Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ik begin weer

Geplaatst door op January 1, 2012 om 12:49

Onbekend
January 1, 2012 om 12:49
Oh, het was te verwachten.. vorig jaar veel afgevallen, maar de helft is er weer aan (helemaal na die decembermaand). Dat wil ik er natuurlijk weer heel graag vanaf.

Wie wil me steunen en kan ik steunen?
Zou leuk zijn, als je ook per 1 januari dit jaar (weer) bent begonnen en er ook behoorlijk wat van afmoet. (ik wil er 20 kilo vanaf),
maar dat hoeft natuurlijk niet.

Als je maar, net als ik, regelmatig een berichtje achterlaat, want dat is toch de mooiste manier van elkaar steunen?

Groetjes, Judith
:doittogether:
January 1, 2012 om 13:27
Hallo Juudt
Ook ik moet heel veel afvallen en ga per 2 jan weer aan de slag eerst 26 kilo daarna hopelijk komt de rest er ook achterna.
January 1, 2012 om 14:07
Hallo Judith,
Hier hetzelfde verhaal! Veel afgevallen, door een nare tijd helaas veel er weer bij aan.
Gelukkig nog wel ruime kleding maten kleiner.
Nu er weer tegenaan, ongeveer 25 kilo! hoop dat ik dit jaar een eind kom.
Jij ook succes!

Groetjes Anne.
Onbekend
January 4, 2012 om 05:47
Hoi Judith,

Ook ik wil er 20 kilo vanaf. Ik ben niet zo groot van stuk en mag daarom ook niet zoveel wegen. Ik steun je graag!

Lieziejjj
January 23, 2012 om 13:22
Hoi Hoi,

Hier ook same old story. Afvallen aankomen weer afvallen en weer meer aankomen. Ik moet 30 kilootjes kwijt. En ik wil ze ook niet meer terug.

:jinx007:
January 23, 2012 om 13:34
Hier ook wel wat bijgekomen maar gelukkig viel de schade wel mee, maar ik wil toch graag tegen mei nog 8kg eraf (dan doet mijn zoontje zijn 1e communie!) en dan tegen het einde van het jaar nog eens 5kg. Dat wil zeggen dat ik dit jaar toch een goede 13kg wil verliezen, vorig jaar waren het er 25kg die ik eraf heb gekregen, en er zijn er nu een 5tal weer bij. Dus we gaan er maar weer volop voor gaan, en ze er hopelijk afhouden hé :)
Succes alvast !!
January 24, 2012 om 03:50
Vraagje, Heg je ooit eens gekeken naar de richtlijnen van Meijke van Herwijen voor eens tapje verder.
Voor het verkrijgen van meer inzicht?
Dus een andere denkgedrag, voedingsgedrag en weeggedrag heel kort samengevat?
Want bij een groot overgewicht is het afvalproces een complex geheel van factoren.
Mis je een factor dan is de kans op terugval erg groot.

Groetjes appelperzik
January 24, 2012 om 05:51
Hoi juudt,

Je verhaal is heel herkenbaar! Ik wil ook 20 kilo eraf hebben. Misschien kunnen we elkaar volgen.
Succes en groetjes!
Onbekend
January 24, 2012 om 07:13
Hallo dames,

ook ik moet er 20 kilo af hebben. Hoop dat we elkaar kunnen steunen.

liefs Regina
Onbekend
January 24, 2012 om 13:33
Ik moet er behoorlijk wat kilo`s af hebben! de 20 is mn eerste doel maar eigenlijk wil ik een gewicht bereiken wat helemaal fantastisch voor mijn lengte en leeftijd zou zijn, en dat is dan nog wel 8 kilo meer afvallen!

Ik ga jullie volgen! omdat we een beetje het zelfde door gaan maken!
Heel veel succes

January 24, 2012 om 14:09
Hier mogen er ook 10 à 15 kilo's af en om de motivatie hoog te houden probeer ik hier zoveel mogelijk effe iets neer te pennen, so count me in :-)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.