Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

verantwoorde tussendoortjes

Geplaatst door Jookie1966 op May 6, 2012 om 15:31

May 6, 2012 om 15:31
Via mijn dieet kreeg ik als tip
een halve appel met zoetstof en kaneel even opwarmen in de magnetron en dan op een Fjord cracker (AH) of een volkoren cracker doen, het smaakt als een warm appel gebakje en is heerlijk bij de koffie.
eet smakelijk
May 7, 2012 om 07:11
Klinkt lekker. Ik doe geregeld een appeltje met kaneel in de magnetron, lekker bij het ontbijt of als avondsnack met evt. wat kwark/vla bij.
Maar wat doe jij dan met die andere halve appel? Of maak je voor 2 personen? Zo'n halve appel slaat direct bruin uit, zelfs afgedekt met vershoudfolie in de koelkast. Is maar een praktische bedenking hoor!
May 7, 2012 om 11:06
gewoon een hele appel gebruiken of de andere helft opeten
May 10, 2012 om 07:54
Jamaar ze krijgt van de diëtiste te horen dat ze een halve appel mag met kaneel... dan moet ze geen hele appel eten hè! Waar blijf je dan met de andere helft... opeten niet want ze mag maar een halve... Echt praktisch zijn die diëtisten dan toch ook niet hè.

Alhoewel ik een halve appel nu wel weinig vindt als tussendoortje hoor...
Onbekend
May 10, 2012 om 09:47
Misschien drinkt ze 2 kopjes koffie?
May 10, 2012 om 10:13
dat tussendoortje klikt erg lekker! Wat betreft die overgebleven halve appel. Deze kun je prima opeten. Iedere dag hoor je twee stuks fruit te eten. Dan heb je al mooi één stuk op! Bovendien levert een middelgrote appel zonder schil 60 calorieën. Dit houdt in dat je nog maar 30 calorieën extra binnen krijgt. Dat valt dus reuze mee!

Heb je zin in een hartig tussendoortje? Besmeer dan eens een volkoren cracker met ketchup. Leg hier een plakje 20 of 30+kaas op en strooi er Italiaanse kruiden op. Leg hem vervolgens in voor nog geen minuut in de magnetron. Zo heb jij je gezonde minipizza van ongeveer 110 calorieën! Als je dit lekker vindt kun je er wat dunne plakjes cherrytomaatjes op leggen.
Onbekend
May 10, 2012 om 16:18
:gaap:
Het wordt nou wel een beetje vervelend
De hele tijd dat gepromoot van herbalife
het is duidelijk dat jij dat graag wilt verkopen
maar vind dit geen sympathieke manier
May 10, 2012, gewijzigd door Knulletje op May 10, 2012 om 19:19
Het is mij ook direct opgevallen, en ik persoonlijk ervaar het als irriterend. ik vind het niet netjes om het valtaf forum te misbruiken om reclame voor jezelf te maken (als herbalife consultant en personal trainer).

Buiten wat ik er van vind: er staat tevens een geldboete van 5000,- euro op (althans dit stond in het verleden in de disclaimer). En dat zou toch echt jammer zijn als startende ondernemer.
May 11, 2012, gewijzigd door RNRsports op May 11, 2012 om 01:58
Ik geef alleen aan wat ik gebruik en waar ik voor sta. Daarnaast ben ik met valtaf.nl ook in overleg om verder mee te gaan.
De reclame naar mijn bedrijf heb ik nergens meer staan en weggehaal zover ik weet. Ik noem gewoon een gewichtbeheersingprogramma die ik zelf gebruik. Wat ik daarnaast voor mijn werk doe is iets wat hier deels buiten staat.

Ik probeer voornamelijk mensen antwoorden te geven. Mijn excuses als dat anders is opgevat. Mocht jullie mij er nog een keer op betrappen. meld het mij graag. Ik wil niet irriterend hier op het forum actief zijn.
May 11, 2012 om 02:56
je zou het gewoon een eiwitreep kunnen noemen zonder merk erbij dat klinkt al anders

ik denk wel dat een eiwitrijk tussendoortje beter is dat een koolhydraathap om minder honger te hebben,dat kan ook wat kwark of een eitje zijn

Onbekend
May 12, 2012 om 03:09
Lekkere gezonde snacks die in mijn gedachten komen zijn mango, banaan, appel, ongezouten noten mix, wasa erop hutten kaas met kaneel erop, veggie delight subway, whey shake met die lekkere smaakjes, AH's magere vruchten kwark om paar op te noemen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.