Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

nieuw dieetdagboek

Geplaatst door Caravia op February 29, 2012 om 11:49

February 29, 2012, gewijzigd door Caravia op February 29, 2012 om 11:56
Vandaag merkte ik dat het eetdagboek gewijzigd werd.
Om eerlijk te zijn, mijn eerste indruk: had liever het oude model.
waarom?
al mijn tussendoortjes werden cronologisch opgeslagen, nu staan ze bij elkaar, zonder tijdstip
er is geen grafiek meer met een maandoverzicht
recent gebruikt product? is er niet meer bij
een combinatie toevoegen? 1,5 bvb gaat niet meer (bvb ik drink één bol en dan nog eens een halve bol soep) kommagetallen werkt niet meer
nieuw product toevoegen? vroeger type je een product in, zat het er niet tussen, kon je kiezen voor nieuw product en behield je de reeds ingetypte gegevens, nu moet je van nul herbeginnen
is wel een EERSTE indruk, en geen negatieve kritiek, alleen maar vaststellingen
February 29, 2012 om 12:02
ik vind het lastig dat ik in de lijst per produkt niet zie wat de verdeling is cal/eiw/kool/vet/
in het oude dagboek stond dat duidelijk in beeld en kon ik makkelijker corrigeren
February 29, 2012 om 12:04
@Caravia

ik heb nw eetdagboek gebruikt voor morgen.
Recent gebruikt staat er in. komt automatisch als eerste in de rij.
1.5 staat er inderdaad niet meer in
eens met je vaststellingen...
maar ik ga het vanaf morgen gebruiken...
grtz
February 29, 2012 om 12:09
@caravia je hebt het dieetdagboek aangeklikt.
Als je (rechts op de pagina) terug gaat naar je eetdagboek, werkt het allemaal wel op de manier zoals je gewend was.

Bij beta testers zouden je kritiek/opmerkingen een betere respons krijgen dan hier.
Maar dat kun je nog doen hoor.
Even als zoek regel intypen. http://caravia.valtaf-beta.nl
Dan naar Betatesters club en je even aan melden.
Je mag altijd binnen.
Clyde doet daar niet moeilijk over.
Meer feedback is altijd welkom.

Overigens ik vind het nieuwe dieetdagboek ook prut met peren.
Het eetdagboek werkte voor augustus 2011 perfect, maar helaas. De techneuten moesten vernieuwen. Met dit resultaat.
February 29, 2012 om 12:20
nog iets, ik kan niet meer zien per ingebracht product hoeveel kcal het is. (ik maar regelmatig "simulaties" om te zien hoeveel ik van iets mag eten, en nu komt alles in één pot, is nogal omslachtig om te zien hoeveel nu net die 80 gr kippenworst is nadat je ze hebt ingebracht

ik het het nieuwe dieetdagboek gebruikt omdat het oude kuren had, bij mijn tussendoortje wou hij maar niet het uur correct weergeven, gaf altijd 00:00 uur aan, en gaf "storingen" met het nieuwe eetdagboek. (na producten over)
omdat ik ervan uit ga dat op termijn het oude eetdagboek zal verdwijnen maar het nieuwe getest. we zien wel.
zal straks eens naar die betatesterclub gaan
February 29, 2012 om 13:05
Ik heb het nieuwe eetdagboek net voor het eerst gebruikt, en ik vind het juist wel fijn dat die tijden er al bij staan. Weinig boeiend of ik nou 07:24u of gewoon lekker de vaste tijden bij de ontbijt-, lunch-, diner-, tussendoortjes regels laat staan. Bij dat andere vergat ik de tijd steeds. At ik alles om 00:00u ofzo...Ik knalde binnen een minuut alle vaste combi's er in.
Onbekend
February 29, 2012 om 13:30
http://valtaf.nl/artikel/7431/nieuwe-versie-eetdagboek/

