Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

1-uur-puur programma. Mmmmm, succesvol!

Geplaatst door Mjminee op January 3, 2012 om 08:56

January 3, 2012 om 08:56
Hoi! Dat zijn veel leden! Gezellig. Iedereen kent wel iemand waarbij je aan de achterkant niet ziet dat zij aan de voorkant al bijna negen maanden zwanger is...? Nou, daar hoor(de) ik niet bij. Na de eerste en tweede bevalling moest ik nog 25 en 20 kg. afvallen. Nu bij de 3e weer. Het is me vorige keren (met hard werken via mijn FITprogramma-boek was via Uitgever Elmar te koop) binnen een half jaar gelukt. Nu ben ik op de helft. Woog 84kg. na de bevalling, nu 72.kg. Mijn mannetje is nu 3 maanden en ik wil als hij 6 maanden is graag weer op de 60 kg. zitten. Hoe ik dat denk te bereiken. Ten eerste natuurlijk dagelijks bewegen. Krachtoefeningen (1/2 uur pd), wandelen (1 uur pd), zwemmen (1x pw) en fietsen (2x pw) gecombineerd met mijn 1-uur-puur programma. Zelf bedacht. Ik eet elk uur iets. Puur is voor mij natuurlijk, gezond en afwisselend eten. Ik begin om 9.00 uur met een portie fruit. Om 10.00 uur een 2e (ander) portie en om 11.00 uur mijn laatste portie. Om 12.00 uur 2 boterhammen met smeerkaas, ei, of pesto -tomaten en ui (lekker in het tosti-apparaat). Om 13.00 uur verse groentensoep (-maar heel soms uit blik). Om 14.00 uur een stuk komkommer (dat sla ik meestal over want ik vind het niet zo lekker) Wie heeft er een tip voor 14.00 uur??? Om 15.00 uur een portie magere fruit yoghurt. Om 16.00 uur gedroogde pruimen en abrikozen. Om 17.00 uur enkele noten. Om 18.00 uur begin ik met het koken van het avondeten waar ik probeer zoveel mogelijk groenten af te wisselen, minder koolhydraten en vaak kies ik voor vegetarische recepten. Dan mag ik tussendoor natuurlijk zoveel (groene) thee als ik wil en 's avonds Rooibosthee voor de TV mét een stuk chocolade... Wat vinden jullie ervan!?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.