Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Jaja..ik ga het ook doen

Geplaatst door op January 3, 2012 om 05:00

Onbekend
January 3, 2012 om 05:00
Afvallen,dat is wat ik wil...nu nog doen ook he....ik wil er 7 kilo af hebben,dat moet toch wel te doen zijn.
Ik wil 1200 calorieèn per dag hebben en ga wat meer bewegen.
Ik loop al elke dag veel met mijn honden,maar dat is meer wandelen.
Ik ga dus meer bewegen en heb daarvoor de Kinect aan geschaft.
Onbekend
January 4, 2012 om 02:51
Hallo Jeannette, Het is of ik mijn eigen verhaal lees ook ik wil meer bewegen en met het 1200 cal dieet 6 kilo afvallen wil je mijn buddy zijn .

Groetjes Deke
Onbekend
January 4, 2012 om 03:12
Jawel hoor....mischien moeten we een clubje starten.
Ik ben vandaag al goed begonnen.Ik heb vanmorgen al les 2 van mijn hardloop cursus met Evy gevolgd.Het schijnt dat je voor het ontbijt je vet verbrand en na het ontbijt je eten.Nou je begrijpt,ik pak alles aan om een extra grammetje te verliezen....ik ga over een uurtje met mijn 2 herders een uurtje lopen.Ook lekker en je valt er ook wat vanaf.
En wat doe jij zoal aan beweging? heb je mischien ook een hond of meer waar je lekker mee kan wandelen?
Onbekend
January 4, 2012 om 03:23
wandelen jullie ook door weer en wind? ik wandel als het droog is met mijn dochter en de hond
en heb ook een kinect met het spel: shape your body

gr
Onbekend
January 4, 2012 om 03:43
Hallo Naadje
Ik wandel alleen niet als het weer zoals gisteren is.Ik ben trotse eigenaar van 2 Duitse Herders.
1 teefje van 2 en 1 teefje van nu bijna 5 maanden.
Die moeten echt elke dag een rondje wandelen,keten en gek doen met elkaar.Ik loop dan met ze op de Groene Weelde een groot natuurgebied nabij Hoofddorp waar ik woon.
En de Kinect heb ik vorgige week gekocht.Ik heb ook Your shape erbij en loop er echt mee weg.Ik ben nog steeds aan het ondekken wat er allemaal mee gedaan kan worden.
Ik doe de ene dag het hardloop progamma van Evy op mijn loopband,en de ander dag de oefeningen met de Kinect.
Ik moet zeggen,ik begin me al weer wat fitter te voelen.We zijn niet aan het lijnen hier,maar we letten scherp op wat we eten en zo kom je dan eigenlijk vanzelf rond de 1200 calo`s uit.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen,zijn dat er een keer 1250,leg ik daar ook niet wakker van he...wat ik vooral laat staan is zoute drop,daar be ik echt verslaafd aan.Het is bij mij een kwestie van niet kopen.Heb ik het in huis,dan moet het op.

Wat voor hond heb jij Naadje?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.