Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Special Care

Geplaatst door op January 9, 2012 om 06:10

Onbekend
January 9, 2012 om 06:10
Hallo Valtaf,

Of meer mensen dit probleem hebben weet ik niet maar ik heb 'opeens' een rekening van 45,- (!!!) openstaan terwijl ik zelf niks heb verlengd, bewust niet. Ik vroeg me af hoe dit zat!

Groetjes, Nuria.
January 9, 2012 om 08:04
Je abo wordt altijd automatisch verlengd tenzij je een maand tevoren opzegt. Dat kan je rechts bovenaan de pagina. Klik dan op het pijltje naast je naam
January 9, 2012 om 08:16
En toch staat er bij mij : je abonnement loopt tot xx-xx-xx en dan een button ernaast met VERLENGEN. Dan neem ik toch aan dat het abonnement stopt, tenzij je actie neemt om te verlengen?
January 9, 2012, gewijzigd door Boekenkind op January 9, 2012 om 12:27
Die van mij liep af op 31-12-2011.
Ik heb al in augustus aangegeven dat ik het abonnement niet zou verlengen.
Toch staat er nu dat het abonnement is verlengd tot 30-6-2012
En dat ik een betalings achterstand heb,
Ik heb hier een mailtje over geschreven. Als het goed is wordt het deze week alsnog aangepast.
Dus mailen, tenminste, als je op tijd hebt aangegeven het abonnement niet te willen verlengen.
Onbekend
January 10, 2012 om 09:09
Ik heb dit inderdaad aangegeven en alsnog is het verlengd. Maar mailen waarnaar?
January 10, 2012 om 09:34
@Nuria, ik heb even in ons systeem gekeken, en je had je abonnement eergisteren nog niet beeindigd. Daarom is het verlengd. Inmiddels heb je je abonnement wel gestopt.
January 10, 2012 om 09:44
@boekenkind, dit geldt ook voor jou. In ons systeem stond dat je abonnement op 31 december 2011 nog niet was beeindigd. Daarom is het verlengd.
January 10, 2012 om 11:35
@Emiel

Mijn abonnement was al in augustus, toen jij aangaf dat we het SC niet meer zouden krijgen voor ons vrijwilligsers werk. Stop gezet.
Ik heb 1 januari met die knoppen zitten zoeken waarom er in eens stond dat ik betalen moest, of eigenlijk een betalings achterstand had.
Ik zal toen de boel wel weer aangezet hebben, of juist toen pas uit. Omdat het volkomen onduidelijk is wat je nu doet. Zet je het uit of juist aan.
Abonnement verlengen betekend bij mij dat als ik dat aanklik mijn abo verleng.
Maar is dat ook zo?
Er heeft weldegelijk tot 31-12 gestaan abonnement niet verlengen.
In een roze/rode tekst.

Ik heb het abonnement al voor de laatste release afgezet.
Bedoel ik te zeggen. In de nieuwe release is amper duidelijk wat je nu aan of uit zet daar. Want staat het nu uit?
Ik heb er ook al Printscreens van gezonden, omdat ik er echt niet meer uitkwam.
Onbekend
January 10, 2012 om 14:20
Gister klikte ik op beindigen (nogmaals) op februari en toch is hij verlengd naar maart..
January 10, 2012 om 17:00
@Emiel

Ik snap er niets meer van. Ik heb op tijd aangegeven het abonnement niet te verlengen en ga dan ook echt niets betalen en al helemaal niet voor een half jaar.
Ik kreeg voor het weekend een mail van Anouk dat ze het in orde zou maken en nu zeg jij weer dat het betaald moet worden.
Zelfs als ik op abonnementen en dan betaalgegevens klik verspringd dat verleng scherm al. Wat er nu staat weet ik dus niet eens.
Staat het uit? staat het aan?

Onbekend
January 10, 2012 om 19:05
Ik ook niet hoor. Het zal wel een vergissing zijn of weer een storing of iets dergelijks, prima, kan gebeuren, maar ik ga geen 45,- euro voor de fout van een ander neerleggen.
January 12, 2012 om 03:39
In technisch opzicht lijkt het hier allemaal te kloppen.

Boekenkind: in ons systeem staat gewoon dat op 31 december het abonnement niet beeindigd was. En een niet-beeindigd abonnement, ja, dat wordt dan door ons verlengd. Misschien dat je de opzegging in de tussentijd toch ongedaan had gemaakt?

