 om 01:49
@Tangobeer

Even maten aanklikken.
Bij bèta staat dat boven in op je profielpagina.
In het rijtje, vlak boven je grafiek, gewicht, samenstelling lichaam, maten. Samen zo als als heel vroeger ;) heb ik nog niet ontdekt.
Ik heb wel de instelling inmiddels gevonden. Maar dat maakt het nog niet zichtbaar.
Bij Bèta rechtsboven je grafiek datatabel kiezen en naast je maten ook voeding en beweging kiezen. Helemaal onder aan.
December 5, 2011, gewijzigd door Tangobeer op December 5, 2011 om 05:09
Hm, ik bedoelde inderdaad zoals vroeger écht in een grafiek. Want 1 op-en-neer-gaande lijn, daar heb ik niet zoveel aan. Ik wil de gegevens gecombineerd hebben. Ik denk dat dat niet kan, want ik zie dat de verticale maatverdeling ook verschillend is.
Anyway bedankt, ik heb het nu wel even in de nieuwe webversie bekeken.
Ik maak screendumps en voeg ze dan samen in Photoshop. Da's niet veel werk.

:panda:
December 5, 2011, gewijzigd door Fazant op December 5, 2011 om 07:21
in de voor beta release was die oude mogelijkheid al verdwenen. ik vind dat ook jammer. zou graag weer calorien en gewicht in een tabel willen
December 6, 2011 om 06:06
Klopt wat fazant schrijft. Ik heb na mijn bericht door gezocht. Maar het kan dus echt niet meer. Jammer. Ik vond het altijd wel een leuk gezicht.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.