Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

help

Geplaatst door op January 3, 2012 om 05:02

Onbekend
January 3, 2012 om 05:02
Hoi, op de vorige website kon je heel makkelijk een dagboekje bijhouden. Op deze site kan ik het echt niet vinden...ik bedoel niet een eetdagboekje. Hoop dat iemand mij dit kan uitleggen.

Noet
January 3, 2012 om 06:25
@noet

Helaas is met het vernieuwen van de site, onlangs, iets weggevallen.
Daardoor kunnen mensen die nog nooit een dagboek plaatsten er geen aanmaken.
Ik zal daar in de Betaclub even een melding van maken, want dat is wel erg lastig.
Onbekend
January 3, 2012 om 07:10
Dat zou heel fijn zijn, het kan zo lekker helpen om alles op te schrijven. Is ook leuk voor je buddies om mee te krijgen natuurlijk,. Ik hoop dat ik hier heel snel mee kan beginnen. Is namelijk ook 1 van de redenen waarom ik me hier heb aangemeld.
January 3, 2012 om 07:11
@Noet

Ik heb het al door gegeven. Dus wie weet.
January 3, 2012 om 07:28
Als je op de logo klikt, kom je op je "wall/prikbord" terecht. Sinds afgelopen vrijdag is hier een invoerveld toegevoegd om een nieuwe dagboekbericht te plaatsen. Wil je de uitgebreide versie van de invoerveld kan je dit op je profiel vinden.

Groet,
Clyde
Onbekend
January 3, 2012 om 07:31
Als je naar de oude site gaat (bovenin blauwe balk staat de link) dan kan je daar wel een dagboekje aanmaken en daarna steeds op de nieuwe site wel weer!
succes, geen oplossing vr de nieuwe site wel tijdelijke middenweg.;)
Onbekend
January 3, 2012 om 07:32
haha ik schreef tegelijk met clyde;) zie ik nu maar ja dat kan ook;)
January 3, 2012 om 07:39
@Nymphelia, kan gebeuren :)

Het invoerveld boven je "wall/prikbord" zal de komende tijd steeds uitgebreid worden zodat je meer op een simpler / sneller manier kan invoeren.

Groet,
Clyde
Onbekend
January 3, 2012 om 09:13
helemaal toppie.......het is gelukt! Dank julle voor de hulp.

Groet Noet
January 3, 2012 om 10:08
@Clyde je service is weer flitsend. :lachen:

January 3, 2012 om 10:14
Hoe kan ik "Berichten"verwijderen ?
January 3, 2012 om 10:21
@Mulder

Door het bericht weer aan te klikken.
Daar boven komt dan een regel bericht verbergen. Daar klik je op.
Er komt een keuze schermpje verbergen/annuleren.
Verbergen en het bericht is weg.
Maar niet heus. Het is onzichtbaar. Zodra die persoon jouw een mail stuurd, staat alles er weer. Dan doe je gewoon dezelfde procedure, In dat geval staat die regel (verbergen) er meestal al.
January 3, 2012, gewijzigd door Tjoepie08 op January 3, 2012 om 11:04
@ Noet en @Boekenkind
Ik heb eergisteren iemand geadviseerd even naar de oude website te switchen, daar een dagboek aan te maken en dan weer naar de betaversie te gaan. Het schijnt te werken, dus in afwachting van is dit misschien een tussenoplossing.
:l:iefs :t:joepie
PS Sorry Nymphelia en Clyde, ik kom als mosterd na de maaltijd...
January 3, 2012 om 11:15
@Tjoepie08, waarom lukt het jou niet om een dagboekbericht te plaatsen op de nieuwe website?
January 3, 2012 om 12:30
@Tjoepie

Dat advies gaf ik ook steeds, maar daar kun je net zomin als bij de nieuwe op de "oude" manier een dagboek maken. Ook daar ontbreekt dat regeltje.
Daar moet je ook via de oplossing van Clyde te werk gaan.
Wie ooit al een dagboek bericht schreef heeft onder het "bestaande" dagboek wel een klik regeltje staan.
January 3, 2012 om 12:32
@ Clyde: jawel hoor het lukt mij wel, maar ik kreeg van een nieuwe gebruikster/buddy de vraag hoe ze een dagboek moest aanmaken. Daarop heb ik haar geadviseerd even naar de oude site te gaan, een dagboek aan te maken en dan weer naar de betaversie te gaan. Dank voor je reactie!
:t:joepie

Onbekend
January 3, 2012 om 12:38
Clyde super dat je via het logo steeds meer opties krijgt, ben benieuwd;)
@ Tjoepie (letterlijke) mosterd na de maaltijd kan ook erg lekker zijn, vooral de pittige variant ;)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.