Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

problemen sinds de nieuwe website

Geplaatst door Gross1952 op December 9, 2011 om 08:59

December 9, 2011, gewijzigd door Gross1952 op December 12, 2011 om 09:23
Ik heb sinds de omschakeling naar de nieuwe website problemen met het binnenkomen van het gewicht van de youw8 weegschaal en ben ook mijn foto's kwijt en ik krijg de melding dat ik mijn account zou hebben opgeheven, wat helemaal niet terecht is

ik hoop dat jullie een oplossing weten

bedankt Willem
December 10, 2011 om 07:23
Mijn problemen gelden voor de oude site ik vind het jammer om mijn account te verwijderen en dan maar een nieuwe aan te maken maar het werkt niet meer gewichten van mijn Youw8 komen niet binnen
December 10, 2011 om 09:22
@Gross1952

Vraag even aan, bijvoorbeeld Avla of die een tip heeft.
Die heeft ook een Youw8 gekoppeld aan Valtaf.

Het zijn vaak kleine dingetjes waardoor Valtaf de koppeling niet meer ontvangt.
December 10, 2011 om 12:56
Ik heb iets gelezen over uitstaan? dat er een aantal mensen van youw8 uitgeschakeld waren ofzo
nou ik baal er in ieder geval wel van ik heb ook special care abbo daar kan je dan toch wel een beetje service voor verwachten
December 11, 2011 om 06:35
Heel irritant dat de koppeling met Youw8 weer niet werkt!! Ik hoop dat valtaf het snel hersteld. Want mede daardoor ben ik toch minder met mijn gewicht bezig, waardoor ik weer ben aangekomen. :(
December 12, 2011 om 04:41
We zijn hier mee bezig. Ik hoop dat het snel is opgelost.
December 12, 2011, gewijzigd door Gross1952 op December 12, 2011 om 09:22
het lijkt er op dat het opgelost is "das mooi"

oeps te vroeg gejuigd gewicht komt wel door maar het is voor mij niet mogelijk om een foto te plaatsen, op zich is dat niet zo erg hoor geeft toch geen meerwaarde hahahahhaha
January 6, 2012 om 01:00
En weer werkt het niet... :(
Onbekend
January 6, 2012 om 06:33
Heeft jemand meer last van, dat het tektstvak om in een dagboekje te schrijven niet groter wordt.
De tektst is na 5 regels niet meer zicht baar!
January 6, 2012 om 09:37
In oktober stuurde amira (nicknaam) een mailtje aan mij. Toen ik die wilde lezen kwam er fout, geen afzender. Kan niet verwijderd worden. Het bericht blijft steeds binnen komen als ik mijn post wil opzoeken. Kunt U mij helpen ? Gerda 12.

January 6, 2012 om 09:37
In oktober stuurde amira (nicknaam) een mailtje aan mij. Toen ik die wilde lezen kwam er fout, geen afzender. Kan niet verwijderd worden. Het bericht blijft steeds binnen komen als ik mijn post wil opzoeken. Kunt U mij helpen ? Gerda 12.
January 6, 2012 om 11:14
@IKVALAF

Het probleem is bekend, sosm is het weg en na een paar dagen begint het weer.
Enige wat soms helpt is op enter blijven drukken om een aantal regels extra te krijgen.
Op je toestenbord het :pijldown: aan te klikken. Of even er uit en opnieuw openen.
Wel eerst even je tekst kopieren.
Het is behelpen, maar we hopen dat het nu echt een keer gerepeareerd wordt.

Nu ik dit tik doet hij dat ook weer. :grinnik:
January 6, 2012 om 11:18
@Gerda12

Dat bericht kun je verstoppen. Als je het bericht aan klikt, boven in je pagina staat een hoofdikoontje, met links de buddys en rechts de berichten.
Klik op berichten, klik berichten aan die je kwijt wilt. Boven het bericht komt een regel verbergen, die klik je aan. beverstigen en het bericht is weg.
Tot dat die mevrouw jou weer schrijft. Dan komt dat bericht ook weer mee.
Zelfde procedure, na lezen verbergen.

Succes
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.