Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Even voorstellen!

Geplaatst door Maggie1982 op January 1, 2012 om 16:42

January 1, 2012 om 16:42
Hallo! Ik ben Maggie en ben 29 jaar oud. Al een hele tijd wil ik erg graag afvallen. Toen ik 20 was woog ik ongeveer 70 kilo (en nu 112). De jaren erna ben ik langzaamaan heel veel gegroeid, voornamelijk doordat ik een emotie-eter ben en door niet leuke dingen die er gebeurd zijn die jaren. Natuurlijk ben ik niet alleen een emotie-eter maar ook een echte lekkerbek. Geniet van alle lekkere dingen die er zijn en vind altijd wel een excuus om weer iets lekkers te nemen. Zoals ik al zei wil ik al heel lang weer afvallen maar die zogenaamde 'knop' in mijn hoofd kon ik nooit zo goed vinden. Op een gegeven moment was ik gewoon ook tevreden met wie ik was. Ik kreeg een relatie met de, voor mij, liefste man ter wereld. Kort daarna werd er nog een droom werkelijkheid: we kregen een kindje! De zwangerschap ging niet echt over rozen. Ik was veel misselijk en heb tot de laatste dag van de zwangerschap overgegeven. Daardoor viel ik ook af en na de zwangerschap was ik al bijna 15 kilo lichter dan ervoor. Vond ik eigenlijk helemaal niet zo erg hoor, ik dacht nu ga ik er voor om er nog meer kilo's af te krijgen. Helaas ik dat er toen wat bij gebleven zal ik maar zeggen. Ik zal die 'knop' maar weer de schuld geven. Maar goed, ergens eind 2011 begon ik toch langzaam de weg naar die knop te vinden en nam ik me voor dat ik per 2 januari 2012 de strijd tegen die verrekte kilo's aan zal gaan. Voor mezelf en ook voor mijn gezin. Ik wil dat mijn kindje een gezonde mama heeft. Ik wil er nog heeeeeel lang zijn voor mijn 2 mannen! Dus nu zit ik hier vol goede moed dit verhaaltje te typen. En ik weet zeker dat het nu goed gaat komen, IK KAN HET!!! Hopelijk vind ik hier nog wat leuke mensen die mijn willen steunen in mijn 'strijd' en die ik natuurlijk ook kan steunen! Dus denk je nu, wat leuk, stuur me een berichtje of voeg me toe! Ik kan alle steun gebruiken in ieder geval! Groetjes Maggie!
January 3, 2012 om 15:05
Hoi Maggie,
ik ben net als jij een emotie eter en eten en emoties zijn er iedere dag en dat maakt het verrekte moeilijk om af te vallen.
Zullen we proberen elkaar te steunen?
January 3, 2012 om 15:24
Lijkt me een goed plan! Gezellig! Ik voeg je toe!!
January 4, 2012 om 19:47
hallo allemaal,

zoals jullie in mijn profiel kunnen lezen ga ik beginnen met het 2daydiet systeem.
ik heb er veel over gelezen, ook minder goede dingen.
ik zal in mijn profiel bijhouden hoe de vorderingen gaan. Ben er op vrijdag 30 december mee begonnen en komende vrijdag plaats ik mijn nieuwe gewicht weer in mijn profiel.

als jullie willen, kunnen jullie me volgen.

groeten chris
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.