Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hallo allemaal

Geplaatst door op January 9, 2012 om 13:45

Onbekend
January 9, 2012 om 13:45
Ik wil me even voorstellen. Ik ben Rachel, 40 jaar en kom uit Nijmegen. Ik ben getrouwd en ben zelfstandig pedicure voor 2 tot 3 dagen per weeg. Ik ben nooit echt slank geweest maar ik heb nu een chronische darmontsteking (Colitus Ulcerosa) en sinds ik veelvuldig Prednison heb moeten gebruiken ben ik echt te zwaar geworden. Door de darmontsteking heb ik helaas ook erg weinig energie om te bewegen dus afvallen is een drama. Sinds kort loop ik bij een diëtiste en zeer langzaam gaat er gewicht af. Ik wil deze site gebruiken als extra steuntje in de rug bij de zoveelste poging om gewicht kwijt te raken.
Groetjes,
Rachel
Onbekend
January 10, 2012 om 03:40
Ha Rachel,
Wat een verhaal! En ik kom ook uit Nijmegen, gezellig! Ik ben gewoon vd snacks, waardoor ik elke keer aan kom. Maar vorig jaar bij New Fysic een gezond gewicht bereikt en dat probeer ik nu zo te houden. En dat si niet makkelijk en hoop daarom ook hier het steuntje id rug te vinden! Groetjes en jij ook succes! Astrid
January 10, 2012 om 03:46
Hoi Rachel,
Oei dat is moeilijk voor je! prednison is echt een medicijn dat een gewichtstoename als bijwerking heeft.
Wel fijn om te horen dat het je wel lukt om langzaam gewicht te verliezen. Knap hoor!
Met kleine stapjes je beweegpatroon aanpakken.
Kijk wat je nu kunt en voer het heel geleidelijk op.
Ik weet dat dat niet makkelijk is, klopt als een bus.
Stapje voor stapje komen we er wel.

Groetjes appleperzik
Onbekend
January 12, 2012 om 03:35
Hoi ,ik slik oa ook prednison .en hoop dat ik hierdoor wel ga afvallen ,maar denk wel dat het langzamer gaat ,ik begin met 10 kilo er af vreselijk veel ,maar heb ook last van de gewrichten dus moet wel . Heel veel sucses
January 27, 2012 om 03:18
Hallo, heb ook prednison genomen, gelukkig nu niet meer (was 16 kg aangekomen). inderdaad heel moeilijk om dan af te vallen. Ben nu op 02 jan gestart met ww online. Gaat goed, is voor mij de ideale manier om af te vallen ! Mag alles eten, punten tellen .....
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.