Nuria: dit geldt ook voor jou. Het abonnement was nog niet beeindigd. De 45 euro is een opsomming van al je verlengingen uit het verleden (3x15). Op dit moment staat in ons systeem dat je abonnement wel is beeindigd, en loopt het af op 11 maart.

Overigens geldt nu de Wet van Dam in Nederland. Hierdoor kan je deels geld terug krijgen als je een abonnement opzegt nadat het automatisch is verlengd. Je hoeft dan alleen te betalen voor de periode dat je daadwerkelijk abonnee bent geweest. Wij houden ons natuurlijk ook aan deze wet. Maar we kunnen alleen terugbetalen als je zelf in eerste instantie hebt betaald.

Ik zal voor jullie alletwee een uitzondering maken en het abonnement beeindigen, per 31 december en per 11 januari. Voor Nuria staat er dan nog wel een bedrag open van de vorige twee verlengingen.
January 12, 2012 om 03:59
@Emiel

Mijn dank, maar dan is er bij die abonnement verlenging iets niet goed gegaan.
Jij zou kunnen zien of ik voor de release al heb aangegeven het abonnement te willen stoppen. Dat als eerste, maar ook die knoppen zijn dan volkomen onduidelijk.
Ik heb met de nieuwe release naar die knoppen gekeken en de boel toen, volgens mij, wéér uitgezet. Maar kennelijk was dat dus niet zo. Op 1 januari ben ik weer met die knoppen bezig geweest, omdat ik niet snapte waarom ik nog steeds dat kroontje had.
En waarom er stond dat ik verlengd was tot 30 juni 2012.
Ik had zoiets van, O krijg ik toch een verlenging voor mijn vrijwilligers werk?.
Nou nee dus. Het is nu echt liefde werk, oud papier.

Heb ik nog een vraag, SC is Anne, Prima. Is er ook een lidmaatschap van de Site mogelijk??
Ik wil best betalen om niet op het Wereld Wijde Web zichtbaar te zijn. Dat was voor nog het enige wat de SC interessant maakte voor mij. Niet voor recepten waar ik toch niets mee doe. Als er zo een abonnement is hoor ik dat graag.
January 12, 2012 om 04:13
@boekenkind privacy instellingen zijn tegenwoordig voor iedereen beschikbaar. Ook zonder abonnement.
Onbekend
January 12, 2012 om 04:53
Is het niet mogelijk om een abonnement te maken voor mensen die wel de content willen lezen e.d. maar geen gebruik willen maken van Anne's diensten, dus een goedkoper abonnement.

Mijn SC abonnement is automatisch omgezet naar Afvallen met Anne maar ik heb geen behoefte aan Anne maar wil wel de content lezen. Mijn abonnement zal ik dus niet voortzetten (dat doe je met de groene knop) maar een abonnement dat goedkoper is voor de content zie ik wel zitten.
Onbekend
January 12, 2012 om 05:16
Best wel ziek dit, aangezien ik 100% zeker weet dat ik inmiddels al 2 keer heb beëindigd, en dit gewoon niet gebeurd. Het was 1 grote bende met de nieuwe website en het systeem ervan er is blijkbaar wat fout gegaan en ik mag om die reden gaan betalen. Ik vind het heel ver gaan maar waarschijnlijk heb ik geen keus dan het openstaande bedrag te betalen. Ik nam valtaf altijd in verdediging als mensen weer iets te zeiken hadden over de lay out of stukjes informatie waar ze het niet mee eens waren, maar hier word ik niet gelukkig van.
Onbekend
January 12, 2012 om 05:17
En ik mis Freya!
Onbekend
January 12, 2012 om 05:55
Bij mij staat:
>> Anne de Graaf
Je abonnement loopt af op zaterdag 7 juli 2012. <<
Maar ik begrijp nu, uit bovenstaande ervaringen, dat ik dit regelmatig moet gaan controleren?
January 12, 2012 om 06:18
Nou, dan heb ik ook nog een leuke:
ik heb dan wel net verlengd, ik wil niet automatisch verlengen en die beslissing straks in juli gewoon zelf nemen. Dus ik klik meteen maar op [ abo beëindigen] dan kan je kiezen of je dit aan het eind van de abonnementsperiode wilt (in mijn geval juli) of over een maand (per 12 feb)

ik weet toch vrij zeker (maar wie weet ben ik erg blond) dat ik voor de optie beëindigen in juli heb gekozen, toch staat er nu: abo loopt per 12/2 af, er is 31.50 terug gestort.

kan het ook niet meer corrigeren.

en las ik bij abonnementen op [stel haar een vraag] klik om Anne een vraag te stellen, dan krijg je de melding 'verboden toegang ' ??
Onbekend
January 12, 2012 om 06:38
Ik had ook voor Februari gekozen en dat werd ook maart... En ik ben gegarandeerd niet blond :-D. Plus Emiel, je zegt dat het openstaande rekeningen waren van het verleden. Dat vind ik ook raar want ik had een abonnement van 1 maand. En die had ik meteen betaald met iDeal.

