Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Atkins Day Break Eiwitrepen/Proteïne repen

Geplaatst door Overdehonderd op January 11, 2012 om 06:08

January 11, 2012 om 06:08
Vanwege omstandigheden heb ik mijn dieet niet doorgezet en heb ik nog een boel Atkins dieetrepen over.

Het gaat om Atkins Day Break repen (5 per verpakking) in de smaken Chocolate Chip Crisp en Cappuchino Nut. Ik heb ze zelf gekocht voor zo'n 6,80 per pakje, en mogen eventueel weg voor 4 euro per pakje.

Eventueel heb ik er ook nog aardig wat verpakkingen waar de "best before" datum al van overschreden is, maar die nog wel gewoon goed zijn. Eigenlijk was ik van plan die gewoonzelf op te maken, en ik ga er niet vanuit, maar mocht hier toch ook interesse voor zijn, mogen die ook wel weg voor natuurlijk wat minder.
January 15, 2012 om 15:28
Wil je me laten weten wat je nog hebt liggen ? De Chocolate Chip Crisp is heerlijk, maar nu ze bij het Kruidvat de actie hebben van 50% (begint morgen), ben ik daar goedkoper uit. Ben niet bang van iets waarvan de datum is verstreken, maar wil wel weten wat je dan hebt en wat je vraagprijs is.
Vind de producten heerlijk, maar koop ze liever tegen een lagere prijs (hahaha, wie niet?).
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.