Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

lunch endiner

Geplaatst door Jeannine op May 26, 2005 om 17:55

May 26, 2005 om 17:55
May 26, 2005 om 17:57
wat word zoal als lunch en diner genuttigd.
May 27, 2005 om 02:56
lunch altijd 2 boterhammen met beleg. Beleg wisselt (jam, stroop, fris&romig, vleeswaren, gestampte muisjes).
En als diner... Ligt eraan waar ik zin in heb, soms aardappels/vlees/groenten, dan weer spaghetti, dan weer rijst. Alleen vis eet ik bijna niet.
May 27, 2005 om 16:47
Ontbijt: 2 boterhammen (zo donker mogelijk) eentje met mager beleg (slankie met ham, kipfilet, philadelphia light ofzo) en eentje met pindakaas. Vaak ook een beker optimel.
Lunch: net zoiets tenzij ik werk (3x per week) dan heb ik een schoollunch bestaande uit 2 bruine bolletjes zonder boter met 48+ kaas en een krentenbol met boter.
Diner: 100-150 gram gekookte koolhydraten (pasta, rijst, aardappel) en zo ongeveer 300 gram prut/saus (groente, beetje vlees, vocht, kruiden enzo) Op school ook meestal een kopje kippenbouillon.
Tussendoor: 2x fruit, slimfast mueslireepje of een evergreenkoek, soms wat rauwkost, soms een paar snoepjes.

Als ik zin heb om te snaaien (en geen motivatieprobleem heb) :zucht: dan neem ik 's avonds nog een klein zakje snack-a-jacks of andere rijstwafelvarianten.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.