Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

faalangst op het werk

Geplaatst door Smoothiegirl op December 9, 2011 om 05:14

December 9, 2011 om 05:14
Dag iedereen

Ik ben nog een studente, maar heb nu sinds enkele weken voor 2 dagen een job als secretaresse.
Ik ben hier totaal niet voor opgeleid en ben heel toevallig bij dit bedrijf in contact gekomen (connecties met mijn moeder) . Het is best een leuke sfeer daar aangezien het een klein bedrijfje is en de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Toch voel ik mij er niet helemaal op mijn plaats doordat ik steeds denk dat ik niet goed genoeg ben. Ik heb er ten eerste geen opleiding voor gehad, en ten tweede heb ik heel de tijd het gevoel dat ik te traag ben. Ik moet veel uittypen en ik doe hier echt uren over.
Ik heb heel de tijd een soort van angst om 'betrapt' te worden op het feit dat ik er niets van kan. Ze hebben mij namelijk ook aangenomen zonder echt naar mijn kwaliteiten te vragen. Zij waren zelf eerder van ' je zal dat wel kunnen hoor ' en ' dat leren we je wel'. Nu heb ik steeds meer en meer de angst in mezelf dat die tijd van leren nu wel bijna om is. Nochtans, al zouden ze me ontslaan zou ik dat ook geen drama vinden aangezien ik dan gewoon een andere job zoek. Maar ergens vind ik het er wel leuk werken en een leuke sfeer + dat ik het wel als een goede kans zie voor mij om op mijn cv te staan.
Elke ochtend als ik moet ga werken sta ik op met een stress gevoel van buikpijn, misselijkheid en diarree. Eens ik daar ben gaat het allemaal wel beter( buiten dat ik traag ben en veel fouten maak) .