Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Afmelden/opzeggen website

Geplaatst door op January 3, 2012 om 12:45

Onbekend
January 3, 2012 om 12:45
hallo, ik wil me toch weer afmelden/opzeggen van deze site.
Hoe kan ik dit doen, kan er niets over terug vinden.
Onbekend
January 3, 2012 om 12:53
Volgens mij is het al gelukt je staat er als onbekend nu.
Via je naam links boven in op pijl drukken, onderaan kan je je account opzeggen.
January 6, 2012 om 12:27
Ik wil graag dit abonnement opzeggen maar kan helemaal niks vinden ook niet als ik op mijn naam druk kan ik onderaan mij dit abonnement niet opzeggen. Graag een duidelijke link naar opzeggen naar abonnement
January 6, 2012, gewijzigd door Fazant op January 6, 2012 om 14:14
Als je op het pijltje naast je naam tikt komt o.a. de tekst mijn abonnement tevoorschijn. Daarop klikken geeft de mogelijkheid op te zeggen.
Wil je jezelf van de site opzeggen klik je op het pijltje naast je naam en dan op instellingen. Dan vindt je in de rechterkolom helemaal onderaan de mogelijkheid je profiel van de site te verwijderen.
Onbekend
January 6, 2012 om 14:53
Ik kan nergens iets vinden over de prijs van een abonnement.
January 6, 2012 om 15:09
Op anne.valtaf.nl
Onbekend
January 6, 2012 om 16:19
ik wil me afmelden.
Onbekend
December 31, 2012 om 11:02
ik ben ook de pineut krijg een rekening zonder te weten dat ik ooit abonee was
Onbekend
December 31, 2012 om 12:29
Cheeta
Als je een :specialcare: op je profiel ziet staan dan betekent dit dat je een abonnement hebt.
December 31, 2012 om 12:35
@Barkie

Die heeft Cheeta dus. Maar als je nieuw bent en niet weet wat het kroontje betekend, kun je ook je abonnement niet opzeggen.

Cheeta136

Je hebt dat kroontje dus. Dat kroontje betekende al die tijd dat je een abonnement had. Die je, als je dat niet (meer) wil al een maand geleden had moeten opzeggen.
Je moet nu bij instellingen regel abonnementen aanklikken en daar klikken op abonnement beeindigen. Je zit wel, als je geen actie onderneemt richting Valtaf vast aan de nu open staande rekening. Met actie bedoel ik proberen er een maand verlenging van te maken.

December 31, 2012 om 12:36
P.S.

Bij een ander topic staan er ook al een heleboel met het zelfde probleem
January 2, 2013 om 13:29
Er zijn onlangs betalingsherinneringen naar deelnemers gestuurd en naar aanleiding daarvan heb ik vandaag vele vragen gekregen over het abonnement.
Het valt me op dat het niet voor iedereen duidelijk is hoe je je abonnement kunt beëindigen. Deze wordt, als je deze niet zelf beëindigd, stilzwijgend verlengd. Beëindigen kun je dus zelf doen en dit gaat gelukkig eenvoudig, met 1 druk op de knop.
Dat gaat als volgt:

1. Log jezelf in op valtaf.nl
2. Klik op het pijltje naast je nickname. (Rechtsboven in het scherm naast de zoekoptie).
3. Klik op “Mijn abonnement”
4. Vanuit dit scherm kun je je abonnement beëindigen.

Alle abonnementen worden behandeld volgens de Wet van Dam. Dit houdt in dat je je abonnement bij stilzwijgende verlenging kunt beëindigen met inachtneming van een maand opzegtermijn. Het bedrag wat jij teveel hebt betaald, wordt netjes teruggestort op je rekening.
Hierover kun je meer lezen in de gebruiksvoorwaarden. Deze voorwaarden heb je kunnen lezen bij aanvang van het abonnement. Wil je dit nog een keer nalezen dan kan dat hier.
Hopelijk ben je zo voldoende geïnformeerd maar mocht je hierover nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Onbekend
January 3, 2013 om 03:02
Beste Anne,

Ik heb naar mijn idee nooit een abonnement afgesloten, omdat de kortingscode niet werkte die ik van sportcity heb ontvangen. Ik wil mij nu afmelden voor deze site, maar dit gaat niet omdat er een betaling open staat. Is het mogelijk om na te gaan wat er gebeurd is?