Recent product is er wel, gewoon het productnaam (deels) invoeren en je ziet 'm bovenin staan.
February 29, 2012, gewijzigd door Drive33 op February 29, 2012 om 13:48
Ik wilde vanmiddag het nieuwe eetdagboek uitproberen, omdat ik nog steeds problemen heb met de oude. Ik zag dat die inderdaad heel snel laadde (ben ik niet meer gewend), maar toen ik op de laatste dag klikte waar ik was gebleven met invullen, zag ik alleen maar mijn avondeten staan en de rest staat op 0 cal. Terwijl ik het wel degelijk heb in zitten te vullen vandaag. (in de oude vorm nog). Ik dacht: ik ga naar de oude website, maar zodra ik daar die dag wil openen, dan krijg ik de melding dat de website niet gevonden kan worden. :zucht: :dathebikweer:

:drive33:
March 1, 2012 om 08:12
@iedereen, bedankt voor alle feedback! We waarderen alle feedback en we komen een keer op terug. Zoals al aangegeven is dit niet het eind product (het dieetdagboek).

Deelnemers hebben een probleem gemeld m.b.t. tijd invoeren in het oude eetdagboek. Dit is inmiddels opgelost.

Tip: gebruik niet het oude eetdagboek en nieuwe dieetdagboek door elkaar!

Groetjes,
Clyde
March 1, 2012 om 08:22
@Clyde

>>Tip: gebruik niet het oude eetdagboek en nieuwe dieetdagboek door elkaar!<<
Dat deed ik niet en doe ik niet, toch kreeg ik de fouten van dieet in mijn eetdagboek en daar word ik niet blij van.

March 1, 2012 om 18:33
Wat ik veel gebruikte is "herhalen van een vorige dag" , maar dat kan ik niet meer terugvinden. Klopt dat?
March 1, 2012 om 21:25
Ik heb het gisteren voor het eerst gebruikt op mijn laptop en ik ben enthousiast. Een verademing!
Ik heb wel een beetje heimwee naar de kcal-vermelding achter het product, dàt zou ik heel graag weer terug willen zien. Maar verder.... tof en ok!!
March 2, 2012 om 04:00
dit dagboek werkt sneller, ziet er overzichtelijker uit. Jammer dat je niet meer per produkt kunt zien wat de verhouding koolhydraten/vetten/eiwitten is. en -inderdaad- de kcal vermelding. Dat zou ik graag weer toegevoegd zien. Ik zie dat Clyde er mee bezig is, ik hoop dat eea snel geregeld kan worden.

Caar
March 2, 2012 om 04:10
Krijgen we nog te horen wanneer het wel goed werkt, want ik zou heel graag aan de slag gaan met het nieuwe eetdagboek.

March 2, 2012 om 04:11
Sorry mensen, ik vind het helemaal geen verademing, ik vind het een wangedrocht.

Dat wat ik wil zien en belangrijk vind is niet meer terug te vinden.
Zal allemaal wel komen hoor. Maar voorlopig vind IK het helemaal niets.
En ga het dan ook niet gebruiken.
En dat het sneller werkt is ook niet waar.
March 2, 2012 om 04:59
Maar @Boekie...Dan moet je naar...Het...

Ik durf het bijna niet te typen, maar zoiets, bijvoorbeeld...

http://www.caloriechecker.nl/
March 2, 2012 om 05:32
Alles wat ik aan eten/drinken heb ingevoerd voor het nieuwe eetdagboek inging, staat er niet meer bij. Kan dat verholpen worden?
Als ik het oude eetdagboek zie, dan zie ik wel alles nog staan.

March 2, 2012 om 05:42
@Vla

Dat is van de regen in de drup, of nee! een stortbui.
Ik heb ook al die andere site's al gezien hoor en dat jij van allemaal lid bent.

