Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

studente van 22 valt af!

Geplaatst door Appelperzik op April 10, 2012 om 02:51

April 10, 2012 om 02:51
Hoi Isa,
Tips genoeg. Als je wilt weten hoe de methode van Meijke van Herwijnen(geen dieetgoeroe, maar voedingswetenschapster) dan stuur maar even een pbtje naar mij.
Dan stuur ik je een samenvatting. Kun je op je gemak nadenken of de methode je aanspreekt.

Groetjes appelperzik
Onbekend
April 10, 2012 om 10:31
Hoi hoi!

Weet hoe je je voelt! Ik vind het zelf ook extra lastig om als studente af te vallen. Op college een kantine vol troep, je eigen eten vergeten mee te nemen, mensen om je heen die het allemaal niets boeit, enz enz. Maar het gaat je vast lukken! 5 kilo is immers al heel netjes :)

Ik heb je toegevoegd, een beetje motivatie kan nooit kwaad!
April 13, 2012 om 08:23
Hoi Isa!

Ik snap wat je bedoelt. Ik ben ook een student en vind het afvallen ook wel moeilijk te combineren. Desondanks doe ik mijn best! Leuk dat je ervoor gaat en ik heb je ook toegevoegd als buddy! ;)

MissToned
April 20, 2012 om 15:04
Ik ben ook student, ben bijna 22 en moet ook de nodige kilootjes kwijt die er door mijn slechte ritme zijn aangekomen! Heb sinds vandaag mijn profiel weer geupdate dus ik doe graag mee!
May 14, 2012 om 05:19
Ik ben ook een student van 20 jaar. Het is inderdaad erg lastig om als student af te vallen.
Ook simpelweg omdat gezond en vers eten veeeel duurder is dan fastfood. Zit al ongeveer 3 jaar rond die 85 kilo en ben het nu helemaal zat. Toen ik 90 kilo op de weegschaal zag staan dacht ik: hier mote ik wat aan doen. En dat ben ik dus nu aan het doen.
Onbekend
June 10, 2012 om 10:10
HAllo allemaal,

ik ben 19 bijna 20 en ook ik studeer.
momenteel loop ik stage in amsterdam, terwijl ik in breda woon. vaak ben ik rond etenstijden dus op stations... erg verleidelijk zoals vele van jullie waarschijlijk ook wel weten.. iemand tips om daar uit de buurt te blijven?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.