Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Suikervrije snoepjes om de honger de 1e dagen te stillen??

Geplaatst door Jessieklessiebessie op January 3, 2012 om 17:21

January 3, 2012 om 17:21
Ik heb suikervrije kauwgom van Stimorol en Ricola lemon snoepjes gekocht, hoewel ik geen snoeperd ben, maar van de hartige trek, maar voor de 1e dagen.
Iemand nog suggesties??

Gr!
January 4, 2012 om 02:24
Eet je voldoende? Een hongergevoel hebben hoort nl. niet meteen bij een gezonde dieetwijze of eetstijl...
January 4, 2012 om 05:38
Ik eet meer dan voldoende, alleen ben ik iemand die altijd trek heeft, zit in de familie, daarom zijn we allemaal te zwaar.....
January 4, 2012 om 07:20
Je kan beter een simpel gekookt ei of paar plakjes magere vleeswaar (rosbief/rauwe ham) nemen om je hartige trek te bevredigen bv met likje smeerkaas een prima tussendoortje en je hebt er maar heel weinig van nodig om weer 2 uur vorrt te kunnen.

Iets wat zoet smaakt houdt over het algemeen je trek in meer in stand!
January 4, 2012 om 10:20
Als tussendoortjes neem ik idd plakje magere vleeswaar of magere kaas. Maar het helpt mij echt om de 1e week suikervrije kauwgom te nemen.
January 4, 2012 om 12:59
Ik weet niet wat voor een dieet je doet?
Maar het laagje wat om kauwgom zit bevat aardig wat koolhydraten!
Dan kun je beter voor een smintje kiezen!

Probeer eens een stuk komkommer! Beetje peper en zout er overheen!
Kop thee, voor de honger! Of buillon, van maggi die kleine blokjes (dobbelsteentjes) die zijn het best!
January 4, 2012 om 19:11
Ik zou juist geen suikervrije snoepjes nemen, want daarmee leer je niet je eetpatroon te doorbreken. Weg met al die snoep. Als je trek krijgt neem dan eerst een glas water, thee of bouillon. Als je daarna nog trek hebt een boterham met gezond beleg of iets van groente, wortels, paprika, radijs, selderij of (gedroogd) fruit.
:panda:
January 5, 2012 om 04:46
Kan ik je uit de droom halen. Ik snoep juist niet. ik houd niet van snoep. Alleen de 1e dagen helpt het mij iets te kauwen te hebben.
Als ik aan glas water/thee/bouillon begin en dan een boterham dan ga ik juist snaaien en is het einde zoek. Bij werkt dit, bij jou misschien dat.

Nogmaals ik eet voldoende 3 grote maaltijden en 6 tussendoortjes. Maar tussen in die 6 maaltijden heb ik iets te kauwen nodig omdat ik anders ga snaaien. Eenmaal over de 1e dagen/week heen dan hoeft dat niet meer, heeft mijn maag zich aangepast. Klinkt raar, maar zo werkt dat bij mij.
January 5, 2012 om 06:08
Wat is dan je vraag of probleem?
January 23, 2012 om 02:07
@taartje,niks meer want die eerste week is al een tijdje voorbij intussen. :haha:

January 23, 2012 om 02:51
Ja, idd.
January 26, 2012 om 03:49
De lekkerste snoepjes voor echte zoete trek: Klene Suikervrije drop - alle smaken! ECht heerlijk!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.