Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Lijkt het niet een beetje op Hyves?????

Geplaatst door op December 9, 2011 om 03:37

Onbekend
December 9, 2011 om 03:37
Ik vindt het nog steeds een nadeel dat als je op de hoofd pagina komt dat daar dan dan meest recente dagboek gedeeltes staan van buddy's naar anderen buddy's. Misschien zitten die daar helemaal niet op te wachten dat anderen dat lezen. Nu weet ik wel dat je het kan afschermen als het echt moet maar toch als het er niet staat hebben mensen ook niet de neiging om je te zoeken. Daarom ben ik van Hyves afgegaan ik was afgezschermd maar de 1e paar zinnen konden ze toch lezen. daar sta je ook op de hoofd pagina althans een tijdje terug dan.
Hoe vinden jullie dat????

Zie het niet als een groot kritiek want ik vindt de rest best leuk eruit zien. Op een paar kleine dingentjes na zoals je recepten vinden en maken waarom kan dat niet op je eiegen profiel staan ?
December 10, 2011 om 10:05
mee eens
Onbekend
December 10, 2011 om 10:30
Idem
December 10, 2011 om 12:34
yep
December 10, 2011 om 12:47
idem
December 10, 2011 om 14:56
Idem
December 10, 2011 om 15:08
niet kunnen
December 10, 2011 om 18:43
Hallelua wat wil zeggen ja daar ben ik het mee eens
December 11, 2011 om 02:57
op de nieuwe ben je na 2 tellen klaar, heb je alle nieuwtjes direct voor je neus.
Onbekend
December 11, 2011 om 03:20
Ja hij is voor e rest prima zoals de recepten uiteindelijk ook gevonden,maar de nieuwtjes zijn van anderen waar ik geen buddy van ben dus daarom vindt ik het niet kunnen anders hoef je ook geen toestemming meer te vragen om buddy te zijn want je kan het toch zo lezen.

Sbs
December 12, 2011 om 03:39
Daardoor gooi ik mijn dagboek niet open.
Jammer.

Dus volmondig mee eens!!!!!!!!!!!
December 12, 2011 om 04:53
Eens!
December 12, 2011 om 04:58
Ik vind het wel handig. Je ziet (volgens mij alleen van je buddies, en de forums) gelijk waar de aktie is. Nèt als op Facebook. Niemand gaat nu toch meer een site maken die op Hyves lijkt? Iedereen gaat toch naar Facebook.

Met inloggen met je nick.valtaf-beta.nl kom je trouwens op je eigen profiel binnen.
Onbekend
December 12, 2011 om 05:37
je ziet idd alleen je buddy's maar ook wat ze naar anderen schrijven dus als ik dat doe zien ze het ook GELIJK. Ook al ga ik gelijk naar me eiegen pagina ze zien het wel. Maar ja zal wel niets aan te doen zijn.
December 13, 2011 om 15:16
vind het helemaal prima zoals het is !
December 15, 2011 om 06:35
Ik geloof dat de meeste mensen hier ook op hadden gereageerd met de beta-versie. Voor dat met anderen meelezen heb je hyves en facebook, hier kom ik voor het afvallen en dat bovenal iets van mij; ik wil mijn grafiek zien, mijn vordering en als dat allemaal is gedaan, dan ga ik bij de buddies langs....
Ik wil niet dat anderen zien wat mijn buddies aan mij schrijven en wat ik aan mijn buddies schrijf op de voorpagina!
Gewoon openen met de grafiek! (maar ja, om feedback vragen en dan niet eens hierop reageren of er iets mee doen is natuurlijk veel makkelijker!)
December 15, 2011 om 06:40
mee eens!
Onbekend
December 15, 2011 om 08:26
helemaal mee eens. ik heb en hoef geen buddies, maar waar moet ik nu mijn vertier zoeken?
Onbekend
December 15, 2011 om 09:26
@opnieuw45. Op het ruzieforum!
Onbekend
December 15, 2011 om 12:52
Ik heb geen zin in ruzie hoor of begrijp ik het verkeerd?

Onbekend
December 15, 2011 om 13:08
Opnieuw45 wil geen buddies en vraagt zich af waar ze dan haar vertier moet zoeken. Op het ruzieforum. Echt leuke mensen, op de feeks na dan, vertier genoeg.
Onbekend
December 16, 2011 om 02:49
Tsja, ruzieforum. Daar wil ik als verstandig, weldenkend, hoogopgeleid mens toch niet gezien worden?
(ik lees wel stiekem mee, maar dat hoeft niemand te weten) Maar 't begint wat teveel van hetzelfde te worden. En de toon wordt grimmig, zeker nu de feeks het nodig vindt Avla en zijn zieke vrouw erbij te halen. Ik zeg: 'negeren, die feeks'. Ik doe dus niet mee.
Onbekend
December 17, 2011 om 07:07
Zei je 'hoogopgeleid' dat is wel een trigger :) Ik kom er rond voor uit (makkelijk zat met ruim 90 kilo op de schaal natuurlijk) ik ben een enthousiast ruzieforum gebruiker.
December 17, 2011 om 12:30
eens! Ik scherm mijn site af en alleen buddy's mogen op mijn site. Nu kunnen mijn buddy's (als het goed is?!) alleen lezen wat ik schrijf (ook op de voorpagina?).
Het vervelende alleen is dat wanneer ik iets schrijf in een club waar ik lid van ben, je dat dan ook op de voorpagina staat, terwijl je daar reageert op mensen, die de andere helemaal niet kennen én ik zet daar zaken die niet in mijn dagboekje komen.
Ik zou willen weten hoe ik DAT uitzet.... iemand?
Onbekend
December 17, 2011 om 13:13
EENS!
Onbekend
December 17, 2011 om 13:19
Ik heb op het forum van de site gereageerd bij vragen en opmerkingen over de beta versie en omdat nog Emiel of Clyde reageerd op mijn vraag of het anders kan terwijl ik de site voor de rest niet afkap alleen dat is een minpunt.
Heb dus nu deze vraag daar gesteld ik hoop op antwoord.

