Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

buddy,s gezocht

Geplaatst door Jolly29 op April 28, 2012 om 16:31

April 28, 2012 om 16:31
ik zoek buddy,s die ook dokter frank of atkins of een ander koolydraad arm dieet doen
ik ben net 3 dgn atkins aan het doen, ik heb beetje me eigen draai er aan gemaakt al 2 kilo eraf, ben er heel blij mee.

wil in 3 mnd ongeveer 12 kilo eraf hebben
May 1, 2012 om 04:23
Ik ben vandaag weer begonnen met Atkins. In het verleden heb ik ook al Atkins gedaan met goed resultaat.
May 1, 2012 om 14:44
ik doe nu een week atkins , bij atkins hoef je daarna niet meer aan te komen !!! je moet gewoon goed volgen, ik drink smorgens een schake, smiddags schake of een salade en tussendoor veel ei of boterham worst. savonds vlees en groenten en daarna bakje kwark met slimpie
May 3, 2012 om 16:47
Hallo Jolly29, Ik ben nu 10,5 weken bezig met Atkins en ik doe het iets anders dan jij. Ik ontbijt met ei en bacon, tussen de middag een salade en idd een koolhydraatarm diner. Als ik echt niet zonder tussendoortje kan neem ik een shake en 's avonds bij de koffie neem ik een reep. ik ben in die tijd 17 kilo kwijt geraakt, ik ben er nog niet zo ideaal gezien nog 23 kilo kwijt moeten, ik weet alleen niet of dat haalbaar is, ik zie het wel... Succes!
May 4, 2012 om 09:15
wauw wat een resultaten zeg! Ik volg mijn eigen dieet op basis van grip op koolhydraten. Ik eet voornamelijk eiwit en vet en groente en weinig kh. Af en toe neem ik ook een shake maar niet van atkins die zijn me te duur
ik ga jullie volgen!
May 4, 2012 om 10:17
wat leuk dat we elkaar zo kunnen steunen, ik heb me lunch over geslagen, heb nu ff 3 plakje kaas genomen , vult toch wat.

straks neem ik groente en vlees
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.