Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Huh?

Geplaatst door LonBB op March 11, 2012 om 01:30

March 11, 2012 om 01:30
Hoe train je effectief je bilspieren?

10 maart 2012

Zoals je in het vorige artikel hebt gelezen zijn we ons bewust geworden dat het belangrijk is om grote spieren te trainen voor een goed resultaat. De grootste spieren zijn de bilspieren gevolgd door de rug(core) en de benen. Vandaag geven we meer informatie over hoe je de bilspieren thuis kan trainen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees. Bestel een abonnement.

"Dat is mooi denk ik", even het artikel lezen.
"Huh, bestel een abonnement?" "WTF, ik héb een abonnement!"
Nou schijnbaar moet je € 7,50 betalen om nog meer artikelen te kunnen lezen. Nou ja zeg, ben ik daarvoor lid van Valtaf om nóg meer geld voor artikelen te betalen?
Neuh, van mij hoeft het niet meer.
March 11, 2012 om 04:09
@LonBB, je bepaalt uiteraard zelf bij wie je een abonnement neemt.

Het artikel waar je het over hebt, wordt aangeboden door Thuis-trainen. Hierdoor is het logisch dat als je een abonnement neemt bij iemand anders (Anne ?) je een betaalde artikel bij iemand anders (in dit geval Thuis-trainen) niet kan lezen...

Groet,
Clyde
Onbekend
March 11, 2012 om 07:40
Wat ben ík nu blij dat ik van dat abonnement af ben, als ik zoiets lees. Ik vind nog steeds dat valtaf dit niet kan maken; zomaar de hele inhoud van het abonnement veranderen en abonnees niet de mogelijkheid bieden hun geld terug te krijgen.
March 11, 2012 om 09:49
Nou Clyde,erg duidelijk is dat anders niet. Waar wordt dat dan duidelijk aangegeven? Ik dacht ook dat je met het "Anne" abonnement toegang had tot alles maar nu schijnen er dus nog verschillende abonnementen te zijn ook. Ben blij dat ik geen lid ben,het komt op mij steeds meer over als geldklopperij. Er is een hele hoop onduidelijk. Als ik namelijk kijk op de pagina van Anne of die van thuis trainen wordt mij nergens duidelijk dat ik dan alleen bij hun een abonnement afsluit. Er is nog een hoop werk om het eea te verduidelijken voor jullie. Niet erg klantvriendelijk dit.
Onbekend
March 11, 2012 om 15:07
Ik ben het helemaal eens met Xmarianx.
Ik heb ook (nog) een abonnement en eerder gold dat ik dan overal toegang tot had.
Tegenwoordig is dat blijkbaar niet meer zo en moet ik voor al die anderen dus ook grof geld betalen :(
March 11, 2012 om 16:21
Je betaalt niet voor Valt af meer. Maar aan de leveranciers van van afvalmethodes en produkten, die betalen Valt af wel. Dat is veel handiger, minder mutaties, minder administratie enz. Dus dat is voor deze site een voordeel.
March 12, 2012 om 02:54
@ Clyde,
Vind het bijzonder jammer dat het pakker hier op deze site niet "all-inslusive" is.
Dat zou het , voor mij in ieder geval, een stuk aangenamer én duidelijker maken. Nu kom ik artikelen tegen die ik wel zou willen lezen maar waar ik niet bij kan. Zo merk ik dat ik steeds minder op valtaf kom omdat het mij tegenstaat.
Jullie merken er niets van dat ik minder aanwezig ben maar toch vind ik het jammer.
Onbekend
March 14, 2012 om 13:54
Ik heb vorig jaar mei een abonnement afgesloten, om de hele site te kunnen bezoeken. In september werd ik plots bij Anne gestald, niemand die mij iets vroeg. Eenzijdig werd dus het abonnement aangepast en hoe hoog en laag ik ook sprong, geld terug was er niet bij. Toevallig was ik deze week even aan het rondkijken op de site en zag ik ook het artikel van Thuis Trainen. Tot mijn verbazing kon ik het niet lezen, terwijl mijn abonnement bij begin toch echt voor de volledige website van toepassing was. Nu komt er dus een stukje Anne, een stukje Thuis Trainen en ongetwijfeld nog wel meer stukjes en daar moet allemaal voor betaald worden. Ik kom nog wel op valtaf, voor de fora, voor mijn buddies, voor mijn dagboekjes. Mei a.s. wordt mijn abonnement niet verlengd want daar zie ik geen enkele reden meer toe. Het zal mij niets verbazen als er binnenkort ook voor de fora betaald moet worden. En je leest het her en der op valtaf, mensen komen niet meer zo vaak want..........Het zal ongetwijfeld voor de eigenaars een voordeel zijn, zoals Vla hierboven al aangeeft, maar een site zonder bezoekers levert in de nabije toekomst geen geld op. Niet voor de adverteerders en niet voor Emiel C.S. Zonder ons geen valtaf, geen inkomsten, geen adverteerders.
March 14, 2012 om 18:57
ik kom sinds de site zo veranderd is lang niet meer zo vaak en graag op valtaf als voorheen. Jammer dat deze hele site enkel nog maar om geld verdienen draait.
March 14, 2012, gewijzigd door Najou op March 14, 2012 om 23:45
Tijdens het spel de spelregels veranderen, mag niet. Dat snapt iedereen. Zelfs grote telecomprividers bieden een opt-out als de voorwaarden veranderen. Tenminste moet de verandering ruim vantevoren aangekondigd worden en moet de mogelijkheid geboden worden om ervanaf te kunnen. Zowiezo kun je wettelijk van je abo af met inachtneming van een maand opzegtermijn... Vanaf 1 januari 2012.

