Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ook voorstellen!

Geplaatst door Angieee op May 5, 2012 om 10:05

May 5, 2012 om 10:05
Hoi hoi, ik ben Angie 31 jaar en te zwaar. Ik ben moeder van 4 kinderen en ben altijd bezig met anderen te verzorgen en te voeden. Daarbij vergeet ik mezelf, dom! Een poosje terug heb ik t heel zwaar gehad, zowel lichaamlijk als geestelijk. Nu wil ik er voor mezelf zijn. Ik wil mezelf goed verzorgen en voeden. Wel moeilijk om in dit opzicht "egoistisch" te zijn. Ik weeg nu 83 kilo en ben de afgelopen tijd al wat kilo's afgevallen door stress (ik kom van 90 kilo maar weet niet wanneer dat gemeten is/jaren terug). De laatste tijd word ik nageroepen door mensen dat ik er zo goed uitzie,zelfs mijn huisarts zag dat ik afgevallen was. Heb nu een broek aan van maat 42 terwijl dat altijd 44/46 was. Ik wil nu gaan bijhouden wat ik eet en hoeveel ik beweeg (dat moet meer). Heb een lateral tigh trainer (ofzoiets) aangeschaft want tijd en geld voor de sportschool heb ik niet. Zal deze site een beetje doorsnuffelen en dan vanaf morgen een eetdagboek bijhouden. Wish me luck!
May 5, 2012 om 10:42

Hoi Angie!
Welkom op deze site en hopelijk voor jou net zo veel baat erbij (contacten met buddies) als ik.
Lekkere oppepper maatje 42 al! Dat wordt alleen maar leuker!
:goodluck:
Liefs Tjoepie

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.