Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Foto's

Geplaatst door Famkewildeman op January 3, 2012 om 03:03

January 3, 2012 om 03:03
Als ik foto's bij iemand bekijk, en je klikt op de foto zelf door, kan kom je - zonder dat je dat zelf door hebt - ineens bij een volgend persoon! En ik maar denken: zo, diegene is afgevallen (of zou dit een foto van vroeger zijn en wil ze daar weer naar terug?). Blijkt t gewoon alweer iemand anders te zijn!
Het lijkt me niet de bedoeling dat dit zo werkt, het lijkt me dat je alleen de foto's moet zien van de persoon bij wie je ze denkt te bekijken.
January 3, 2012 om 07:40
Bedankt voor het melden, dit is inmiddels bekend en wordt z.s.m. opgelost.

Groet,
Clyde
January 5, 2012 om 07:58
Ik schrok mij net ook lam. In mijn fotoalbum had ik ineens 20 foto's en die zijn echt niet van mij. Vier wel maar de rest niet.
January 5, 2012, gewijzigd door Gerda12 op January 5, 2012 om 08:28
Ja ook ik ben geschrokken. Toen ik gisteren mijn mailbox opende zaten er meer dan 3000 binnen gekomen berichten op en telkens als ik afhaakte en een poosje later het nog eens proberen omdat de site niet meer werkte omdat deze vol zat waren het er bijna 5000. Ik wist me geen raad, want had het email hard nodig voor mijn bewonerscommissie vandaag en heb tot 2 uur in de nacht alles zitten wissen. Hoe kan dat nu en laat het s.v.p. niet weer gebeuren, anders moet ik de site verlaten.
Sorry, maar wilde het even kwijt.

Gerda12.
January 5, 2012 om 08:25
Ook ik ontvang foto,s van buddys, die ik echt zelf niet gekozen heb.Graag U aandacht Gerda12
Onbekend
January 7, 2012 om 17:06
Waarom staat er ook geen gewicht bij de foto's maar alleen wat ze afgevallen zijn dat is jammer vindt ik zo kan je het verschil toch niet duidelijk zien? Kan dat ook veranderd worden???
January 14, 2012 om 04:35
ja, lucky 65, daar kwam ik ook voor op het forum. Ik heb ook tekst bij mijn foto's staan, maar als niemand dat kan zien, heeft dat weinig nut.

Ook bij mijn buddies is het nu nog steeds zo dat als ik in hun foto album doorklik, ik dan bij de nieuwe foto's terecht kom, die rechts in het balkje staan. en sowieso zijn er tegenwoordig heel vele mensen die foto's van artiesten plaatsen, of .gifjes, dat mocht toch allemaal niet?
Onbekend
January 14, 2012 om 06:19
Ik mis ook vaak het bijschrift bij de foto's...
January 18, 2012 om 06:00
Klopt het dat dit nog niet verholpen is? Ik kom bij allemaal leden foto's tegen die niet van hen zijn en toen ik net mijn eigen foto's bekeek stonden daar ook foto's tussen die totaaaal niet van mij zijn.
January 18, 2012 om 06:37
Hoi Ilse, dat klopt. We hebben een zeer lange lijst om op te pakken. Zodra het aan de beurt komt zal het opgepakt worden. Wanneer dat is kan ik op dit moment niet zeggen.

Het probleem staat los van je/een profiel. Bij het bekijken van een fotoalbum, gaat de "viewer" (het programmaatje die de foto vergroot) door met de foto's die in de rechterkolom op dat moment zichtbaar zijn. Deze foto's (rechterkolom) staan op geen enkel manier gekoppeld aan je profiel (tenzij het toevallig je eigen foto is).

January 18, 2012 om 11:32
Ik vind het tijd dat er eindelijk een oplossing moet komen voor al die dingen, die niet goed zijn. Ik vind het zeer frusterend en houd me nog steeds aan de oudere site. Nu is mijn vraag, hoe kom ik op de nieuwe site op mijn profiel. Hoop dat er gauw vernetering komt.

Groetjes Gerda12
Onbekend
January 18, 2012 om 12:17
@ Gerda
Als het goed is staat er boven nieuwe of oude versie en denk als je eenmaal daar geweest bent je alleen nog maar op de nieuwe komt.
January 19, 2012 om 03:05
Op de nieuwe website:

Als je op de logo klikt, kom je op je "prikbord/wall" terecht waar je de recente activiteiten van degenen die je volgt/buddies kan zien.

Nieuws = nieuws
Lichaam = Je lichaamsgegevens
Voeding = Je Eetdagboek
Beweging = Sportdagboek
Forum = Forum
Webshop = Webshop

Klik op "Welkom XXX" kom je op de voorpagina van je profiel.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.