Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nou daar ben ik ook dan

Geplaatst door op January 3, 2012 om 05:30

Onbekend
January 3, 2012 om 05:30
Ik ben Marieke, 50 jaar en 2 jaar geleden gestopt met roken. Inmiddels 20 kilo erbij en dat gaat me nu echt in de weg zitten. Ik wil er minstens 12 kilo af hebben. Tips en buddy's en recepten altijd welkom ! Ben namelijk gek op koken !. Mijn zwaktepunt is ook genieten van een lekker wijntje.
Onbekend
January 3, 2012 om 06:44
terug van weggeweest, deze keer moet het echt gebeuren, mijn bmi is veel te hoog voor mijn lengte. Mijn artsen raden me aan er nu werk van te maken, het is in feite nu of nooit!
Onbekend
January 3, 2012 om 07:12
Hoi Marieke, ook mijn kilo's zijn voornamelijk van stoppen met roken en troosteten. Hoop dat we elkaar beetje bij kunnen staan hierin en ik hoop dan ook dat we buddies kunnen worden.
Groetjes en succes Astrid
January 3, 2012 om 07:19
3 maanden geleden bevallen van de 3e. Bij die andere twee resp. 25 en 20 kg. aangekomen en daarna afgevallen. Nu heb ik er 10 af maar moet er nog weer 10. Leuk amen met jullie!
Onbekend
January 3, 2012 om 07:31
Stoppen met roken....schiet de overgang in...Medicijnen voor mijn longen die hun werk qua aankomen ook wel doen en enigsinds "afvalangst" Ben 7 jaar geleden erg ziek geweest en woog toen nog maar 54 kilo. Dat wil ik dus nooit meer. Heb nooit hoeven lijnen maar nu voelt t lichaam ook niet goed !
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.