Onbekend
March 15, 2012 om 02:25
Ik heb een Valtaf Abonnement en zelfs ik kan het niet lezen.
Je moet eerst een abonnement afsluiten bij "Thuis trainen" zelf.
OM TE KUNNEN TRAINEN......ppff daar verzinnen we zelf wel wat op.
Lekker negeren die handel.
March 15, 2012 om 05:06
Najou,
aan die regels had Valtaf in augustus volkomen lak. Ook met alle reacties werd waarschijnlijk:blotebillen:
Onbekend
March 15, 2012 om 08:43
Even googlen. Thuis Trainen is een concept à la Jesse v.d. Velde, met een DVD en veel hoofdletters Die op Alle Mogelijke Manieren worden Gebruikt, Zelfs jij Kan HET!!!!! En alleen Vandaag 57 euro!!!! :yes2:

Nou Ik Denk Dat Ik Daar Mijn Centen Niet Aan Ga Besteden!!!!!

Je zou toch denken dat zo'n marketing goeroe als Emiel inmiddels wel zou begrijpen dat wij daar toch niet meer in tuinen. Emiel!! Zonder doelgroep, geen adverteerders!!!!
Onbekend
March 15, 2012 om 13:26
Dreigen met weglopen heeft volgens mij niet zoveel effect
Ik denk dat de doelgroep echt wel blijft
en niet vertrekt
omdat ze moeten betalen voor iets extra's
zoals thuis trainen of andere reclamemakers

Genoeg mensen die op de site komen voor het eetdagboek
de buddy's en de grafiekjes
Tenminste ik wel
Heb al die aanbieders nog maar nauwelijks gezien
en boeit me eigenlijk ook niet
Maak gewoon mijn eigen plan

