Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Tekstopmaak en invoeren eetdagboek

Geplaatst door Mamsievan3 op January 3, 2012 om 02:11

January 3, 2012 om 02:11
Goedenmorgen allemaal,

Ik heb een probleem met de tekstopmaak, zodra ik wil reageren op 1 van mijn buddies en ik wil er een leuke spreuk bij plaatsen, doet ie het niet. Gisteren wel, rara hoe kan dit?

En.....bij mijn eetdagboek, wanneer ik daar mijn eetpatroon wil invoeren, moet men het aantal stuks toch ook invullen???? Nou die zie ik niet...dan moet ik eerst opslaan zodat die gegevens ervoorkomen, dus geeft ie steeds foutmelding, HELP!!!!!!!

Groetjes Sabrina
January 3, 2012 om 03:18
@Dolfintjesabby

Je moet als je een eenheid wil gebruiken, op dat pijltje naast grammen klikken, dan komt er een uitvouwschermpje die de eventuele toegevoegde eenheid laat zien.
Staat er geen eenheid, dan mag je die toevoegen.
Maar pas op, eenheden zijn subjectief.
Iemand heeft ooit gewogen dat boterham x ... gram weegt.
Maar weegt die van jou dat ook?
Beter is gewoon alles te wegen. Zeker in het begin.
Gewicht per stuk op een verpakking klopt meestal wel.
De afwijkingen daarin zijn minimaal.

Tekst opmaak gaat soms mis, gisteren was het weer soms wel soms niet goed.
vandaag gaat het tot nu toe goed. maar kan zo veranderen in een klein in typ scherm die niet mee vergroot. De spreuk stond er waarschijnlijk wel, maar niet voor jou zichtbaar.
Je kunt dan op tekstopmaak klikken en dan bij het schermpje op vergrootglas. Dan had je het waarschijnlijk wel gezien.
Beginnen met een smilie, of spreuk werkt soms niet, dat is ook al een poosje zo.
January 8, 2012, gewijzigd door Mokie op January 8, 2012 om 06:34
Veel problemen met het invoeren van een combinatie in mijn eetdagboek; het verwijderen van een foutief ingevulde dag gaat ook niet in 1 keer (steeds apart de produkten moeten verwijderen). Als ik op een nieuwe datum een combinatie wil invoeren, krijg ik steeds de verkeerde (ook al heb ik de juiste angeklikt!) Geef mij de oude website voor het invullen van mijn eetdagboek maar!
Jammer, het kost me nu te veel tijd en moeite om in te vullen. Dan maar weer handmatig in mijn eigen schriftje.... Ook zeer onhandig dat je steeds eerst de grafiek ziet en naar beneden moet scrollen. Ben al jaren enthousiast gebruiker maar steeds opnieuw nieuwe websites...laat maar!
January 11, 2012 om 02:48
als ik een wijziging wil doorvoeren in m'n voedingsdagboek,bv hoeveelheid dan moet je eerst het voedingsmiddel opnieuw invoeren anders krijg je een foutmelding,ik delte de laatste letter en dan komt het voedingsmiddel weer te voorschijn in het rolmenu,ik klik dat dan aan en dan komeen alle opties weer te voorschijn,beetje omslachtig dus....dat kan vast wel beter
January 11, 2012 om 03:16
@iedereen, de eetdagboek wordt op korte termijn geupdate. De meldingen zijn bij ons bekend.

Groet,
Clyde
January 11, 2012 om 12:39
hij doet het nu wel goed..super!!!
January 18, 2012 om 07:52
ik ben sinds lange tijd weer terug, maar ik snap er niets van hoe ik mijn eet- en beweegdagboek moet invullen. Kan iemand mij helpen ?
January 18, 2012 om 08:25
@Codor

Ik stuur je even een uitleg over het nieuwe eetdagboek invullen En het toevoegen van producten, dat is nl. ook helemaal veranderd.

Beweeg dag boek is een kwestie van naar Beweging gaan. (op de balk)
Je ziet dan rechts onder je profiel foto. o.a. BMR toevoegen.
Als je op een van die dingen klikt wijst de weg zich verder van zelf.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.