Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hoge schoenen

Geplaatst door op April 14, 2012 om 09:23

Onbekend
April 14, 2012 om 09:23
Ik heb veel last van blaren of likdoorns wat je ze ook mag noemen bij veel lopen en nou vraag ik me af of hogere schoenen juist beter zijn ter voorkomen van blaren of juist niet?
Onbekend
April 14, 2012 om 10:10
Wat bedoel je met hoge schoenen.?
Schoenen met hoge hakken of sportschoenen tot boven de enkel?
April 14, 2012 om 11:34
Compeed heeft behalve blaren pleisters ook een stick waar je drukplekken mee kunt insmeren. Sokken en schoenen aan en lopen. Mijn man heeft de stick laatst gebruik en geen blarengehad.
April 14, 2012 om 12:22
Hoge schoenen geven meer enkelsteun en ontlasten daardoor vaak de voet een beetje. Bovendien zijn ze steviger. Dus het kan wel uitmaken. Ik heb in mijn bergschoenen nog nooit echt blaren gehad!
Heb je wel goede wandelsokken? Dat scheelt ook echt enorm.
Onbekend
April 15, 2012 om 08:34
Ik heb het over schoenen tot enkel. Mijn blaren onstaan altijd onder mijn tenen.
April 16, 2012 om 09:17
Ik begrijp het verband niet goed tussen blaren onder je voeten en schoenen die tot de enkel komen?
Ik heb ook wel eens zere voeten bij bepaalde schoenen, maar dat is dan omdat de hak te hoog is en ik dan altijd op de bal van de voet steun.
Als ik blaren krijg, is het meestal aan de buitenkant of aan de hiel, als de schoenen nog nieuw zijn en nog niet ingelopen zijn. Of als ze knellen...
Als je blaren onder je voeten krijgt, kan je misschien beter wat plattere schoenen dragen als je lang moet stappen.
Onbekend
April 20, 2012 om 12:57
Met hoge schoenen bedoelde ik schoen tot de enkels, niet met hakken!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.