Trouwens
Voor een gratis site wordt er best veel geboden
Dankzij de adverteerders natuurlijk
Maar daar hoef je toch verder niets mee
Zou me er niet zo kwaad om maken
Onbekend
March 15, 2012 om 13:58
Ach Julia, net aangemeld en je weet nu al van de hoed en de rand. Knap hoor. Ja de site biedt voldoende om het allemaal interessant te houden, maar als je voor je abonnement hebt betaald en dat abonnement wordt eenzijdig veranderd en uitgehold dan zou jij ook anders piepen. Ik heb betaald voor de volledige toegang tot deze site en als ik extra moet betalen voor content dan mag ik daar mijn vraagtekens bij zetten. Als niemand meer wil betalen voor zijn abonnement dan zal er geld worden gevraagd voor datgene wat nu gratis is. Geniet dus nog maar zolang het kan. Want wij, die hier al langer zijn weten dat het van de een op de andere dag plots heel anders kan zijn. Zonder waarschuwing vooraf.
Onbekend
March 15, 2012 om 14:16
Dreigen met weglopen doe ik niet want daarvoor vind ik valtaf nog te leuk.
Ik train al jaren thuis en heb echt geen behoefte aan een abonnement op Thuis trainen, want je kunt legio gratis informatie vinden op Internet over thuis trainen.
Ik ben het eens met wat Chocolataat schrijft over over de gewijzigde inhoud van het abonnement, dus ik heb mijn abonnement ook opgezegd.
Wat ik alleen niet weet is wie dat, naast Anne, in haar/zijn portemonnee voelt, maar ik vermoed dat dit alleen Anne is.
Onbekend
March 15, 2012 om 15:50
Oei chocolacaat
nu niet meteen cynisch en kwaad op mij worden
Ik zie het als iemand die hier net komt kijken
En zo zullen er veel meer zijn

Kreeg zelf even wat vraagtekens
omdat je toegang wilt hebben
tot content waar je bij voorbaat al negatief over bent en dus eigenlijk niet wilt lezen
Heb verder geen zin om hier uitgebreid over te discussieren
Maar was even verbaasd over je felheid en dreigende toon
Lijkt me vooral vervelend voor jou
zo lang te blijven vasthouden aan je kwaadheid
Vermoeiend ook
Los van of je nou gelijk hebt of niet
Zoals ik het begrijp voelen sommigen van jullie je gen**id
Maar van de andere kant
Wanneer speelde dit?
augustus.......
Let it go......
Zonde van je energie
En als het mij ergens niet bevalt
Dan ga ik gewoon.
Onbekend
March 15, 2012 om 17:59
Oh jee, een psycholoog in het huis. Ik ben gaan googlen op het moment dat ik een en ander niet kon lezen, nu weet ik dat ik niets mis terwijl ik er wel voor betaald heb. Verder ben ik niet cynisch en mag jij weer af door de zijdeur.
Onbekend
March 15, 2012 om 20:08
Cynisch, sarcastisch, verbitterd, boos
Whatever.........
Niets meer aan toe te voegen
Niet interessant en hou me liever bezig met afvallen
Wens je veel geluk en wijsheid
Onbekend
March 16, 2012 om 00:19
:zen2:

March 16, 2012 om 02:35
Menstruatie.... dat zal het zijn.
March 17, 2012 om 04:17
hahaha Lian!:jij:

Kom op dames! Beetje positievere manier met elkaar omgaan! Geniet van je weekend!
March 17, 2012 om 05:20
Zeker nu het zonnetje schijnt, kan je beter buiten zitten dan hier ruzie maken!!
Chocolaat, ik snap dat je wilt hebben waarvoor je betaald..
Julia, ik snap dat je d'r wilt beschermen om ergens te lang in te blijven hangen..

Maar beide, geniet van je eigen leven, geniet van de kleine dingen die anderen niet hebben en geniet van het feit dat wij nog af kunnen vallen. In andere landen hebben ze niet zo goede welzijn en hoeven niet af te vallen omdat ze geen eens eten hebben..
Onbekend
March 17, 2012 om 11:43
Echt waar....
Ik geniet me suf!
Elke dag opnieuw
:lol:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.