Het eetdagboek werkt perfect, oké voor een app of een tablet of hoe zo iets heten mag, is het niet handig waarschijnlijk. Maar de grote meerderheid van ons zit op een "gewone" computer toestenbord te hengsten.
Dus waar hebben we het dan over?

Het snelle heb IK nog niet ontdekt en dat je veel gebruikte nu zo handig als eerste komen. BULLSHIT, dat deed het in de huidig werkende vorm ook. En nog veel sneller als je het vinkje even aan zette.

Sparkpeople
(je moet even een inlog maken om alles te kunnen zien, moet geen probleem zijn).

Kijk, bij deze ziet er uit zo als Valtaf het wil hebben. (hoop ik voor ze)
Maar nog lang niet in de buurt komt.
Overigens zij hebben het recepten probleem plaatsen ook allang opgelost.

Waarom ik daar mijn eetdagboek niet bij houd? omdat ik nu eenmaal Hollandse producten eet, die ik in DIE lijsten niet vinden kan. (helaas)
Onbekend
March 2, 2012 om 07:23
Als ik een product wil toevoegen in het nieuwe eetdagboek kan ik niet meer alleen het totaal aantal calorieën ingeven. Ik gebruik dit voor mijn zelfgebakken brood. Ook kan ik niet meer een product verbeteren?
Ik vind dit dagboek eerlijk gezegd niet sneller dan het oude.
Vind het wel overzichtelijker met de indeling ontbijt, lunch diner en tussendoortjes.
March 2, 2012 om 09:05
@Boekenkind. Gezien waar ik allemaal lid van ben? Zoek je dat uit? Ben je wel even zoet...
:chatten:
Je mag het ook gewoon vragen.

Van "Sparkpeople" heb ik ook een inlog. Niet mijn ding. Grote letters, uitroep tekens, gammele en veel-te-lange zogenaamd wetenschappelijke artikelen en slecht rekenwerk. Ik mag hopen dat VA dat niet nastreeft.

Zoals dat nieuwe eetdagboek nu werkt, die blokken en 'vaste tijden' voor tussendoor/ontbijt/lunch/diner vind ik het persoonlijk wel erg handig. Maar iemand die idd precies de goede tijd erbij wil zetten zal het wat lastiger vinden.

March 2, 2012 om 11:42
@Avla

Nee hoor, ik zoek dat niet uit. Er zijn mensen die meer tijd hebben dan ik die dat hebben uitgezocht. Van 2 heb ik het wel gezien omdat je daar pas gereageerd had en je dan ineen of andere box gemeld wordt, de rest zal me worst zijn.
Sparkpeople heeft ook, net als Valtaf zijn dingen die beter kunnen.
De Sparkpeople artikelen zijn in elk geval beter en beter onderbouwt dan die nieuws dingen op Valtaf. Over de layout kun je twisten. Het is wel een Amerikaanse Site. Daar hoef je met ons baby blauw en rose niet aan te komen.

Ik vind het blokken systeem niet geweldig. Er gaat net iets teveel op de grote hoop.
Maar het syseem van die blokken is niet nieuw, het is zelfs al knar oud en ook weer ergens (slecht) geshopped.
Voordeel van die knar oude? (die allang draaien) je kan in elk geval zien wat je dan aan EKVVNA hebt genuttigd, dat is/was? bij Valtaf nog niet zo. En je krijgt een grafiek.
Je kunt niet iedereen tevreden stellen. Zal altijd wel zo blijven.

