Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Is er verschil tussen gebruikers en deelnemers?

Geplaatst door Fazant op April 2, 2012 om 11:03

April 2, 2012 om 11:03
OP de "wall" staat rechts:
Op het moment zijn;
21 gebruikers online,
132 deelnemers ingelogd,
191 000 gebruikers geregistreerd,
we samen 890 415 kg afgevallen!
Wat is het v erschil tussen gebruikers online en ingelogde deelnemers?
Onbekend
April 2, 2012 om 19:29
Ja , dat is iets wat mij ook verwonderde. Ook het aantal kilo's dat we zijn afgevallen en een weer aangekomen en weer afgevallen is; tellen ook de leden mee, die het laatste jaar niet meer hebben ingelogd.
April 3, 2012 om 03:36
Goedemorgen,

Verschil tussen gebruikers online en deelnemers ingelogd spreekt voor zich? "Gasten" (zonder inloggen) horen dus bij gebruikers online. Pas als je inlogt kom je tussen deelnemers online.

Total afgevallen wordt berekent op basis van ALLE gewichtsdata die het systeem heeft. Aangekomen + afgevallen kilo's hebben dus invloed hierop.

Groet,
Clyde
Onbekend
April 3, 2012 om 04:07
Maar wat is dan het nut van gasten online. Als je niet inlogt, zie je uitsluitend de voorpagina. Waarom doen dan 21 gebruikers dat?
April 3, 2012 om 04:24
Het staat niet alleen op de wall (die alleen beschikbaar is voor ingelogde gebruikers).
April 3, 2012 om 05:10
Vreemd

1>"Gebruikers" online is dus "niet ingelogde ip's". Je kan wel wat rondkijken idd. zonder dat je inlogt. De vrije profielen en de fora, en de zoekfuncie. Dat kan.

2> Maar 191000 "Gebruikers" geregistreerd zijn 191000 profielen. Mooi rond getal trouwens.

In mijn optiek wordt de term "gebruikers" dan toch 2 x verschillend gebruikt?

Bij 1 voor de niet ingelogde kijkers
bij 2 voor het aantal profielen ooit aangemaakt

Of heb ik dat verkeerd?
April 3, 2012, gewijzigd door Avla op April 3, 2012 om 05:17
Voor de statistieken.

191 000 gebruikers geregistreerd,
samen 890 415 kg afgevallen!

890415/191000 = 4,66 kg per persoon. :dalendelijn:

Niet overal rekening mee gehouden zo natuurlijk; maar wel leuk. Dat kunnen club beheerders of moderatoren afzetten tegen hun eigen club resultaten. Dan kan je zien of het (ook) werkt.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.