Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buddies gezocht die ook het Paleo"dieet" volgen

Geplaatst door Marianne01 op April 28, 2012 om 09:43

April 28, 2012 om 09:43
Nou, lijkt me dus duidelijk wat ik zoek ;)
Ik volg deze methode nou een paar weken en nog niet eens persé om af te vallen, maar meer om me lekkerder te voelen. Ik heb gemerkt dat dit tot nu toe goed werkt, maar vind het soms lastig om lekkere recepten te vinden. Daarnaast is een beetje steun hier en daar van harte welkom! Een beetje herkenning, is soms wel fijn.
Het is voor mij niet de bedoeling dat ik het een paar weken vol ga houden en dan weer ermee stop, het is echt de bedoeling dit voor langere tijd te doen.
Dus iedereen die hier mee bezig is, KOM MAAR OP! :-)
October 14, 2012 om 07:43
Hoi!! Op internet heb je verschillende blogs met lekkere recepten! Denk dat je ze wel kent.. o.a. yopaleo.com Verder moet je heeeel creatief zijn! :) Maar dan mag je ook heel veel eten!
Onbekend
October 15, 2012 om 15:15
@:Marianne01; een half jaar verder, ben je nog blij met je paleodieet?
Zelf begin ik volgende week aan het dieet van 'De Planteneter', de youtubefilmpjes zien er goed uit en het dieet voorkomt veel ziektes, naar hij beweert.
Ik zoek geen buddie, hoor, ik ben daar niet goed in, maar nu ik jouw vraag weer naar bovengehaald zag zou ik je willen aanmoedigen eens die filmpjes eens te bekijken, vast wat voor jou.
Er is trouwens een topic op het forum ' Speciale methodes en diëten over hem net afgesloten.
October 17, 2012 om 04:05
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ondertussen inderdaad alweer een half jaar bezig, alhoewel ik me er in de vakantie niet mee bezig heb kunnen houden. (lees: onderweg naar de middle of nowhere was er alleen koffie met droog brood, dus bye bye Paleo :-) )
Ik probeer het nu weer op te pakken, maar mijn lijf wil nog niet helemaal meewerken en ik moet ook weer even duiken.
Ik heb ondertussen ook echt wel weer lekkere recepten gevonden, ook op fb is er een pagina van met echt heerlijke recepten. Ik heb ook een boek ondertussen, "oergondisch genieten", ik zal die er ook weer eens bijpakken.
Nellie: Het dieet planteneter ken ik nog niet, neem aan dat het vooral vegetarisch eten is. Ik zal eens op youtube kijken als ik weer helemaal into reality hier in Nederland ben.
Nogmaals bedankt voor de reacties en tot gauw!
January 12, 2013 om 12:41
Hallo Marianne,

Leuk om te zien dat jij Paleo aanhanger bent. Ik ben net een club daarover begonnen bij Valt af. Misschien zin om mee te doen? Dan ben je nummer 2 :-) ( of 3 of meer, want ik schrijf iedereen aan om de boel te "bundelen";)

(oer) vitale groet,
Henriëtte
January 12, 2013 om 13:54
Hey wat goed, ik zal eens kijken en doe zeker mee. :-)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.