Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

hallo allemaal

Geplaatst door op January 9, 2012 om 08:45

Onbekend
January 9, 2012 om 08:45
Ik ben Mirjam en ben sinds vorige week begonnen met tja je zou zeggen dieeten maar dat wou ik dit keer niet doen!

Ik wil wel afvallen, veel afvallen maar niet door mezelf uit te hongeren, maar door mijn leefpatroon aan te passen! nu doe ik dat met eten al een poosje, maar goed de feestdagen zaten er tussen dus tja dan val je al weer snel in je oude eetpatroon!

tijd om de knop weer om te zetten!

Ik heb zin om leuke mensen te leren kennen, zodat we er met z'n allen voor kunnen gaan en in moeilijke tijden, ( en tja die komen er) om er dan voor elkaar te kunnen zijn!
January 10, 2012 om 02:09
Hoi Mirjam,
soms is het verstandig om je visie te verbreden. Naar meerdere factoren leren kijken die een rol spelen in het afvalproces om te voorkomen dat je steeds terugvalt.
Ik volg de methode van Meijke van Herwijnen. Het leren herkennen van je werkelijke behoeftes.
Zo ben ik er nu achter gekomen dat onrust (stress) mijn stagnerende factor is.
Als je meer info wilt stuur je mij een mailtje dan krijg je van mij een samenvatting.
Hier op de site is een club "Weg met de Weegschaal". (uiteindelijk doel dus!!) We blijven ons wel wegen hoor.

Groetjes appelperzik
Onbekend
January 10, 2012 om 03:13
He Mirjam.... ik ben wel leuk ;)

nee gekheid, of toch wel, maar ik zoek ook steun......
Dus ik ga je alvast volgen!

Grtjs
Danielle
Onbekend
January 10, 2012 om 03:41
hallo mirjam
ook ik val steeds in mijn oude slechte eetgewoontes maar met een beetje steun van soortgenoten lukt het hopelijk wel
grtjs bobientje
January 10, 2012 om 04:04
Bobientje,

Tipje: zoek uit waarom je terugvalt.

Groetjes appelperzik
Onbekend
January 10, 2012 om 16:01
in het verleden heb ik veel meegemaakt teveel onrust en heb me een periode echt niet lekker gevoeld! ik werd een emotieeter, en elke week zei ik, we beginnen maandag wel weer, tja dan rollen de kilo's er wel aan ;)

ik heb nu rust zekerheid en ben vooral gelukkig! ik sta met beide benen op de grond !

ik heb in mijn zwangerschap suikerziekte gehad en dat zet je aan het denken! je leert een hele andere kant over voeding kennen!

de reden dat ik terug ben gevallen met kerst is omdat al dat vet gewoon een lokkertje is! het is gewoon lekker haha, in mijn achterhoofd wetende dat er na de kerst ook weer een knop om moest! en die knop is weer om.

ik heb een verhogende kans op suikerziekte ivm familie en zwangerschapssuiker dus ik zal wel moeten afvallen!

ik weet door mijn verleden precies hoe en wat, maar het is vooral doorzetten en doen!!!

bedankt allemaal voor de reacties!!
Onbekend
January 11, 2012 om 02:49
Hoi Mirjam,

Denk dat veel dingen die je schrijft heel herkenbaar zijn....ik wil je toevoegen als buddie en zien of we elkaar kunnen steunen in onze strijd
Voor nu succes,

Astrid :tinkerbel:
Onbekend
January 11, 2012 om 15:24
hoi astrid,

leuk je buddy wil worden!! we gaan ervoor!!
January 17, 2012 om 11:05
Hoi Mirjam,

Misschien ligt het ook een beetje aan onze naam....!? Het is in iedergeval heel herkenbaar ook voor mij. Succes!
Groetjes van Mirjam
Onbekend
January 19, 2012 om 16:20
hoi mirjam ;)

altijd gek om je eigen naam te schrijven voor een ander!!

jij ook heel veel succes en ik ga je volgen

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.