Ik wacht het gewoon af. Mijn bezwaar is voornamelijk dat ze een goed werkend programma om zeep helpen. Maar dat is MIJN idee erover.
March 2, 2012 om 13:09
@Bluesa
In het eetdagboek kan je ook de indeling ontbijt enz. vinden door de dagmomenten aan te klikken.
Je zelfgebakken brood hoort niet in de calorietabel, maar moet je invoeren via je combinaties.
Geen enkel product bestaat alleen uit calorien zonder eiwit/koolhydraten/vet/vezels, ook je eigengebakken brood niet. Meel bevat naast koolhydraten eiwit, vet en vezels. Gist idem.
March 2, 2012 om 14:57
@Bluesa

Even ter aanvulling op Fazant ook al schrijft over de EKVVNA.
Het programma kan zelfs helemaal niets met alleen maar Kcal, totaal.
Het programma rekent alleen met die EKVVNA.
Kcal totaal is alleen een mooi afsluitertje.
March 4, 2012, gewijzigd door Wasco op March 4, 2012 om 14:26
Het invullen in de nieuwe versie van de website gaat inderdaad een stuk sneller.
Ik mis wel mijn overzicht bij de afzonderlijke produkten. Wat ik helemaal mis is de hoeveelheid per portie/glas/beleg, etc. Hoe weet ik nu of het het juiste gewicht is of de juiste hoeveelheid ml als ik bovenstaande invul>
March 4, 2012 om 15:52
@wasco

De porties en stuks was/is een service. Een die nog niet eens echt heel secuur is ook.
Want de gewichten/inhoud van die eenheid werd door iemand ingegeven die dat op zijn/haar weegschaal had gewogen. Tenminste, dat mag je hopen.
Als iemand 4 milliliter voor een beker melk invoert, heb ik mijn twijfels ;)

Ik heb vanaf dag een op Valtaf alles zelf gewogen en uitgemeten.
Ik gebruik alleen de standaard gewichten van een verpakking van een merk.
Als die zeggen dat een inhoud... weegt, is dat ook meestal zo.

Maar zoals overal gemeld, ze zijn er nog mee bezig. Zo langzaam aan komen er steeds meer dingen online.
Dus wie weet, ook de eenheden.
Overigens, die werken in het eetdagboek nog wel gewoon.
March 5, 2012 om 05:22
Wat een ellende met het nieuwe eetdagboek. Zo traag als wat, als je een product hebt ingetypt, dan staan er eerst allerlei ander producten wat er niets mee te maken heeft en dan zie je eindelijk het product komen die je wilt invoeren. Dan klik je dat aan en als je de hoeveelheid wilt invoeren, dan is het geselecteerde opeens weer niet geselecteerd. Zo kan ik het soms wel 4 keer gaan selecteren. En als ik dan eindelijk de hoeveelheid ingevoerd heb en ik wil het opslaan duurt het zeker een halve minuut voor die eindelijk opgeslagen is. Soms duurt het zó lang, dat ik denk dat het niet doorgekomen is en dan klik ik het nog een keer aan. Maar dan staat het weer 2 keer in mijn eetdagboek, zodat ik er weer een kan gaan verwijderen. Dat schiet niet op zo.

March 5, 2012 om 11:42
:thanx: Ik ben blij met het nieuwe eetdagboek, lekker snel en alles makkelijk te vinden.
March 6, 2012 om 01:56
Tja, en toen miste ik toch wel een heleboel de grafieken. Ik ben nu een tijdje aan het invoeren in het nieuwe en ik mis
1 - kcal per ingevoerd item
2 - grafiek (het visuele element)
3 - tijdstip van onderdeel (ontbijt enzo) kunnen opslaan. Permanent.

Wat ik heerlijk vind is het vuilnisbakje!!
March 6, 2012 om 05:02
Ik heb niet alle bovenstaande berichten doorgelezen, maar ik wil ook even reageren op het nieuwe eetdagboek. Ik vind het erg prettig werken. Het toevoegen gaan sneller en makkelijker en het wijzigen ook. Er zijn twee dingen die ik graag anders zou willen zien.

1: ik zou graag 0,5 product in willen kunnen vullen. Soms eet ik een halve banaan en dan wil ik graag 0,5 banaan in kunnen vullen. Nu moet je eerst kijken hoeveel cal 1 banaan is, dan de grammen in gaan vullen en gokken totdat je op hetzelfde aantal cal komt van 1 banaan en dan het aantal grammen halveren. Het zou veel prettiger zijn om gewoon weer een half van iets in te kunnen vullen.

