Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

wil wel betalen maar kan het niet: betaalpagina werkt niet?

Geplaatst door Briesisback op January 11, 2012 om 15:23

January 11, 2012 om 15:23
Nou, blijkbaar heb ik opeens een betalingsachterstand, terwijl in het verleden het altijd automatisch afgeschreven werd.
Nu is mijn abo inactief, dus ik denk dan maar betalen.

ik kies paypal en dan naar betaalpagina....maar niks, ik kom weer terug op dezelfde pagina? Dus... wat nu?

Ook staat er dat ik nog steeds een springtouw moet betalen, ik heb destijds een springtouw betaald en gekregen. De rekening die nu nog openstaand heb ik al een keer over gemaild, maar staat volgens het systeem ook nog open. Ik ga niet meer betalen hoor, 1 touw is (meer dan)genoeg :)
January 12, 2012 om 04:59
dat springtouw heb ik al weg kunnen halen nu, nog zien dat ik mijn abo mag gaan betalen ?!
January 12, 2012 om 05:05
opgelost
January 12, 2012 om 05:49
Hoi Bries,

Fijn dat het probleem inmiddels is opgelost. De melding van de betalingsachterstand werd getoond, terwijl er tegelijkertijd automatisch werd afgeschreven. Vandaar dat een betaling niet mogelijk was. We hebben deze melding meteen aangepast.

Groeten Team Valtaf
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.