Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wilt u ook wel weer eens wat leuks aan?

Geplaatst door Flatron op February 29, 2012 om 13:49

February 29, 2012 om 13:49
Beetje Man bijt Hond cultuur (verzin de stem er ff bij) het volgende:

wat wilt u graag weer eens dragen?
February 29, 2012 om 14:44
LBD?

Antwoord van mij op de vraag: Een lekker luchtig zomerjurkje.
Niet dat ik dat niet heb gedaan vorige zomer, maar ik verlang zo naar het weer wat het dragen van een zomerjurkje mogelijk maakt :)
February 29, 2012 om 15:40
m'n mooiste BH... vol, maar iets minder vet op de rug, zeg maar
February 29, 2012 om 16:47
Een bikini... met een strakke buik en slanke taille graag.

Flatron, toevallig laatst een boek gelezen over hoe "probleemzones" op te lossen, waaronder dus ook rugplooien, of te wel het vet wat onder je bh-randje uitkomt. Het boek geeft advies om de zones aan te pakken dmv. voeding, specifieke voedingssupplementen en training.
Onbekend
March 1, 2012 om 02:58
Een rokje dus, maat 36 - 38......
March 1, 2012 om 03:05
Is me gelukt jeans mt 38 sinds deze week!!!
Onbekend
March 1, 2012 om 06:05
Little Black Dress, ja; en het jurkje van Benetton wat ik vorig jaar zonder passen heb gekocht en nu in juni hoop aan te kunnen.
March 1, 2012 om 06:13
@ Emmie00... ik herken het! Ik heb er drie hangen... het leven is beter met de LBD...
1tje pas ik al weer... en hij staat AF... hakken, prachtige panty... en shit... ik kon nergens heen...
March 1, 2012 om 16:31
Één bikini, zonder schaamte graag!
March 2, 2012 om 13:27
truitje zonder mouwen!

March 3, 2012 om 06:07
het geweldige mini rokje, dat al veel te lang in de kast ligt.
March 5, 2012 om 14:51
Ok ik ben hier weer de vreemde eend in de bijt maar :D : Mijn leren broek waar ik een fortuin aan heb uitgegeven om hem te kopen... hij ligt nou levensloos in mijn kast en vind het zo'n zonde! en heb natuurlijk een klein jurkje nog ergens heb liggen... wat ik graag ooit terug zou willen dragen zonder schaamte... en mss niet tegen deze zomer maar dan de volgende : Kunnen paraderen in bikini :hartje: But time will tell :)
March 5, 2012 om 18:26
Mijn aardbeien afgeknipte spijkerbroek, zie confronterende foto's bij mijn profiel. Nieuwe volgen bij onder de 71.....(Als ik dat durf).
En dan sluit ik me aan bij de zomerjurkjes, heb alvast een abo op de zonnebank genomen voor mijn benen...
March 6, 2012 om 04:39
een getailleerd jasje (past meestal niet door mijn cup-maat)! en je kent ze wel van die jurkjes waar je vrouwelijke vormen zo mooi in uit komen dat zou ik ook zo graag aan willen maar op dit moment zie je daarin vooral mijn niet zulke mooie zwembandjes...
Onbekend
March 6, 2012 om 05:45
alle ongedragen jurkjes die ik in mijn kast mooi hangen te wezen omdat ik ze 5kg te klein gekocht heb
Onbekend
March 6, 2012 om 08:57
gewoon 1 van mijn oude spijkerbroeken, ik heb er 1 die zat zo lekker mmmmm droom, droom
March 6, 2012 om 12:33
Een spijkerbroek (Al 1,5/2 jaar niet meer gedragen..) En een strak jurkje. Ik draag slatjid van die jurkjes die tot aan mn taille strak zijn en dan wijd uitlopen. Zou ook wel eens een strakke aan willen, of een kokerrok ofzo. :) Mn snoep-trek is als sneeuw voor de zon verdwenen!
Onbekend
March 6, 2012 om 15:35
Mijn kleinste spijkerbroek
Strakke shirtjes
Mijn mooie pak waarvan de broek (maat 38) te groot was toen ik hem kocht...

Morgen begin ik weer!
Over een paar maanden wil ik alles weer passen!
March 8, 2012 om 06:28
Ik zou graag alles weer willen passen wat ik voor mijn zwangerschap ook aan kon dan ben ik al heel blij!! Op het moment heb ik nl. een vrij beperkte garderobe en ik weiger nieuwe kleding te kopen. Denk als ik op de 80 kg zit dat ik al weer een gedeelte aan kan....
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.