Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

South Beach Dieet buddies gezocht

Geplaatst door Marleen39 op December 24, 2011 om 07:13

December 24, 2011 om 07:13
Ik wil in januari starten met het South Beach Dieet en zou het leuk vinden om dan buddies te hebben die hetzelfde dieet volgen. Wie meldt zich aan zodat we elkaar in het nieuwe jaar kunnen steunen?
December 25, 2011 om 06:49
Extra online steun zal voor veel mensen een extra steun zijn, met daarnaast de nodige buddies.
Ik heb zelf eerlijk gezegd geen ervaring met dit South Beach dieet. Persoonlijk zweer ik bij regelmaat, voldoende slaap en alleen snacks halen indien strikt noodzakelijk is.
December 29, 2011 om 15:51
NOu hier 1! ik wil ook in jan beginnen met south beach :D
December 30, 2011 om 01:57
Oh wat leuk Snoesz, ik voeg je even toe!
December 30, 2011 om 13:05
:D kunnen we elkaar volgen :D al heb ik totaal geen discipline als het om dieeten gaat!! Toch ga ik met frisse moed beginnen :D
January 20, 2012 om 13:37
hoi ben na een paar jaar weer begonnen met sb, al 5 kilo kwijt nu de rest nog.... 15

groetjes ibe
January 20, 2012 om 14:19
Ik ben ook weer begonnen. Net de eerste week erop zitten. Een paar jaar terug ben ik 12 kg afgevallen. Deze week begon ik op 85. Ik wil in totaal 15 kg kwijt, maar met kleine stapjes. Eerst naar 80 dan naar 75 en zo naar 70. Dat frustreert minder. En zo blijft er ook wat te vieren.Tot nu toe ben ik 3 kg kwijt.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.