Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

2012 word mijn jaar!!!

Geplaatst door Joolz11 op January 11, 2012 om 06:36

January 11, 2012 om 06:36
Hallo allemaal.

Ik ben er klaar mee.... Klaar met het dik zijn! Ik wil zo niet zijn.. Ik wil een gezonde moeder zijn voor miin kindjes. Met ze rennen, spelen, zwemmen!!! Ben jaren lang ongezond voor mezelf geweest en daar ondervind ik nu de consequenties van...Ben deze week echt weer begonnen en inmiddels is er 1,8 kilo af. En er moeten nog heel wat kilo's af, maar ik moet ergens beginnen he?! Wil zekers nog minimaal 33 kilo kwijt en dan zit ik onder de honderd kilo. Wat een gewicht he.... :-$

Liefs Joolz11
January 11, 2012 om 07:22
hey joolz11
ik kom ook van de 132
en gelukkig al een paar kilo kwijt maar moet er nog zo veel
als je wilt mag je mijn toevoegen als buddy
January 11, 2012 om 07:23
Succes! Ik ga er ook voor, om een moeder te worden die lekker in haar vel zit! Ik wil er in totaal 33 kilo af, maar stukje bij beetje.
January 11, 2012 om 08:00
:veelsucces::roepblauw:

You can do it!
Onbekend
January 11, 2012 om 15:21
heel veel succes!! ik ga je volgen, ik ben zelf ook net begonnen en wil zeker een dikke 20 kilo kwijt!
January 12, 2012 om 08:40
Hallo allemaal,

Ik ben een moeder van 2 kids en 108 kilo en zit nu net mijn kind is te dik te kijken op t.v., met 2 kleine zakjes chips en dropjes achter de kiezen, kreeg ik de behoefte om te kijken op het internet om me weer op te peppen om weer te gaan beginnen met afvallen, dus vandaar dat ik mijn kreet hier neer zet......IK BEN HET ZO ZAT, om een grote, vette moeder te zijn
Maar hoe moet ik beginnen .......
January 12, 2012 om 08:56
Hoi Hoi,

En nu een goed plan van aanpak bedenken. Dat valt niet mee met een flink overgewicht.
Bij mij lijkt het niet zoveel, maar ik weeg wel 30 kg te zwaar.
Met alleen voeding en beweging kwam ik er niet.
Ik leer nu het geheel breder aan te pakken met de richtlijnen van meijke van Herwijnen.
Als je vragen hebt ,Stel ze gerust.
Samen staan we sterk, op naar lekker in ons vel zitten!!!

Groetjes appelperzik
January 19, 2012 om 02:17
Dit word mijn jaar..... Deze cursus kan je volgen via internet vanuit het tijdschrift Psychologie magazine. Dat is niet duur, slechts enkele tientjes voor de hele cursus. Wel moet je veel zelf doen. Maar ik leer er heel veel van. Je kan dan ook gekoppeld worden aan een coach, om elkaar over en weer steun te geven. Ook is er een forum waar je tips op kwijt kan en elkaar ondersteunen.
Lijkt mij een strak plan
January 24, 2012 om 14:15
Hey

Mij mag je ook toevoegen als je wil. Wat is je eerste streefdoel. Die van mij staat nu op 99, maar hoop gewoon mijn datatabelletje te kunnen blijven volgen. Zelfs eind volgende maand 115 zou best leuk zijn :)
January 24, 2012 om 14:21
ik ben ook een mama die wat gewicht te veel heeft en er zich erg slecht bij voelt; ik zou dit jaar graag 10 tot 15 kilo afvallen en heb ook het gevoel dat het NU echt wel eens mag lukken; probeer het al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren... proteïnedieet, dukan, soepdieet... heb ze allemaal wel uitgeprobeerd met het gekende jojo-effect en nu heb ik beslist dat ik gewoon een andere levensstijl moet aannemen, minder snoepen, gezonder eten en veel meer sporten
op die manier zal het traag gaan, maar ik wil vooral dat ze - als ik ze eraf krijg - er ook eens afblijven!!!!
Ik ga je alvast volgen want ik vind het echt stimulerend om hier andere verhalen te lezen.

January 24, 2012 om 14:27
Heel veel succes met afvallen! Hier ook en moeder van een stuiterend kind. Bij mij mag er zo'n 20 kilo af. 33 kilo lijkt een enorme opgave, maar bedenk dat 10% gewichtsvermindering al veel winst oplevert voor wat betreft je gezondheid! Ik hoop dat je voor jezelf een dieet hebt gevonden dat lang vol te houden is!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.