Ik vindt nog steeds de hoofdpagina net Hyves iedereen kan daar kleine stukjes lezen van buddy's waar je niets mee heb en er staan dingen heb ik gezien die niet leuk zijn als je niet wil dat anderen dat kunnen lezen!!!!
Kan daar nu echt niets aan gebeuren??????
Onbekend
December 17, 2011 om 14:25
hey arbiter1 chocolataat en opnieuw 45

Ik denk dat jullie nu op de verkeerde forum zitten dit was niet mijn forum vraag!!!!!!!!!!!!!
December 19, 2011 om 08:05
We gaan het allemaal nog verfijnen en beter maken mensen, jullie kritiek wordt gehoord en elke week wordt de site weer wat beter en gebruiksvriendelijker. Ik kan me inderdaad voorstellen dat als je ergens een reactie plaatst, je niet per se wilt dat iedereen dat te zien krijgt.
Onbekend
December 19, 2011 om 08:20
:thanks: Emiel voor je reactie zo hebben we toch het gevoel dat het serieus genomen wordt en wachten wij graag af.

:succes:
Onbekend
December 19, 2011 om 10:24
Ik vind het ook super zo, alleen jammer dat je prive berichten niet kan verwijderen..

Onbekend
December 19, 2011 om 13:21
Aan Nuria,
ja kan wel hoor als je klikt instellingen gaat bij je naam dan zie je onder je foto staan berichten klik daar op en dan kan je ze verbergen mara ze zijn gewoon weg hoor althans bij mij wel.
Onbekend
December 19, 2011 om 14:27
Verbergen is wat anders dan verwijderen. Bij verborgen berichten worden ze bij een nieuw bericht van de verborgen persoon gewoon weer zichtbaar.
December 19, 2011 om 14:57
Klopt, en je hebt een schermpje waarop je een naam in kunt tikken en dan staan ze er ook weer.

Helemaal weg is beter.
Maar dat vraag ik al een poosje.
Onbekend
December 19, 2011 om 16:41
Ik heb het geprobeerd maar als ik een naam intik van diegene komt hij niet meer hoor je moet ook niet alleen verbergen als het goed is komt daarna nog een vraag weet alleen even niet meer wat want ik ben ze wel allemaal kwijt.

Maar ben wel blij dat Emiel nu gereageerd heb en dat hij er misschien wat mee kan
December 19, 2011 om 17:47
@Lucky65

Er komt een schermpje dat vraagt of je het zeker weten wil verbergen.
En dan is het uitbeeld.
Zodra die persoon jou weer een PB stuurd staan de oude berichten er ook weer.
Soms werkt dat opvraag ding niet. Dat klopt.
Ik wil gewoon alle oude PB's van 2009 en 2010 kwijt.
Dat is allemaal oud nieuws en mag weg.
Onbekend
December 20, 2011 om 02:36
als ik mij aanmeld krijg ik gelijk nieuws. dus niks over buddies.
Onbekend
December 20, 2011 om 02:55
Ja als je je aanmeld staat er ook nieuws maar ook gelijktijdig allesover je buddy's
December 20, 2011 om 06:32
@Lucky65

Dat ligt gewoon aan je instellingen. Ik zie het niet, maar ik weet dat het er staat.
En van mij mag het dus weg.
Nieuws prima, maar alle eerste regels van reacties van wat ook hoeft niet, wat mij betreft.
Onbekend
December 27, 2011 om 15:21
@ Emiel is er al meer duidelijk over de privaci van je berichten op de startpagina van je site?
"Recente activiteiten. Makkelijk op de hoogte blijven van deelnemers die je volgt."

Ofdat er een optie al beschikbaar is waarbij je kan aangeven dat jou berichten of als iemand op jou dagboek reageert het niet bij de anderen zichtbaar is?
December 27, 2011 om 15:27
ik zit nog lekker op de oude versie.

Onbekend
December 27, 2011 om 16:05
Haha dat is wel handig ja als je niets wilt lezen van de anderen. Maar omgekeerd maakt dat helemaal niets uit, want oude of niet op de nieuwe lezen anderen het toch wel ;)

Ach :alleskomtgoed::cool05:
Onbekend
December 27, 2011 om 17:34
Ik hoop ook nog steeds dat Emiel er voor gaat zorgen.
Ik heb ook wle in de gaten dat ik niet de enige ben :pfff: dus hoop dat het opgelost wordt.
Onbekend
December 27, 2011 om 18:01
Nou lucky de vorige keer heeft hij oko gereageerd dus "braaf"wachten en anders stalken haha
Zal vast goed komen...met de tijd
En tot die tijd tja blijft internet dus uitkijken met wat we schrijven :cool05:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.