Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Even voorstellen...

Geplaatst door Pamtastic op February 18, 2012 om 15:32

February 18, 2012, gewijzigd door Pamtastic op February 18, 2012 om 15:34
Ik ben Patrick, 48 jaar, en al sinds een paar jaar ingeschreven op deze site. In 2008 woog ik rond de 115 kg en wilde daar toch wel een flink aantal kilo's af hebben.
Wat er precies gebeurd is weet ik niet, wel weet ik dat er met mijn account niet veel gedaan is. Net als met mijn afvallen. Sterker nog, het is aankomen geworden, want in de zomer van 2011 heb ik het record van 130 kg bereikt. Het lijkt dat ik er heel enthousiast over ben, maar uiteraard was het niet iets om trots op te zijn.
Na de vakantie zijn er een paar kilo af gegaan, maar begin september heb ik de knoop doorgehakt. Drastische maatregelen. Inmiddels zijn we weer een aantal maanden verder en ik ben sindsdien aardig wat gewicht kwijt geraakt. Vandaag heb ik 111,2 k op de teller kunnen zetten. Best iets om trots op te zijn.
Maar ik ben er nog lang niet. Ik heb me ten doel gesteld om op mijn 50ste verjaardag (mei 2013) maximaal 100 kg te wegen. Dus nog zeker 12 kg te gaan.
Een lange termijn doelstelling, maar daardoor wel wat realistischer (denk ik).
De laatste maanden is me niet zwaar gevallen, dus ik weet zeker dat ik het ga redden. Ik voel me er goed bij, maar weet dat het nog beter kan.
En ik probeer nu mijn profiel aan te blijven vullen.
Oh ja, mijn profiel begint natuurlijk bij de 115 kg. Kom dus van de 130 kg, dus eigenlijk moet je 15 kg bij mijn resultaat optellen, maar ik klaag niet ;-).
February 18, 2012 om 17:51
Wat knap, die 15 kg in de afgelopen maanden!
Ik ben net begonnen en het valt me zwaar...

Ik kan me voorstellen dat zo'n lange termijnplanning ook wel zorgt voor een meer langdurige gezonde leefstijl, klinkt als een goed plan! Ik denk dat ik er zelf wat te ongeduldig voor ben, en vind het erg knap dat je een, waarschijnlijk ook meer realistische, planning voor 14 maanden hebt.

Heel veel succes de komende weken en maanden.
February 22, 2012 om 12:33
Mooi resultaat. Ik wil ook nog wel wat kwijt. Soms zin om buddy's te worden?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.