Daarnaast is bovenstaande afmeldwijze mij niet gelukt, ik krijg alleen de opties instellingen en uitloggen. Dit zou kunnen betekenen dat er waarschijnlijk helemaal geen abonnement aanwezig is, waarvoor je je kunt afmelden?

Ik hoor het graag en alvast bedankt.
January 5, 2013 om 06:05
@linda845
Ook voor jou gaan we dit uitzoeken. Indien er geen abonnement is afgenomen dan kunnen wij dat zien en uiteraard lossen wij het dan netjes voor je op.
January 5, 2013 om 09:30
Beste,

Ik heb al 2x gemaild over dat ik geen weet had van een abbonnement, ik had ook een kortingscode die blijkbaar niet heeft gewerkt die ik van sportcity had ontvangen zoals Linda845.
Ik ga niet betalen voor iets waar ik geen weet van heb.
January 10, 2013 om 06:19
Vraagje! Is er een helpdesk / it-er die mij kan helpen met inloggen van mijn account? Ik vul netjes mijn nickname in en netjes mijn wachtwoord maar ik krijg een foutmelding.
Ik kan nergens op deze site een linkje vinden waar ik contact kan opnemen hierover.
Ik heb nu uit nood een nieuwe aangemaakt en zij de oude graag verwijderd willen hebben.
HELP!!!! (ben al zo lekker technisch en geduldig ;-) )
January 10, 2013 om 07:17
@EstherHMB

Maak even een PB'tje hier over op de pagina van Clyde (profiel pagina dus)
Als hij even tijd heeft maakt hij het voor je in orde.
Onbekend
March 17, 2013 om 13:40
hallo Anne, ik krijg steeds herinneringen om te betalen en het bedrag wordt steeds horen.
Maar ik HEB GEEN abonnement, geen kroontje niks.
Dus stop met het sturen met mailtje over te betalen bedragen.
Afmelden kan ik nergens, waar ik ook kijk.
Onbekend
March 17, 2013 om 15:17
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb geen 'mijn abonnementen' in het rijtje van het pijltje naast Welkom Nuria staan.
March 17, 2013 om 15:50
@Wobje59 en Nuria

Stuur even een email naar anne@afvallenmetanne.nl.

Want hier reageren doen de dames zelden.

Onbekend
June 23, 2013 om 10:21
Inderdaad het is onwijs moeilijk om op te zeggen .. ik hadt er geen idee van dat mijn abonnement doorloopt normaal gesproken krijg je mail of je wil verlengen of opzeggen . Heb ik nooit gehad . Nu moet ik 44 euro betalen
Voor niks want maak er geen gebruik van .. ga er ook niet voor betalen vind raar . Heb ook 2 keer mail gestuurd tot op heden niks ontvangen maar wat raar is dat ik 4 maanden geleden mail kreeg over betaling ...hele tijd niks meer gehoord nu begint het gezeur weer ...wil er GEEN gebruik van maken kunnen jullie mij eruit halen aub gr anita
June 23, 2013 om 11:36
@wouzie

Ht enige wat helpt is een mail naar anne@afvallenmetanne.nl.
Als je een abonnement hebt zou je "haar" als buddy kunnen hebben.
Dan kun je een PBtje sturen.
Maar eenvoudiger is via een email naar bovenstaand email adres.

En,als je dus wel een abonnement hebt, dat kun jijwel zien, ik niet.
Dan meteen opzeggen. Anders blijft het gewoon doorlopen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.