Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Help de website is traag!!

Geplaatst door Clyde op February 29, 2012 om 10:30

February 29, 2012 om 10:30
Hoi,

Sinds gisteren kan het voorkomen dat de website op bepaalde momenten extreem traag is. Dit heeft niet met de website zelf te maken, maar met het netwerk waar de website op aangesloten is. Er wordt aan een oplossing gewerkt.

Excuses voor de traagheid.

Groet,
Clyde
February 29, 2012 om 10:44
Fijn te horen dat er aan gewerkt wordt. Want dit is best irritant....
Thnx!
February 29, 2012 om 11:46
Hij is niet alleen mega-traag, maar ook "pakt" hij de tijden niet in het eetdagboek (alles staat nu op 0.00 uur) en kan ik regelmatig ingevoerde tekst in het dagboek of als reactie bij een buddie niet saven zodat ik alles kwijt ben.
Ik ben de hele dag bezig met switchen van oude naar nieuwe naar beta-versie en begin langzaam maar zeker wanhopig te worden. Tot het invoeren van de "nieuwe, verbeterde site" werkte alles perfect, maar na die tijd blijf ik tegen steeds wisselende problemen aanlopen.
February 29, 2012 om 12:03
@Viooltje64

Ik had dat met het eetdagboek ook. In de Beta versie, in de huidige (nieuwe) draaiende versie werkt het wel allemaal.

Het is sinds gisteravond al stroop, of, zoals ik bij Betaclubtesters al melde, net advocaat, lekker langzaam.

Ik blijf nog maar even op de augustus 2011 nieuwe release versie.
Van de hele nieuwe, te testen, versie krijg ik het zuur.
March 1, 2012 om 10:11
Gisteren en vandaag krijg ik ook geen tijden ingevuld in het eetdoekboek terwijl ik ik wel invul.
Er staan dus allemaal nulletjes waar de tijd van inname zou moeten staan. Gelukkig geeft ie nog wel de :calorien2: aan.
Groetjes.
March 2, 2012 om 08:49
ja inderdaad de nieuwe site neemt de tijden niet op, maar ook de meest recente produkten wilt hij niet opnenem. en het is tergend traag werkend, dit is niet plezant tn ook tijd rovend. hopelijk komt er beterschap
Onbekend
March 2, 2012 om 10:37
Als ik op reageren druk dan duurt het best vaak lang voordat hij er komt te staan als het er al komt, vermoed dat jullie weer actief zijn achter de schermen...

Maar acht het is weekend ;-)
Keep om :bigsmile:
Wie weet is alles binnenkort echt klaar, immers je mag altijd wensen...
:succes:
March 2, 2012 om 10:56
De tijden staan er weer, dat is fijn.
:danku:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.