2: bij het overzicht van je eetdagboek zou ik toch graag per product willen zien hoeveel cal het is. Je ziet nu dat je totaal aan tussendoortjes bijvoorbeeld 400cal is, maar ik zou ook willen zien hoeveel cal het is per product. Bijvoorbeeld ook bij avondeten. Als ik tot de conclusie kom dat ik vind dat mijn avondmaaltijd teveel cal is, zou ik het prettiger vinden om in één opslag te kunnen zien waar het hem in zit dat het teveel cal is.

Hopelijk lezen jullie dit ook en kan hier iets mee gedaan worden. Ik vraag me af of er meer gebruikers zijn die er zo over denken.
March 7, 2012 om 04:35
Ik heb een ander probleem met het eetdagboek. Als ik een nieuw product eet en ik wil dat invoeren, dan zie ik bijvoorbeeld een heleboel producten met het woord wat ik heb ingetypt, maar dat gaat bijvoorbeeld tot de letter b. Maar ik heb bijvoorbeeld de letter e nodig. Ik kom daar nooit, want de cursor springt vanzelf weer naar boven. Omdat ik niet weet onder welke naam het product in de lijst staat, kom ik er dus nooit.

March 7, 2012 om 04:48
@Drive33

Probeer eerst het merk en of de super in te typen.
Dan pas het product.

Ik gebruik de aller nieuwste niet en wil dat (voorlopig) ook niet.
Het werkt gewoon voor geen meter.

Dus als volgt. maggi soep tomaat
Of ah brood volkoren. Meestal werkt dat wel.
Onbekend
March 8, 2012 om 03:19
Ik moet elke keer als ik mijn nieuwe dagboekboek wil invullen toch weer klikken op consumpties om aan te tonen dat ik het nieuwe wil gebruiken, kan dit niet automatisch gebeuren?
March 8, 2012 om 12:11
6 maart om 11.02u heb ik in dit topic gereageerd en ik merkte net dat wat ik heb aangegeven aangepast is! Ik weet niet of het met mijn bericht te maken heeft, maar ik vind het in ieder geval super!!!
March 8, 2012 om 15:20
We lezen vrijwel alle feedback die we krijgen. Helaas lukt het niet altijd om op elk bericht te reageren. Maar blijf vooral probleempjes melden, want samen maken wij het beter!

Groet,
Clyde
March 8, 2012 om 23:25
Hihi, ik merk dat het overschakelen nog niet zo makkelijk is. Van de ene database naar de andere. Ik wil graag ZIEN dat ik meer beweeg/ verbrand dan ik inneem en ga dus regelmatig naar het oude eetdagboek om te kijken naar de grafieken. Dan zie ik dat ik twee keer zoveel ingenomen heb dan ik doe. De oude database + de nieuwe.
Ik hoop toch zó dat de grafiek terugkomt! in de nieuwe invoer.
Onbekend
March 9, 2012 om 02:44
@Najou: ik geloof dat het verschil tussen bewegen en binnenkrijgen met de nieuwe versie van het eetdagboek juist heel handig is geworden. Ik zag tenminste gisteren, onderaan de pagina met m'n eetdagboek, staan:
Consumpties: xxxxx calorieën
Beweging: xxxxx calorieën
Balans: xxxxx calorieën

Nu ik er weer in kijk, zie ik dat Beweging ineens op 0 staat, maar gisteravond zag ik dus gelijk hoeveel calorieën ik meer had verbrand dan binnengekregen.

