Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nieuw hier

Geplaatst door Zasjuh op January 9, 2012 om 14:59

January 9, 2012 om 14:59
Hallo lieve mensen,

Ik woon op mezelf in Eindhoven en het valt niet mee om dan af te vallen op de 20ste. Ik hoop dat dit mij een beetje helpt om af te vallen!! Door veel stress en gedoe ben ik vanaf mijn 18e 25 kilo aangekomen en nu wil ik weer op een redelijk gewicht komen zodat ik weer wat lekkerder in mijn vel kan gaan zitten. Dus als er mensen zijn die mij willen steunen of zelfs mee willen gaan sporten in Eindhoven laat het me weten want kan wel een beetje hulp gebruiken ;)

xxx Zsa Zsa
Onbekend
January 9, 2012 om 15:04
hoi zasjuh,

ik ben ook nieuw hier en zoek ook mensen voor de steun! aangezien we wel een beetje hetzelfde gewicht vind ik het wel leuk om je te volgen!!
January 10, 2012 om 03:55
Hoi ZAsjuh,

Stress kan een hele grote stagnederende factor zijn.
Belangrijke eerste stap is daar aan te werken en dan daarna weer een stapje verder.
Kom bij de club "Weg met De Weegschaal" op dit forum.
Je kunt je gewoon aanmelden en afmelden wanneer het je niet bevalt.
lees daar de stukje over onrust en eten dan begrijp je me beterder.
Boeken: Joanna Kortink (emotie-eten)
Meer Rust van Meijke van Herwijnen.
Als je meer info over de methode van Meijke van Herwijnen wilt weten stuur me dan een pbtje.
Zoek vooral iets om te werken aan je stressprobleem. Een methode die bij je past dus.

Groetjes appelperzik
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.