Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Helemaal nieuw :-)

Geplaatst door op January 9, 2012 om 13:51

Onbekend
January 9, 2012 om 13:51
Hallo allemaal,
Ik ben Mien, een 21-jarige studente die nog thuis woont. Ik zou graag wat kilo's afvallen, maar gewoon door gezonder te leven. Ik ben begonnen met hardlopen en ben aangesloten in zwemclubje, en wil hiernaast ook gezonder eten. Hopelijk vind ik hier wat tips en wat steun hierbij... :-) (En natuurlijk de moviatie om vol te houden ;-) )

Grtjs,
Mien
Onbekend
January 9, 2012 om 14:27
Hey,

Hopelijk kunnen we elkaar steunen!
Ik ben sinds vandaag begonnen en doe ook aan hardlopen!

Groetjes
Onbekend
January 9, 2012 om 14:50
Hey Plukk,

Inderdaad, hopelijk kunnen we elkaar steunen :goon:
En ik ben begonnen met start to run, zit aan les 6. We gaan ervoor :)

Grtjs x
January 10, 2012 om 04:17
Een heel goed initiatief om te beginnen met Start to Run. Volgens mij begint de sessies welke via de Knau landelijk geregeld wordt in februari maart. Bij ons in Winterswijk is ook mogelijk om hieraan deel te nemen. En zo wel meer locaties hier in Nederland. Ik heb zelf ook trainingen gegeven aan Start to Run. Wat ik je wel adviseer is doe niet meer dan het programma aangeeft en loop onder het tempo wat je denkt dat je aankan. Voor beginnelingen, zeker die te zwaar zijn, is dit programma pittig genoeg. Probeer wel de sessies vol te houden, want eerst trainen op duurvermogen dan op snelheid.
Onbekend
January 10, 2012 om 04:37
Bedankt voor de tip, Rianne. Alleen woon ik niet in Nederland, waar deze trainingen doorgaan...
Ik loop inderdaad gewoon op eigen tempo, en tot nu toe kan ik het lopen blijven volhouden zonder tussendoor te stoppen. De lessen vorderen :banaan1:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.