Of bedoelde je iets anders?
March 9, 2012 om 05:50
@ OnMyWay: Dat ben ik ook al een paar keer tegengekomen. Dat je normaal gesproken het verschil meteen kan zien. Kijk je naar een dag terug kloppen de gegevens niet meer.
March 9, 2012, gewijzigd door Dipinipi op March 9, 2012 om 18:00
gister bij het nieuwe eetdagboek een deel van m'n menu ingevuld en er verdween tot 3x aan toe iets
bij het oude staat dat ik 2200 cal heb gegeten(klopt wel) en bij het nieuwe slechts 1250 ofzo(klopt niet)

als ik schakel tussen de 2 programma's zou dat toch gelijk moeten zijn in waardes
March 9, 2012 om 20:44

Ik ben van huis uit programmeur en ik weet dat tijdens het programmeren de databases wel eens uit de synchronisatie gaan. Ik zou als ik jullie was even pas op de plaats maken en afwachten wat er gebeurt. Ik weet zeker dat dit invoerwerk weer goed komt.
Het is heel frustrerend om aanpassingen in de gegevens van je eetdagboek te maken die onder je handen veranderen. Gewoon even met rust laten, zou ik zeggen. Op een gegeven moment komt het weer goed.

Tja, en die halve invoer móet toch echt wel kunnen, rekenkundig. Ik eet vaak halve appels en dat wil ik graag invoeren. Ik heb hier geen weegschaal.
March 10, 2012 om 02:29
@Najou, kan dat nog steeds? Dbases uit synchronisatie?
Voor het laatst had ik dat met dBase III plus. (rond 1995)

Maar goed: als het maar werkt :knipoog: Ik heb wel begrepen dat het oude en nieuwe eetdagboek niet door elkaar kunnen worden gebruikt.
Maar halve eenheden, kan je dat niet tijdelijk ondervangen door grammen/ml etc te gebruiken?

March 10, 2012 om 03:33

@AVLA
Ik programmeer de boel niet, ik weet alleen dat er moeilijkheden ontstaan door een levende patient te opereren.
Ik maak even een pas op de plaats, want iedereen gaat nu natuurlijk "herstellen".
Ik zie wel.
Onbekend
March 10, 2012 om 05:57
Zie vanmorgen ineens als ik op mijn ingevoerde producten sta met de muis de verdeling van cal/eiw/kool/vet/. Erg blij mee dat ik nu niet eerst weer terug hoe naar de productenlijst, per ingevoerd iets.

Het is nog steeds niet zo gemakkelijk als voorheen om te kunnen zien wat ik moet schrappen of aanvullen bijv. uit/in mijn lijst. Maar zo gaat het wel weer wat makkelijker!
thnx
Onbekend
March 10, 2012 om 12:15
Wouw!! ik ben super blij met het nieuwe eetdagboek!! Zo kan ik alles snel invullen en de verhoudingen zien en of ik te kort vocht heb genomen! top echt een vooruitgang, mijn complimenten!
Tap
March 13, 2012 om 07:45
Het nieuwe eetdagboek ziet er goed uit, alleen mis ik nu de mogelijkheid om een dag te kopieren of om het tijdstip te wijzigen bij het bewerken als ik bijvoorbeeld iets van de lunch naar het ontbijt wil kopieren.
Onbekend
March 14, 2012 om 10:27
Jammer dat nu de grafiekjes verdwenen zijn uit voeding en bewging
getallen zeggen mij minder dan plaatjes
Of komt dat nog terug?
Onbekend
March 16, 2012 om 05:40
Bij het eetdagboek mis ik een taartdiagram met de aanbevolen hoeveelheden voedingsstoffen.
March 19, 2012 om 23:45
Heeft iemand ooit wel eens een "Combinatie" meer dan éénmaal (1) gebruikt?
Ik heb een hele lijst met combinaties, maar ik struikel bij het toevoegen aan mijn eetdagboek telkens over de vraag HOEVEEL keer ik de combinatie wil toevoegen.
Dat is heel frustrerend.
Ik heb erg mijn best gedaan om een goede lijst te maken en ik heb er helemaal geen behoefte aan om in een volgend scherm te moeten invullen hoe vaak ik het wil toevoegen.
Als er al zo nodig zo'n vraag gesteld moet worden, mag het wat mij betreft ergens onderin het eerste scherm staan. Liever niet wéér een nieuw scherm dat de boel vertraagt.
March 20, 2012 om 03:56
In het eetdagboek werkt het perfect.
March 20, 2012 om 04:33