Onbekend
January 12, 2012 om 06:43
Barkie, ja ik zal dat maar in de gaten houden, en ook een filmpje of ss maken van het klikken op de juiste knop met de juiste einddatum zodat je dit kunt bewijzen achteraf, want 'het systeem' neukt je gewoon. Je klikt op het 1 en krijgt het ander zoals bij mij, Boekenkind en Bries het geval is.
January 12, 2012 om 07:10
@Clyde

Oké, dat is ook zo. De reclame's kun je nu niet uitzetten. Dat was het.
Maar wat Chocolacaat ook al schrijft. Er zijn dingen die ik wel wil kunnen zien en andere dingen, zoals recepten niet.
Een uitgeklede SC zou dan mooi zijn. Geen supporter, want dan krijg je nog niets.

@Nuria
Als je betaald hebt krijg je een blanco scherm.
Zonder foto van Anne en een aanklik balkje.
Tot die tijd heb je gewoon een abonnement kennelijk.
Nu Emiel alles bij mij op Nul heeft gezet. Heb ik een lege pagina.

Je kunt een print screen maken en die bij Word opslaan.
Via Photobucket of Image Shack kun je dan,als het nodig is, achteraf een plaatsbaar plaatje neerzetten als bewijs. Bij de programma's zijn gratis aan te maken en mega handig.
Maar maak in elk geval een printscreen.
January 12, 2012 om 07:13
@Bries

Misschien moet je eerst Volger worden, om een vraag te mogen stellen.
January 12, 2012 om 08:30
@Bries Je hebt gelijk. Er zat inderdaad een foutje op de website, allebei de buttons werkten hetzelfde. Het is inderdaad niet meer terug te draaien want het bedrag is inmiddels teruggestort.
Onbekend
January 12, 2012 om 12:59
@Emiel
Dus toch! Ik dacht al, ik ben toch niet gek? ;) Foutjes van de website kunnen gebeuren natuurlijk, zeker met de nieuwe release, logisch dat het niet allemaal in 1 keer goed gaat. Ik zie nu een wit scherm als ik naar mijn abonnementen pagina ga dus volgens mij is het geregeld gelukkig, dat is fijn. Ik schoot er wel een beetje van in de stress moet ik zeggen :-D
Onbekend
January 18, 2012 om 12:44
Ik dacht dat een abonnement wettelijk niet automatisch meer verlengd mag worden, de abonnee moet gevraagd worden of hij of zij het wil verlengen.
Onbekend
January 18, 2012 om 13:39
Zit hier met hetzelfde probleem, mijn abonnement is afgelopen op 5 januari en toch staat er een openstaande rekening voor een nieuwe 6 maandn !! Ik heb nochthans duidelijk aangegeven dat het abonnement moest beeindigd worden !!!
Ik heb al verschillende mails gestuurd , op een ervan kreeg ik antwoord van Anouk , dat ik mijn nickname moest geven en dat ze het zouden terug draaien !! Ondertussen is er nog steeds niets gebeurt en ik ben niet van plan om te betalen omdat ik zeker weet dat ik het abonnement beeindigen heb aan gevinkt !!
Krijg van Anne ook geen enkele reactie op de mails , beleefd ??
Blijkbaar is het heel simpel om een abonnement te nemen , maar niet om het af te sluiten !!!
Onbekend
December 30, 2012 om 12:23
Ik heb helemaal geen abonnement en moet ineens 120 euro betalen voor openstaande rekenngen. Hoe kan dit?PGDBE
December 30, 2012 om 13:57
hallo hier ook zoiets gek een rekening van 9.50 voor afvallen met anne '
ik heb helemaal geen abo afgesloten dus snap er niks van
Onbekend
December 31, 2012 om 08:52
Ik heb ooit een jaarabonnement afgesloten op "Anne"
Nu lees ik dat ik een achterstand van betalen heb......dus NIET
Ik HAD een jaarabonnement.

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.