Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Diverse nieuwe potten voedingsupplementen (bijv. voor eiwitdieet)

Geplaatst door Overdehonderd op January 11, 2012 om 07:29

January 11, 2012 om 07:29
Diverse voedingssupplementen die te gebruiken zijn bij een eiwit-dieet (of gewoon los).

3 x CLA met groene thee (Trekpleister, 90 capsules)
winkelprijs: 7,00 per potje
mijn prijs: 4,50 per potje

Omschrijving:
Vermindert hongergevoel. Ondersteunt de balans tussen vet en spieren.

--------------------------------------------------------------------------------------

5 x Vet Absorptie (Kruidvat, 80 capsules)
winkelprijs: 4,90 per potje
mijn prijs: 3,00 per potje

Omschrijving:
Vermindert de vetopname. Helpt om af te slanken en op gewicht te blijven.

--------------------------------------------------------------------------------------

3 x Carnitine Fatburner (Kruidvat, 80 capsules)
winkelprijs: 7,00 per potje
mijn prijs: 4,50 per potje

Omschrijving:
Stimuleert de vetverbranding. Geeft meer energie. Hierdoor bijzonder geschikt in combinatie met lichamelijke inspanning, zoals cardiotraining.

2 x Vezeltabletten (Kruidvat, 170 tabletten)
winkelprijs: 2,80 per potje
mijn prijs: 1,60 per potje

Omschrijving:
Erg belangrijk bij eiwit-dieet. Bevordert de langzamer geworden stoelgang en vermindert de eetlust.

5 x Psylliumvezels (Kruidvat, 125 gram)
winkelprijs: 3,00 per pot
mijn prijs: 1,90 per pot

Omschrijving:
Erg belangrijk bij eiwit-dieet. Gaat verstopping tegen. Kan eventueel door shakes, kwark of yoghurt gemengd worden. Ook zeer geschikt voor het maken van koolhydraatarme pannenkoeken.

3 x Omega 3-6-9 extra (Kruidvat, 60 capsules)
winkelprijs: 8,00 per potje
mijn prijs: 5,20 per potje

Omschrijving:

Een evenwichtige verhouding van omega-zuren zorgt voor een gunstig effect op de vetverbranding. Helpt het cholestrol-gehalte verlagen en heeft een verzorgende invloed op de conditie van hart, bloedvaten, huid, spieren en gewrichten.

Verzenden kan via DHL al voor 5 euro, maar ophalen mag ook (in Zwolle)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.