Ok, ok, (DI)EETDAGBOEK
March 20, 2012 om 06:59
:lachen: Ik weet dat je het dieet bedoelt maar ik plaag graag. :lollig:

March 22, 2012 om 02:24
Hoi, ik mis de grafiek met de vergelijking voedings en sportdagboek. Zo kon ik in een oogopslag zien hoe ik het die maand deed.
Verder vind ik het jammer dat je niet meer per produkt kunt zien wat de verhouding koolhydraten/vetten/eiwitten is. en -inderdaad- de kcal vermelding.

Ik hou het in de gaten :ffloeren:
Onbekend
March 24, 2012 om 11:19
Hallo, ook ik zou graag weer decimalen willen invoeren. Als ik een groete pan met soep maak dan schrijf ik alles in de combinatie wat er in gaat en op moment dat ik een kop van deze soep neem wil ik graag 0,1 invoeren. maar dat lukt niet met niuewe dieetdagboek. want ik gebruik het dieet dagboek verder wel. Monique
Onbekend
March 25, 2012 om 08:39
hallo,

in het vorige eetdagboek kon je heel makkelijk op dag herhalen klikken en dan werd een bepaalde dag automatisch toegevoegd op de dag dat jij zelf wilde.
in het dieetdagboek kan ik dat niet vinden.

wordt deze optie weer toegevoegd? is namelijk heel handig als je aan een bepaald dieet zit en steeds hetzelfde moet eten maar het wel bij wil houden qua beweging en het verschil tussen inname en verbranding.
ik ben nu steeds opnieuw aan het zoeken terwijl ik elke dag hetzelfde eet.
March 25, 2012 om 09:16
Een zonnige hallo!
Nieuwe eetdagboek ziet er goed uit, alleen mis ook ik de mogelijkheid om te kopieeren, ontbijt naar lunch of van dag 1naar dag 2 deel/hele menu kopieren. Saves time! Michelle
March 25, 2012 om 10:11
Dat mis ik ook, zou fijn zijn als deze functie weer terug zou komen.
March 25, 2012 om 13:29
Dit komt echt, want in de beta's hebben we dat al
March 26, 2012 om 02:52
Je kan het vast proberen. Geef je nickname in gevolgd door "valtaf-beta.nl" en log dan in. Dan zie je in het dieet dagboek rechts een nieuw tabje, "dag herhalen". En volg dan de instrukties.
't Komt wel...
March 26, 2012 om 11:39
Ik heb het geprobeerd maar op dit moment vind ik het veel te onoverzichtelijk dus ik blijf nog lekker het oude eetdagboek gebruiken voorlopig.
Ik weet dat de makers hun best doen maar wat ik me wel afvraag is waarom er nu niet eens één keertje eerst aan de deelnemers wordt gevraagd wat ze graag willen behouden! Het lijkt me dat dit ook een stuk gemor minder op zou leveren?
March 26, 2012 om 11:43
:haha: Anerel ik vind hem schitterend, een programmeur die rekening houdt met wat de gebruiker wil. Kan dat echt???
Onbekend
March 29, 2012 om 00:42
Kan je net als voorheen ook nog je inname en verbruik terug zien in je grafiekje? Nu zie je alleen maar je gewicht en ik vind het ook leuk om daar je grafiekje te zien met verschil van wat ik eet en verbrand op een dag

March 29, 2012 om 10:25
Ja dit grafiekje wil ik ook graag weer terug! Verder vind ik het echt super geworden allemaal!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.